Teillä Juuassa näkyy olevan valtakunnanjulkkis

wourjagfmdg

13

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukkua-uuninpankolle

      Hyvinhän tuo kirjoittaa.

      • wotåqw

        Eli sinäkin olet ts. muslimien perseennuolija joka ottaisi meidän veronmaksajien elätettäviksi määrättömästi näitä muslimiloisia?


      • Mikä-luulet-olevasi
        wotåqw kirjoitti:

        Eli sinäkin olet ts. muslimien perseennuolija joka ottaisi meidän veronmaksajien elätettäviksi määrättömästi näitä muslimiloisia?

        En minä ole kenenkään perseennuolija. Enkä kaipaa minkäänlaisia pakolaisia. Parempi olisi jos maailmassa olisi asiat niin, ettei kenenkään tarvitseisi lähteä mitään pakoon.
        Siis en nuoleskele ketään. Kaltaisistasi tyypeistä minulla on ihan selkeä käsitys, mutta en viitsi kertoa sitä täällä.


      • 2500w3jjke
        Mikä-luulet-olevasi kirjoitti:

        En minä ole kenenkään perseennuolija. Enkä kaipaa minkäänlaisia pakolaisia. Parempi olisi jos maailmassa olisi asiat niin, ettei kenenkään tarvitseisi lähteä mitään pakoon.
        Siis en nuoleskele ketään. Kaltaisistasi tyypeistä minulla on ihan selkeä käsitys, mutta en viitsi kertoa sitä täällä.

        Parempi kun et kerrokaan niin en minäkään mitä mieltä minä olen sinunlaisistasi stalinistien peukuttelijoista.


    • uuuninpankkopoika

      Uuninpankkopoika vihaa suomalaisia,haluusi tehä Suomesta valtion jossa muslimiterrorisistit määräisi meijän asioista.Ei onnistu,Suomessa on armeija ja 1,6miljoonaa luvallista asetta,tuskin ne kaikki on näitten vihervasemmiston punikkien hallussa.Jotka harrastaa häiriköintii milenosoituksissa.raukat peitää kasvonsa ja hakkaa naisia ja vammasia.

    • uiommggfdds

      Uuninpankkopoika ei ole sielultaan demari,vaan Stalinisti kommari.Pää sekosi kun Nevostoliitto romahti.Toivottavasti äiti pitää hänestä huolta kun sen helemoissa pyörii.

    • lieksantyttö

      Jos vanhatmerkit pitää vähänsä paikkasa uuninpankkopoika kirjotaa Image lehessä jotta Suomen äärioikesto murhasi imeesii Parisissa.Hävetää Juukalaisten puolesta.kun ootta äänestäneet tuon valtuustoon.Tv,demari Pielisen toiselta puolelta.

    • 1918

      Timonen kirjoittaa asiaa, puuttuu suomalaisiin epäkohtiin suorasukaisesti. Tästä pidetään tai sitten ei mutta sananvapauden nojalla saa totuudet tuoda julki.

      MV lehti on täynnä paikkansa pitämättömiä juttuja joita saa ja pitääkin oikoa.

      Totuus esiin

      • owkuusinen

        Punikki ryssät sai pataan 1918,valkoisten armeijalta.Siitä kiitos jääkäreille.Uuuninpankko poika on Stalinisti,eikä demari.Eläköön huuto Väinö Tannerille.


      • mjhgyui

        Tanner oli suuri valtiomies.Oli yhistämässä tätä kansaa,pelasti meijät kommunistien kynsistä.Luomalla omaltaosaltaan talvisodan henkee.Sitten joutu aihettomasti vankilaan Suomen lakien vastasesti sota syyllisenä.


      • 71819

        Paniikkipoikka "kirjoittaa" "totuuksia" Aku Ankasta.


    • uuuninpankkopoika

      Saku tekee tilii pelkästään toisten ihmisten haukkumisella,saa tietyn prosentin Image lehen klikkausista.MV,lehti pelasti hänen talouden.Muuten hänestä ei tietäsi muut kun viherstalinistit.Jospa kirjottasi vaikka joskus säästä,eikä haukkusi joka päivä Suomen kansan enemistöö,jolla ei ole rahaa maksaa miljardien elintasopakolaisten kuluja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe