Vihkotallit

Lumi04

Olen miettinyt vihkotallin perustamista. Voisiko joku keksiä vr hepoilleni nimiä, sekä tallilleni paikkakunnan (jota ei ole olemassa)? Tallillani on jo nimi keksittynä. Ja tahtoisin myös vinkkejä, miten talliani voisi parantaa.

12

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna04

      Hmm... Minusta kivoja nimiä olisivat: Ginger, Zufall, Domino, Ringel, Pulle, Belicia, Blackie, Flippan, Piccolo, Maja, Orvokki, Tinjamin, Kasper, Axis, Jappe, Sinttu, Atle, Judeniz, Lyra, Feike, Zandro ja Vanilja :-). Minullakin on vihkotalli, tallin nimi on Metsäkylän talli ja Se sijaitsee Mäntylässä :-).

    • Hanna04

      Muuten :-), lisään tuohon äskeiseen vastaukseeni että, perustettaisiinko yhteinen vihkotalli :-)? Jos kiinnostuit niin kirjoita minulle vastaus niin kerron sähköpostini tai jotain :-).

    • tiedoton

      Millainen on vihkotalli?

    • Anonyymi

      vihkotalliin piirretään hevosten kuvia. mulla on nämä :
      Ruusunnuppu (Ruusu) n.156 cm Andalusianhevonen s.2001.I. Patrik e.Epona.Ei.Surol.
      El Cicero (Centti) n.164 cm Pinto s.2001.I. El Nino E. Sue Ellen.
      Bella Capri (Bella) n.154 cm Sufflock s.2001.I. Tom Capri. E. Bella Nova.ei: Uno Nova.
      Juhannus (Jussi) n.168 cm Reininhevonen s. 2001.I: John.E. Lizzy.
      Neos Helios (Nelly) n.154 cm Morganhevonen s.2001.I. Pallas Helios. E. Neos Doria.
      Halipula (Hali) n.167 cm Painthevonen s.2002.I. Halifaks. E. Noire.
      El Rihanna (Rihanna) n.153 cm Mustangi s. 2002.I: el Diego.E. Miss Erotica. ei: Mister Erotic.
      Caius Julius (Calle) n.165 cm Budjonnyi s.2002.I. Caius Uno. e. Ultra Hot.
      Wappu (Vappu) n.158 cm Doninhevonen s.2002.I: Turbo.E. Hottis.ei: Nicolay.
      Boniara (Bonnie) n. 162 cm Quarterhevonen s.2002.I: Killen. E. Geisha.
      Qc. Aapiskukko (Amos) n.172 cm Clydesdale s.2002.I. Qc. Humor. e. Qc. Princess.

    • Anonyymi

      JärHy nimisessä paikassa siaitseva talli siis pitää muitakin kuin hevosia. koska kaikki on löydettyjä vihkoeläimiä. myös feeniks, pyron (siivekäs peura/kauris) löytyvät.
      tuliolennot ovat kaikista harvinaisempia! niitä on esim. tulilintu.

    • Anonyymi

      vihkotalliin keksitään hevosen rotu, nimi yms. minun tallini siaistee JärHy nimisellä , kuvitteellisella paikalla. saat keksiä itse oman. keksin nimen kahden oikean kunnan , järvenpää ja hyvinkää, yhdistelmästä. yhdistelmänimet on parhaita!

      • Anonyymi

        Monetta rotu: Baijerinhevonen väri: punarautias s.2012 n.155 cm sukupuoli tamma
        luonne: monetta on kiltti tamma. Monettan oikea nimi on päivänsäteen Monetta.se on vuokrattavissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monetta rotu: Baijerinhevonen väri: punarautias s.2012 n.155 cm sukupuoli tamma
        luonne: monetta on kiltti tamma. Monettan oikea nimi on päivänsäteen Monetta.se on vuokrattavissa!

        Sonadore rotu: hispanohevonen s.2002 n.156 cm väri: punarautias sukupuoli: tamma
        luonne: Sonadore on kiltti vanha rouva. Sonadoren oikea nimi on Tupla-Sonadore. tällä hetkellä sen voi vuokrata! Sonadore on saanut monta upeaa varsaa .


    • Anonyymi

      Olen miettinyt vihkotallin perustamista. Voisiko joku keksiä vr hepoilleni nimiä, sekä tallilleni paikkakunnan (jota ei ole olemassa)? Tallillani on jo nimi keksittynä. Ja tahtoisin myös vinkkejä, miten talliani voisi parantaa.

      no minkä rotuisia ? eri nimet kun sopivat eri rotuisille.

    • Anonyymi

      Princess Mercedes Mersu
      Holsteiner
      väri: rautias
      n.155 cm
      sukupuoli: tamma om. Ruusu Nuppu
      Mersu tarvitsee väliaikaisen kodin sillä sen omistanut vanhus sairastui. kun hän paranee hän kyllä noutaa tammansa takaisin

      • Anonyymi

        Pramea Marinca Martta
        Hanoverian
        väri: Rautiasn.155 cm
        sukupuoli: tamma. om. Nuppu Ruusu
        Martta tarvitsee uuden tallin vanhan hajottua. siihen saakka se asuu luonasi .


    • Anonyymi

      Tia-Samantha Samanta
      oldenburger
      väri: rautias sukupuoli: tamma.
      n.155 cm om. Unna Elin
      Samanta ei saa tarpeeksi aikaa omistajaltaan joten tämä antaa sen sinulle. tamma on luonasi kunnes löydät sille uuden pysyvän kodin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe