Onko kohtalotovereita jotka kärsivät samasta ongelmasta?
Olen 22v ja aina n. viikko ennen menkkoja pms oireet alkavat ja päivää-pari ennen vuotoa ovat pahimmillaan. Kun vuoto alkaa niin oireetkin alkavat pikkuhiljaa hellittämään.
Siis oireet ovat joskus aivan käsittämättömän voimakkaat.
Mm. Kamala väsymys ja voimattomuus vaikka nukkuisin hyvin. Tuntuu että voisin nukahtaa silmänräpäyksessä kesken päivän. Vihaan itseäni ja olen mielestäni todella vastenmielinen. Ajatukset ovat välillä itsetuhoisia. Jos minuun kohdistetaan minkäänlaista hellyydenosoitusta niin alkaa ällöttämään. Saan helposti raivokohtauksia ja olen erityisen itkuherkkä. Tuntuu että oireiden aikoihin olen jokin demoni enkä siis yhtään omaitseni. Oireilut vaikuttavat toimintakykyyni ja ihmissuhteisiin. PMS:än aikaan ei ole minkäänlaisia seksiviettejäkään ja ajatuskin vain saa ällöttäämään.
Yritän päivän aikana välttää ihmisiä koska en erityisemmin pidä kenestäkään enkä siis vain piittaisi nähdä ketään, mutta se on mahdotonta ellei ole viikonloppu. Töissä yritän peittää vihani ja en halua olla kuitenkaan kenellekään töykeä, mutta kun pääsen kotiin niin olen täysi raivohullu.
Onko muita näin vahvoista (henkisistä) oireista kärsiviä naisia?!
Aloitan pitämään kirjaa oireista ja menen jossakin vaiheessa lääkärille. Pakko tähän on jokin lievitys löytää?
Pahat PMS-oireet!
Hormonihirviö
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056