Ovatko kannabiksesta aiheutuvat hallusinaatiot ja/tai olemattomien äänien kuuleminen täysin tavattomia ilmiöitä, ja tulisiko niistä huolestua ? Polttelun jälkeen epätodellinen sekä irrallinen olo jatkuu usein vielä pitkälle seuraavaan päivään tai saattaa "iskeä" yllättäen aiheuttaen katseen nykimistä sekä pilvessä olon tuntua.
Suvussa on mielenterveysongelmia, mutta itselle diagnoosia ei toistaiseksi ole napsahtanut vaikka epämääräistä oireilua onkin ollut läpi elämän. Viimeksi pössyteltyäni (eilen) koin kammottavaa kuolemanpelkoa sekä paniikkikohtauksen omaisia tuntemuksia. Lopulta havahduin bussipysäkiltä yli 5km päästä aiemmasta sijainnistani tietämättä miten sinne mahdoin päätyä.
Nukuin 20h ja olo on edelleenkin hakeva eikä verbaalinen ilmaisu tahdo sujua lainkaan entiseen tapaan. Vatsanpohjassa kihelmöi ja kaikesta tästä huolimatta mieleni tekee lisää pilveä ? Rahaa ei onneksi enää löydy..
Kannabis hallusinaatiot
39
4892
Vastaukset
- Qqqqtamo
Tulee sen verran huolestua että jos jatkat polttamista (varsinkin runsain mitoin) niin sinulle kehittyy kroonistuva psykoosinomainen tila. Tiedän ihmisiä joille näin on käynyt ja itselle kävi nuorena. Kuulin mm. puhelimen pirinää, jota ei oikeasti ollut (ja se soi lujaa), kuvittelin että minua vastaan on salaliitto ja itsetuntoni oli heikko. Kuulin myös epämääräisiä koputuksia (en tiedä olivatko totta), muistan kun kuulin kerran yöllä pääni sisällä hullun naurua ja tunsin kuinka hämähäkkejä juoksi ylitseni. Tutkin sängyn ja luulin liiskanneeni ainakin muutaman, mutta yhtään ei löytynyt.
- Qqqqtamo
..jatkan vielä. Kuitenkin nämä ihmiset voivat hyvin nykyään ja itselläkin menee hyvin. Totesin että pilvi ei minulle sovi. Myöhemmin kokeilin suurinpiirtein kaikkia huumeita mitä maailmasta löytyy enkä seonnut uudestaan, enkä jäänyt koukkuun. Edes psykedeelit eivät mieltäni saaneet järkkymään. Kaikki eivät jostain syystä kestä kannabista. Ehkä se on geeneissä. Toisiin se ei vaikuta niin ikävästi vaan siitä tulee mukava rauhoittunut olo. Suosittelen kokeilemaan raitista elämää niinkuin itsekin suosin. En sinänsä vastusta huumeita, koska ei se ole oikeasti iso ongelma, mutta mielisairaus on "yksi ikävämpiä takaiskuja jonka ihminen voi kohdata." Mieti näitä juttuja.
- Vllblnl
Tasapuolisuuden vuoksi kerrottakoon että alkoholi voi aiheuttaa joillakin ryyppyputken jälkeen deliriumia jonka yleinen oire on nähde pikku-ukkoja ja minikokoisia eläimiä. Siis ihan totta. Alkoholisti saattaa tuntea myös että joku heittää kylmää vettä hänen päälleen ja saattaa jopa raivostua tästä...
- wqeweqeqe2313232
poltat kannabista niin kuulet kuinka demonit ympäröi sinua. heidän naurunsa saa sinut nauramaan ja alat palvomaan demoneitten herraa kanssa. sillaista se kannabis tekee.
- Hkhkihkb
Menkää vierailemaan teurastamolla ihan selvin päin niin näette todella demonista meininkiä. Oikiaa Suatananpalavontaa ja sadismia.
