Olenko masentunut?

Ehkämasennustyttö

Hei. Olen 13 vuotias tyttö. En tiedä miksi tätä kutsua että onko tämä masennus vai jotain muuta mutta kumminkin minua itkettää usein ilman syytä ja tunnen itseni tosi heikoksi,tyhjäksi,väsyneeksi ja surulliseksi. Minun mielessäni pyörii vain kuoleminen ja itsemurha, en tiedä miksi ajattelen tuollaista kun en haluaisi. Haukun itseäni paljon koska en ole tyytyväinen kroppaani tai itseeni muutenkaan enkä tiedä miksi. Huomasin tämän vasta pari päivää sitten kun aloin itkemään ilman syytä. En tiedä onko tämä masennusta vai ei, mutta mitä minun pitäisi tehdä?

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaayhteys

      Raision kaupungin lastensuojeluun; ne auttaa..ainakin manipuloimaan ja
      vieraannuttamaan sinut omasta isästäsi ja valehtelemalla tuomioistuimessa olosuhteesi, yhteydenpitosi omaan isääsi perättömässä lausumassaan..

    • Hei nimimerkki, ehkämasennustyttö

      Kuulostaa kurjalta tuo sinun tilanteesi. Ei elämän pitäisi noin hankalata tuntua. Oletko kertonut kotona vanhemmillesi voinnistasi ja ajatuksistasi ja väsymyksestäsi? Ellet, tee se mahdollisimman pian. Voit myös mennä koulun terveydenhoitajan luokse juttelemaan. Älä jää yksin miettimään mistä on kyse, hae itsellesi aikuisilta tukea ja apua, sitä on saatavissa. Kun tilanne lähtee parempaan suuntaan, saat elämääsi iloa takaisin.

      Kaikkea hyvää sinulle,
      Pirkko-pappi

      • kaisitävähemmästäkin

        lapsi masentuu kun vieraannutetaan ja viedään oma isä lapsen elämästä;
        tuopa olikin hyvä neuvo kertoa vanhemmillensa, kun ei ole sitä toista van-hempaa ei ole esim. Raision kaupungin lastensuojeluviranomaisten, las-tenvalvojan valehdellessa tuomioistuimessa perättömässä lausumassaan lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot asumisestaan myös isällään perät tömässä lausumassaan..nyt vain odotetaan, koska tämä kupla suomessa puhkeaa ja kaikki isästä ja isän huollosta vieraannutetut ja manipuloidut lapset- tulevat veronmaksajat masentuvat ja ei tule muuten halvaksi tä-mäkään "sosiaaliviranomaisten" ja narsistiyhteiskunnan pelleily lasten terveydellä- terveisin lapsistaan tarkoitushakuisesti vieraannutettu isä


      • ottaayhteys

        Raision kaupungin lastensuojeluun; ne auttaa..ainakin manipuloimaan ja

        vieraannuttamaan sinut omasta isästäsi ja valehtelemalla tuomioistuimessa olosuhteesi, yhteydenpitosi omaan isääsi perättömässä lausumassaan..


      • eiolevanhempia

        Raision lastensuojeluviranomaisten ja "äidin" valehdelle tuomioistuimessa toiveeni ja lausuntoni, olosuhteet asumisestani
        puoliksi molemmilla vanhemmilla ja viedessään isäni huoltajuuden..
        Voisit kuule lopettaa nämä Raision sairaat viranomaiset ja puuttua-.


    • Arvokassinä

      Mikäli nuo tuntemukset ei johdu sun vanhemmista, niin ilman muuta puhut niitten kans reilusti. Niitten homma on sua tukea. Jos tuo johtuu vanhemmistas, mieti mikä on todennäköinen reaktio. Joskus voi olla parempi jättää se vanhemmille puhuminen, etenkin mikäli odotettavissa ei ole aitoa välittämistä. Silloin puhut koulussa terkalle tai kuraattorille. Kyllä ne osaa sulle oikeat kysymykset esittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe