Ajauduin tilanteeseen, jossa minä olen lukittuna siveysvyöhön eikä minulla ole siihen avaimia. Oikeastaan halusin sitä, mutta nyt kun se on todellista on se vähän alkanut kaduttaa, mutta olen tätä halunnut ja tähän suostunut en luovuta vaan jatkan.
Tähän tilanteeseen jouduin, koska sain tarjouksen josta en voinut kieltäytyä. Löysin ulkopuolisen henkilön, joka otti avaimet haltuun ilmaiseksi yhdellä ehdolla. Hän määrää niistä täysin. Tämä on mahdollista, koska minulla on mittojen mukaan valmistettu siveysvyö, jailbird. Jopa valmistajan sivulla mainitaan, että sitä voi käyttää 24/7/365. Se pitää paikkansa, tähän mennessä ei mitään ongelmia. Paitsi jos sattuisi löytämään mahdollisen vaimo ehdokkaan, niin silloin se olisi ongelma.
Selibaatti siveysvyössä
8
1584
Vastaukset
- Mikko_67
Löytyykö siveystvyötä, jossa piikkejä sisäpuolella ettei stondis pääse syntymään?
- selipaatissa2kk
meillä tällainen metallinen, kyllä pili pelästyy piikkejä ja käpertyy kuoreensa http://asujalelu.com/fi/tuote/2434019-penislukko-sisapuolisilla-piikeilla-koko-34cm-13cm-pitka
- eikainäinkannata
Typerää...
Mulkku surkastuu, jos sitä ei käytä. Ainakin jos käyttää tuollaisia liian pitkään. Lukekaa chastity-kokemuksia netistä. Joitain siellä ei vissiin edes kiinnosta, vaikka kulli kärsii jatkuvasta sitomisesta. - VäinöG
Harvinaisen typerää toimintaa. Siveysvyön kuuluu olla osa leikkiä, eikä mikään vankila, jonka avain on annettu jonkin idiootin haltuun.
Viikonloput meidän taloudessa kuluu siveysvyön kanssa kiduttaen. Sähköistä stimulaatiota, ai että!
http://www.rosawilly.fi/product/sahkokayttoiset-seksilelut/mystim-pubic-enemy-no-2-sahkoinen-siveysvyo/ - singlemale
Kaikilla vaan ei ole vaihtoehtoja. Siveysvyö on lukossa ja pysyy.
- MPB
avaa se lukko jakoavaimilla. Aseta ne kuin kuvassa ja sitten painat ne yhteen http://trucksyndicate.com/wp-content/uploads/2016/03/breaking-locks.jpg
- Piima_killu
HEI!
Olen 45v 63 000/kk tienaava plastiikkakirurgi ja minä voin auttaa. Omistan rälläkän ja voin sillä poistaa epämieluisan siveysvyön. Jätä yhteystietosi niin tulen mielelläni auttamaan vaikka ilmaiseksi :-)- singlemale
Taitaa olla myöhäistä. Olen tottunut siveysvyöhön jopa alkanut pitämään siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800