- dänkkipää
Olenkin juuri tästä syystä vegaani.. Rauhanpiippua poltellen !
- strangegame94321
Syö hyvin, juo vettä ja harrasta liikuntaa tai vaikka muuta ulkoilua. Kuvailemasi oireet loppuvat 3-4 päivässä.
- djdknen
Ihan mahdollista on että oot vaan polttanu vitun paskaa pilveä joka on voitu prässätä eli johon on voitu lisätä muita huumeita kuten pcp
- dsdcxcxccdsds
Hallujakin oon nähnyt mutta lieviä sellaisia kun oon syönyt pilveä ja näin mustia ukkoja.Siihenkin pilvi on suht mitätön huume.Pilvi lähinnä passivoi ja väsyttää.
Tyhmentää ja muisti huononee.Milloin muisti paranee ja väsymys jättää?- JoukoPiippinen
"Tyhmentää ja muisti huononee.Milloin muisti paranee ja väsymys jättää?"
Varmaan sitten kun lopetat tuon jatkuvan valehtelusi "kannabiksenkäytöstäsi". - Pippin
Omega3 6 9 12 rasvahapot ja d-vitamiini ovat erityisen hyviä muistille. Hämäränäköön auttaa A-vitamiini. Siis ei piri vaan se itse vitamiini... Luontaistuotteet kannattaa nauttia vaikka hedelmiä, porkkanoita ja mustikoita syömällä.
- sddscxcew
JoukoPiippinen kirjoitti:
"Tyhmentää ja muisti huononee.Milloin muisti paranee ja väsymys jättää?"
Varmaan sitten kun lopetat tuon jatkuvan valehtelusi "kannabiksenkäytöstäsi".En oo jatkuvasti kirjoitellut tänne vaan n 3 kertaa kertoakseni tunnelmista n 3 viikon pilvikokeiluista Euroopassa hasan ja kukan kanssa.
odotan vaan sitä normaalia terävää oloa kun on nyt sumeet silmät ja heikko olo.
Edelleen olen sitä mieltä että jos haluut olla luuseri , tekemätön, ajattelematon, liikkumaton, läski tai laiha, muistamaton jne ota pilvee se tekee sen. - ffdreerssttttttt
sddscxcew kirjoitti:
En oo jatkuvasti kirjoitellut tänne vaan n 3 kertaa kertoakseni tunnelmista n 3 viikon pilvikokeiluista Euroopassa hasan ja kukan kanssa.
Edelleen olen sitä mieltä että jos haluut olla luuseri , tekemätön, ajattelematon, liikkumaton, läski tai laiha, muistamaton jne ota pilvee se tekee sen.Toki jos haluaa olla taiteija tai muusikko niin taiteilut täytyy aloittaa ennen pilven käyttöä, koska taiteìlukin edellyttää tekemistä ja touhua jonka pilvi ehkäisee tehokkaasti.Toki meditoida voi munkkina, mutta voi sitä tehdä ilman pilveäkin.
Tietääkö kukaan milloin normaali pirteä minä palaa takaisin? montako viikkoa paranemiseen - Kuwotus
ffdreerssttttttt kirjoitti:
Toki jos haluaa olla taiteija tai muusikko niin taiteilut täytyy aloittaa ennen pilven käyttöä, koska taiteìlukin edellyttää tekemistä ja touhua jonka pilvi ehkäisee tehokkaasti.Toki meditoida voi munkkina, mutta voi sitä tehdä ilman pilveäkin.
Tietääkö kukaan milloin normaali pirteä minä palaa takaisin? montako viikkoa paranemiseenKyllä huomaa, että sinä et ainakaan tee minkäänlaista taidetta, etkä siitä varmaan paljon ymmärräkään. Kannabis on taiteenkin tekemisessä todella hieno aine, ja paljon terveellisempi kuin alkoholi, mitä monet taiteilijat ja muusikot käyttävät aivan liikaa.
