MS valehteli taas! Rajoitukseton ei ole
6
97
Vastaukset
- PetetytLupaukset
"Vastaisuudessa myös 15 gigatavun ilmaistilan kokoa saksitaan viiteen gigatavuun kaikilla käyttäjillä, nykyisillä ja uusilla. "
No voihan per****! Mulla on muutama tili jossa 25gigaa minkä microsoft aikoinaan lupasi. JOutuu ladata ne omalle koneelle ja ladata google-tilille. Niihin voi ainakin luottaa. - oppiatuli
Opetus - Microsoftiin ei ikinä pidä luottaa.
- ikävän_kivuliasta
Jos joku puukottaa selkään, niin se on microsoft.
- miten-on-asia
Voiko tämän onedrive-tilin lopettaa kokonaan? Etten vahingossakaan jatkossa erehtyisi käyttämään näin epävarmaa palvelua.
Täyttä hölynpölyä tuollaiset "rajoituksettomat" palvelut. Kiintolevyjä ei kumminkaan pystytä valmistamaan loputtomiin, vaikka niin jostain syystä haluttaisiinkin tehdä jonkun halvan palvelun käyttäjän oikkujen vuoksi.
- Miten-sen_nyt-ottaa
Onko se maalaisjärjen käyttö niin vaikeaa ettei nykyisin enää tiedosteta ettei ilmaisia aterioita ole. Nenästä vedettäviä on enemmän kuin itikoita lapissa ja jokainen voi syyttää vain itseään, turhaa on hakea syyllistä sen etempää kuin omasta peilistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351