Venäjä jatkaa edelleen tehokkaasti terrorismin vastaista taistelua.
Viimeisen kahden vuorokauden aikana venäläiset lentokoneet ovat tehneet iskuja Isisin ja al-Nusran rintaman 237 kohteeseen.
Damaskon maakunnassa tuhottiin terroristien ammusvarasto, Homsin maakunnassa islamistien maanalaiset suojat ja tykistön asemat, Aleppon seudulla ammusvarasto ja ulkolaisten palkkasotilaiden harjoituskeskus, Latakiassa al-Nusran rintaman komentokeskus. (Lähde: fi.sputniknews.com)
USA ja muut länsimaat ovat osoittaneet kyvyttömyytensä terrorismin vastustamisessa. Ne osaavat vain soittaa suutaan Venäjää vastaan. Se ei auta terrorismin vastaisessa taistelussa tippaakaan.
Venäjän voittoisat iskut Syyriassa.Venäjä
12
<50
Vastaukset
- Abrahamm
Nyt vain takaisin muuttoliike käyntiin turvallisille alueille.
Roisto Hillary Clinton kehoitti olla äänestämättä Syyrian parlamentti ja Presitentin vaalissa, on siinä akalla demokratia ? - HutoiHommia
Vaan ovat ne silti surkuhupaisia nämä venäläisten kuvat "täsmäpommituksistaan".
Kun USA:n joukot lähettivät Persianlahden sodasta kuvaan lentokoneiden täsmäpommituksista, hiusristikko osoitti vaikkapa ammusvaraston ulko-oveen. Siihen myös osuttiin. Venäläisten pommituksissa osumat ovat vain samalla ruutunäytöllä, eivät lähelläkään tähtäysristikkoa. Maastossahan tämä tarkoittaa osumia kymmenien hehtaarien alueelle kohteen keskipisteestä; siis käytännössä siviilien niskaan lankeavia pommituksia. Tästähän syyrialaiset ovat venäläisiä pommitusten alusta lähtien syyttäneet.
Näillä hehtaaripommituksilla ei ole Syyrian konfliktin ratkaisemiseksi mitään merkitystä. Muistuttavat suuresti natsi-Saksan sekaantumista siviilien pommittamisen muodossa Espanjan sisällissotaan 1930-luvulla.- Jönas77
Asiantuntijoiden mukaan Venäjä ei kykene niin täsmällisiin iskuihin kuin läntiset asejärjestelmät. Sen vuoksi pommeja osuu paljon siviileihin ja terroristien tappiot jäävät vähäisiksi.
- Taashourija
Jenkithän äsken sairaalan Pakistanissa. Mene pihalle läsyttää jenkkitarkuudesta!
- ItseHourit
Sillä tapauksella ei ollut täsmäpommituksien osumatarkkuuden kanssa mitään tekemistä.
- Kuhansinnepäin
ItseHourit kirjoitti:
Sillä tapauksella ei ollut täsmäpommituksien osumatarkkuuden kanssa mitään tekemistä.
Jenkkien toleranssit?
- perussuomalainen12
Taashourija kirjoitti:
Jenkithän äsken sairaalan Pakistanissa. Mene pihalle läsyttää jenkkitarkuudesta!
Venäläiset eivät piittaa kansasat edes omassa maassaan, puhumattakaan nyt jostain Syyriasta.
- erommeli
Syyriassa riittää hiekkaa ja kivikkoa Venäjän pommituksille ja isolle toleranssille!
- Mikähölö
Eivät tuhoa sairaaloita ja tapa siviilejä, kuten jenkkiretkut!
- heheheheeeh
Juu eihän ryssät siviilejä ikinä tapa... tappavat jopa omia kansalaisiaan xDD
- Rauhamaailmaan
Myönnetään kerrankin, että Venäjä tosi hyvä ja toivotaan, että toinen hyvä USA nato alkavat tehdä yhteistyötä ja saadaan rauha maailmaan.
- Päkmanni
Melkoinen määrä lapsiuhreja summittaisen pommituksen tuloksena. Sitä ei tiltujen valehtelu miksikään muuta.
Muuten, milloin ISIS iskee seuraavan kerran? Kuka uskaltaa nousta venäläiseen matkustajakoneeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450