- ewwedsdscxcxc
Oon vaan kuullut että pilvi on kovaa kamaa taidepiireissä ,mutta kun se passivoi ja laiskistaa niin epäilen taiteen olevan vielä parempaa ennen pilvikuuria ja ilman sitä.
Alkoholi ei keräänny aivoihin niinkuin pilven öljyt ja tervehtyminen siitä usvasta saattaa kestää kauan.
Kuinka kauan mun pitää vielä odottaa että tervehdyn tästä kuurista?
Vittu että on usvaista - JukkaRippinen
sddscxcew kirjoitti:
En oo jatkuvasti kirjoitellut tänne vaan n 3 kertaa kertoakseni tunnelmista n 3 viikon pilvikokeiluista Euroopassa hasan ja kukan kanssa.
Edelleen olen sitä mieltä että jos haluut olla luuseri , tekemätön, ajattelematon, liikkumaton, läski tai laiha, muistamaton jne ota pilvee se tekee sen."Edelleen olen sitä mieltä että jos haluut olla luuseri , tekemätön, ajattelematon, liikkumaton, läski tai laiha, muistamaton jne ota pilvee se tekee sen"
Tuo on vain oma mielipiteesi, eikä todellakaan koske sitä suurta enemmistöä joka maailmassa käyttää kannabista. Ja jos kannabis ei kerran sinulle sovi, niin älä käytä sitä enää jatkossa. Pääset paljon vähemmällä nettivalittamisellakin. - JukkisPenkki
ewwedsdscxcxc kirjoitti:
Oon vaan kuullut että pilvi on kovaa kamaa taidepiireissä ,mutta kun se passivoi ja laiskistaa niin epäilen taiteen olevan vielä parempaa ennen pilvikuuria ja ilman sitä.
Alkoholi ei keräänny aivoihin niinkuin pilven öljyt ja tervehtyminen siitä usvasta saattaa kestää kauan.
Vittu että on usvaistaJos kannabisrasvat olisivat oikeasti joku ongelma maailmassa, kannabiksen lääkekäyttö olisi täysin mahdotonta. Kannabis ei passivoi tai laiskista, ja jos vähänkään siltä tuntuu, niin kannattaa valita joku parempi lajike joka ei ole niin väsyttävä, unilääkelajike. Jos itselläsi on käyttöä takana kolme viikkoa, niin siinä ajassa et saa mitään kannabisrasvoja aivoihisi haitallisessa määrin, koska koko kannabisrasvajuttu on lähtökohtaisestikin vain Irti Huumeista Oy:n perustajan itse keksimää satuilua. Skitsofreenisen ex-alkoholistin keksimä kansansatu.
Useita grammoja kannabista päivittäin käyttävät lääkekäyttäjätkään eivät saa aivoihinsa mitään haitallisia kannabisrasvoja, ja he sentään käyttävät sinuun verrattuna kannabista monisatakertaisesti ja joka päivä, vuosienkin ajan. - JukkisPenkki
ewwedsdscxcxc kirjoitti:
Vittu että on usvaista"Oon vaan kuullut että pilvi on kovaa kamaa taidepiireissä ,mutta kun se passivoi ja laiskistaa niin epäilen taiteen olevan vielä parempaa ennen pilvikuuria ja ilman sitä. "
Älä oleta sellaisista asioista mitään, mistä et selkeästi paljonkaan ymmärrä. - JukkisPenkki
JukkisPenkki kirjoitti:
Jos kannabisrasvat olisivat oikeasti joku ongelma maailmassa, kannabiksen lääkekäyttö olisi täysin mahdotonta. Kannabis ei passivoi tai laiskista, ja jos vähänkään siltä tuntuu, niin kannattaa valita joku parempi lajike joka ei ole niin väsyttävä, unilääkelajike. Jos itselläsi on käyttöä takana kolme viikkoa, niin siinä ajassa et saa mitään kannabisrasvoja aivoihisi haitallisessa määrin, koska koko kannabisrasvajuttu on lähtökohtaisestikin vain Irti Huumeista Oy:n perustajan itse keksimää satuilua. Skitsofreenisen ex-alkoholistin keksimä kansansatu.
