Mitä mieltä olette: S-sijoitusoblikaatio Vahvat suuryritykset.
Uskaltaisiko tavan tallaaja sijoittaa tuollaiseen tonnin tai kaks?
S-sijoitusobligaatio
6
156
Vastaukset
- kewadq
Pikavilkaisulla ei mitään kauhean kamalaa näkynyt. Pitäisi lukea ehdot kunnolla, että näkisi mihin koira on haudattuna. Useimmiten noissa kumminkin on jossain se luuranko... Pääomaturvahan tuolle on luvattuna, eli sijoituspääomansa saa(nee) takaisin (kuluilla vähennettynä?).
- dgfhfghhh
Osinkoa ei liitetä tuottoon, voittokertoimen päättää liikkellelaskija vasta merkinnän jälkeen, aasialainen häntä, 6% kulut ja ehkä vielä valuuttariski.... mutta kuka mitenkin
- Riskitöntä_tappiota
Tappion pelko on liikkeellelaskijan voiton alku. Suomalainen maksaa ylihintaa ja alistuu mihin tahansa ehtoihin, kunhan vain "pääoma on turvassa". Lopputulos yleensä onkin sitten se, että usean vuoden sijoitukselle tulee tuottoa nollan verran. Tässä tapauksessa tosin tietenkin se 6 % miinusta.
- Teukka__
Riskitöntä_tappiota kirjoitti:
Tappion pelko on liikkeellelaskijan voiton alku. Suomalainen maksaa ylihintaa ja alistuu mihin tahansa ehtoihin, kunhan vain "pääoma on turvassa". Lopputulos yleensä onkin sitten se, että usean vuoden sijoitukselle tulee tuottoa nollan verran. Tässä tapauksessa tosin tietenkin se 6 % miinusta.
Juurikin näin. "Pääomaturva" tuntuu olevan samanlainen taikasana kuin "veroetu". Tällä rahoituslaitokset takovat ihan hyvää tulosta itselleen.
- uijtyutu
Tuottokertoimeksi vahvistettiin 100% eli ei nyt ihan täysillä vedätetty rahaston merkkaajaa.
- kuole
sinun pitäisi mennä oikeisiin töihin ja itkeä onnestä jos niitä saat. jos et saa, niin olet täysi paska, joka ansaitsee kuolla traakisesti, koska olet ihmissuvun häpeäpilkku ja jälkeenjäänyt paska. Sinut pitäisi pistää tehosekoittimeen ja runkata päälle. Jos sijoittelet noita rahojasi, niin kirous lankeaa niskaasi ja menetät terveytesi. Jos et mene oikeisiin töihin, niin olet hullu ja kusipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3233365Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192278Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151880Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361404Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2441332- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010