Useita grammoja kannabista päivittäin käyttävät lääkekäyttäjätkään eivät saa aivoihinsa mitään haitallisia kannabisrasvoja, ja he sentään käyttävät sinuun verrattuna kannabista monisatakertaisesti ja joka päivä, vuosienkin ajan.Irti Huumeista Oy:n perustaja on hyvä esimerkki siitä, mitä tuhoja alkoholi aiheuttaa aivoille, ja hyvä esimerkki myös siitäkin, mitä alkoholi aiheuttaa perheessä. Känniriehumista ja psyykehäiriöitä.
- dsdssddsdsds
JukkisPenkki kirjoitti:
Jos kannabisrasvat olisivat oikeasti joku ongelma maailmassa, kannabiksen lääkekäyttö olisi täysin mahdotonta. Kannabis ei passivoi tai laiskista, ja jos vähänkään siltä tuntuu, niin kannattaa valita joku parempi lajike joka ei ole niin väsyttävä, unilääkelajike. Jos itselläsi on käyttöä takana kolme viikkoa, niin siinä ajassa et saa mitään kannabisrasvoja aivoihisi haitallisessa määrin, koska koko kannabisrasvajuttu on lähtökohtaisestikin vain Irti Huumeista Oy:n perustajan itse keksimää satuilua. Skitsofreenisen ex-alkoholistin keksimä kansansatu.
Useita grammoja kannabista päivittäin käyttävät lääkekäyttäjätkään eivät saa aivoihinsa mitään haitallisia kannabisrasvoja, ja he sentään käyttävät sinuun verrattuna kannabista monisatakertaisesti ja joka päivä, vuosienkin ajan.lääkekanna on usein ilman laiskaöljyä eikä aiheuta humaltumista,kannatan sitä.
Muutenkin ihminen ei tarvitse suuressa määrin mitään huumaavaa, piristävää tai rauhoittavaa. - JukkisPenkki
dsdssddsdsds kirjoitti:
lääkekanna on usein ilman laiskaöljyä eikä aiheuta humaltumista,kannatan sitä.
Muutenkin ihminen ei tarvitse suuressa määrin mitään huumaavaa, piristävää tai rauhoittavaa.Suomessakin käytettävä lääkekannabis on ihan tavallista kannabista, ja myös erittäin vahvaa. Jokainen voi kasvattaa ihan samaa lajiketta kotonaankin.
http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html - 44c2143132332313c2c
JukkisPenkki kirjoitti:
Useita grammoja kannabista päivittäin käyttävät lääkekäyttäjätkään eivät saa aivoihinsa mitään haitallisia kannabisrasvoja, ja he sentään käyttävät sinuun verrattuna kannabista monisatakertaisesti ja joka päivä, vuosienkin ajan.ei ole mitään väliä mitä lajia käyttää. kaveri käytti sativa lajiketta. alkuun muuttu todella vauhdikkaaksi ja sosiaaliseksi. kova meno oli päällä. sitten kun lopetti käytön ei jaksanut tehdä mitään. mitä tulee lääkekäyttöön niin nimenomaan he käyttävät vuosia joka päivä isoilla annoksille. ongelmia ei tule, ei ennenkuin lopettavat. sittenkun lopettavat niin kivut ja laiskuu ym paska tulee takas. ei ole millääntavalla eri asia. joten pidä pääsi kii kun et selvästi tiedä hevon paskan vertaa asiasta mitään.
- Plumunen
44c2143132332313c2c kirjoitti:
ei ole mitään väliä mitä lajia käyttää. kaveri käytti sativa lajiketta. alkuun muuttu todella vauhdikkaaksi ja sosiaaliseksi. kova meno oli päällä. sitten kun lopetti käytön ei jaksanut tehdä mitään. mitä tulee lääkekäyttöön niin nimenomaan he käyttävät vuosia joka päivä isoilla annoksille. ongelmia ei tule, ei ennenkuin lopettavat. sittenkun lopettavat niin kivut ja laiskuu ym paska tulee takas. ei ole millääntavalla eri asia. joten pidä pääsi kii kun et selvästi tiedä hevon paskan vertaa asiasta mitään.
Kannabis on tosiaan erittäin vähähaittaista, koska sitä voidaan vuosiakin käyttää useita grammoja päivässä. Jos kannabiksen runsaasta käytöstä ei tule ongelmia, en usko, että lopettamisestakaan tulee. Kannabiksen aiheuttama riippuvuuskaan kun ei ole yleensä edes kofeiinin luokkaa.
- rwaszza
huumeet tekee taiteelliseksi ym on paska puhetta. joku tekee huumeissa jotain typeriä piirrustuksia ym ja kuvittelee että näyttää hyvältä. selvinpäin oleva näkee että ei ole mitään taidetta. paskaa musiikka vääntävät huumepäissään josta ei kukaan tykkää paitsi teinit. vammaisia ovat!!!
- ddsccccdddd
No Reggea on kai sitä parasta pilvimusaa se on ok ,vaikka sanoitukset ovat välillä aivan muulta palneetalta.
- Jlnllnlp
Niin minunkin mielestä kaikki Beatlesit ja Doorsit ja Pink Floydit on ihan täyttä paskaa. Mötley Cruekin on ihan paska ja Motörhead. Räppikin on ihan paskaa varsinkin nämä Cypres Hillit ja muut pilviräppärit. Minä tykkään kuunnella Jari Sillanpäätä. Se ei ole kuin korkeintaan sanoittanut kännissä.
- rwrwrw
Jlnllnlp kirjoitti:
Niin minunkin mielestä kaikki Beatlesit ja Doorsit ja Pink Floydit on ihan täyttä paskaa. Mötley Cruekin on ihan paska ja Motörhead. Räppikin on ihan paskaa varsinkin nämä Cypres Hillit ja muut pilviräppärit. Minä tykkään kuunnella Jari Sillanpäätä. Se ei ole kuin korkeintaan sanoittanut kännissä.
en tiedä oletko vammainen teini joka yrittää olla sarkastinen vai kirjoitatko tosissaan. en oikeasti tiedä.
- tzilleeen
huumeet avaa portin pahojen henkien maailmaan.
raamattu kehoittaa ihmisiä kääntymään Jumalan puoleen eikä saatanan.- JukkisPenkki
Mutta Raamattu ei ainakaan kannabista keneltäkään kiellä. Korkeintaan joku saatananpalvoja voi yritää tuhota Jumalan työn ja hänen suunnittelemansa maailman monipuolisimman kasvin. Alkoholihuumeen voidaan kyllä katsoa olevan se huume, joka saattaa ihmisen saatanan valtaan, ja jälki näkyy joka päivä yhteiskunnassamme. Murhia, tappoja ja väkivaltaa. Saatanan kusta juovat ihmisen usein myös irvistelevät tahdottomasti juotuaan saatanan väkevää virtsaa.
- trollijoo
islamTuomitsee
11.10.2015 0:42
Eiköhän oteta Kaikkivaltiaan Pyhä Sana ja Laki tässäkin elämän perustaksi, etenkin nyt, kun Suomenmaa on siirtynyt jo Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman oikean Islamin alaisuuteen.
Varkaiden nimet ja yhteystiedot otettakoon selville ja laitettakoon julkiseksi niin tiedetään, mistä tavoittaa sitten, kun aletaan käymään ns. islamilaista oikeutta.
Varkaan ja varkauden Jumalan oikeuden mukainen tuomitseminen, rangaistukset ja korvaukset:
Yleislinjaus varastamiseen:
"Älä varasta." (2.Ms.20:15 & 5.Ms.5:19)
"Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2.Ms.20:17)
"Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (5.Ms.5:21)
"Varkailta taasen, olkootpa mies- tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. ALJAH (Jumala) on mahtava, viisas.
Mutta ken tekee katumuksen ja parannuksen pahoista teoistaan, häntä kohtaan on ALJAH (Jumala) sääliväinen. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava, laupias."
(Koraani 5:38-39)
"Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt.18:8-9 & Mark.9:43-48)
"Joka varastaa Aadamin (ihmisen) ja joko myy hänet tahi pitää häntä hallussansa, se rangaistakoon kuolemalla." (2.Ms.21:16)
"Jos joku tavataan siitä, että hän on varastanut jonkun veljistään, israelilaisista, ja kohdellut häntä tylysti tai myynyt hänet, niin varas kuolkoon. Poista paha keskuudestasi." (5.Ms.24:7) - krislamm
Jumalan_henkäys
24.10.2015 12:19
Kuten JO aikaisemmin ilmoitin, NIIN . . .
. . . Jumala SANOI . . . SINUSSA ON . . . RIIVAAJA . . . !
**** ETSI . . . APUA . . . PAHAN . . . KARKOITUKSEEN ****
Mene . . . Tee Parannus . . . Tule Uudessa Uskossa Takaisin . . . !
Ensimmäinen Johanneksen kirje
1 Rakkaat lapset! Kirjoitan tämän teille, jotta ette tekisi syntiä. Jos joku kuitenkin syntiä tekee, meillä on Isän luona puolustaja, joka on vanhurskas: Jeesus Kristus.
2 Hän on meidän syntiemme sovittaja, eikä vain meidän vaan koko maailman.
--- Todellinen Jeesuksen Kristuksen tunteminen
3 Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä.
4 Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.
5 Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.
6 Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.
--- Uusi käsky
7 Rakkaat ystävät! Käsky, jonka teille kirjoitan, ei ole uusi. Se on se vanha käsky, joka teillä on ollut alusta alkaen, se sana, jonka te olette kuulleet.
8 Ja kuitenkin käsky, jonka teille kirjoitan, on uusi: nyt se on toteutunut hänessä ja teissä, sillä pimeys hälvenee ja tosi valo loistaa jo.
9 Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään, on yhä pimeydessä.
10 Joka rakastaa veljeään, pysyy valossa, eikä hänessä ole mitään, mikä veisi lankeemukseen.
11 Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
--- Älkää rakastako maailmaa
15 Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.
16 Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä.
17 Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti.
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa ! - krislamm
Jumalan_henkäys
24.10.2015 12:22
TÄSSÄ VANHA VIESTINI ---> SINUN ONGELMASI . . . ON JO KÄSITELTY . . .
. . . AIVAN KUTEN OMANIKIN = MYRKYTYSTILA (Freon)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876786/aletaan-hakee--turvallista-palstaa-kirjoittajile-#comment-81169696
Jumalan_henkäys
11.10.2015 3:34
Moni varmasti LOUKKAANTUI . . . tuosta mitä kirjoitin !
Kirjoitit osuvast: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita." (5.10.2015 17:17)
PYYDÄN ANTEEKSI . . . tuota kirjoitustani, MUTTA . . .
Minä ITSE - olen TÄLLÄHETKELLÄ erittäin sairas ---> ELI >hirveä ihmisraunio<
Kehossa Freonia ---> MYRKYTYSTILA sairautena . . . :(
******** KIRJOITIT:
sinä voiti ja tahtosi toteutukoon tulen sitten joskus kun pääsen huumevierotuksesta tiedä jos pääsen? kun tuntuu että joudun muumilakksoon eli suljetulle... ;)
minulle kun tuli psykoosi diagnoosi... :(
lähden maanantaina kuntoutukseen...
******** VASTAAN:
TEE niin . . . toivottavasti onnistut . . . ja . . .
. . . PALAA TAKAISIN . . . KUN OLET KUNNOSSA . . . !
RUKOILEMME PUOLESTASI . . . KAIKKI YHDESSÄ . . . ;-)
---------------------------------------------------------
Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus
"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.
Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
---------------------------------------------------------
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
******** LAINAUS:
Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!
Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,
kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,
kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,
kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,
ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan
vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa.
******** LAINAUS: Charles Spurgeon
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !
- ddsdsdsdsddss
Mä oon huomannut ton ilmiön aina kun oon aloittanut kannan käytön: laiskistaa , jumittaa, sanat ei oikein kulje ja muisti pettää.
Alkoholi ei ole mikään kannan vaihtoehto runsaasti käytettynä sekin on pahasta ,mutta ei se syrjäytä tai laiskista niin paljon kun kanna.
Kaverit kannakäyttäjät sama juttu laiskoja paskanjauhajia.Lähinnä heitä kiinnostaa kansalaispalkan ajaminen ja kanna vapaaksi jutut.Mikäänmuu kuin kanna ei kiinnosta.
Milloin normaali terävä kausi alkaa? On jo noin 4 päivää viimeksi pökerryksissä olosta.- Penkin_Jukka
"Milloin normaali terävä kausi alkaa?"
Sinun kohdallasi kestää ehkä pidempäänkin, mutta kyllä se siitä, ja jatkossa et sitten enää käytä kannabista, koska se ei sinulle sovi. Annat niiden käyttää, joille se ei tuota ongelmia, ja niitähän kuitenkin on suurin osa kannabiksen käyttäjistä.
Sen verran tiedoksi vielä, että alkoholi on suurin työkyvyttömyyseläkkeiden syy, ja myös mielenterveyseläkkeidenkin. Alkoholihuume syrjäyttää todella paljon ihmisiä. - 2q3r32
Alkoholin vaara piilee myös siinä että sitä ei mielletä vaaralliseksi koska sitä juodaan yleisesti ja nautitaan ruuan kanssa ja saunaan otetaan kalja jne.. Sitten kun tulee mielenterveysongelma niin kenellekkään ei tule mieleen että syy voisi olla alkoholissa ja tupakan poltossa.
- savupiippu
Tänään oli hesarissa uudet suositukset alkoholin kohtuukäytölle. Miehillä kaksi ja naisilla yksi annos päivässä. On se piru vie kova aine kun noin vähän on kohtuukäyttö. Käsittämättömästi tuo eräs kovimmista ja haitallisimmista aineista on se ainoa laillinen.
- Spykoosi
Itsellä oli ekalla kerralla kun poltin pajaa hallusinaatio, rupesin tuijottamaan puita ja kiviä yhtäkkiä menin jotain tunnelia pitkin päänisisällä siellä näin aavikon jossa oli keltapunaisia telttoja jonka jälkeen kaverini sanoi nimeni sen seurauksena niin sanotusti heräsin siitä flow/hallusinaatio tilasta, omasta mielestä oli kokemuksena nautinto👌
- Anonyymi
Itsekkin tätä mietin kun hasista kokeilin kaverien kanssa tossa vähän aikaa sitten yks jointti 4 henkee ja oltii nuotiolla. tanssin musiikin tahissa ja yhtäkkii näytti niikuin joku tumma hahmo olisi seisonut 5 metrin päässä meistä näytti että se vain kasvoi ja kasvoi menin nopeasti istumaan ystäväni viereen ja kun katsoin uudestaan ei näkynyt mitään kerroin kaverille ja hän sanoi kuulleensa askelia sen jälkeen olimme kaikki vähän paranoideja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264