Apua!!!!kaipaan kiireistä apua islamin tehtävissä!

sara12

Moi eli olen vasta aloittanut lukion niin minulla on islamin kurssi niin jos joku auttaisi minua niissä tehtävissä kun se on 1 kurssi tänä vuonna ja sen tehtävät pitää olla tehtynä joskus ens viikolla ja itse en ehdi niitä kaikkea tehdä tai en löytänyt vastauksia niille jos joku vastaisi näihi ala oleviin kysymyksiin niin olisin tosi paljon kiitollinen hänen ja pelastaisi minun elämäni!!

1)Mitä islamin laajenemisen kannalta keskeistä tapahtui Poitiersissä Etelä-Ranskassa?

2)Miksi valloitettujen alueiden ihmiset eivät aluksi saaneet kääntyä islamiin?

3)Valloitettujen alueiden islamisoituminen (kääntyminen islaminuskoon) ja arabisoituminen (arabialaisen kulttuurin omaksuminen) tapahtuivat vaihtelevasti.
Millaisia esimerkkejä tästä ovat:

- Irak

- Persia

- Egypti

4)Kuka oli Saladin ja miksi hänestä tuli yksi islamilaisen maailman suurista sankareista?

5)Mistä kaupungeista tuli islamin henkisen, tieteellisen ja hallinnollisen vallan keskuksia?

6)Mikä pakanakansa vuonna 1258 valloitti Bagdadin?

7)Keskiajalla islamin yksi hallitsevia voimia olivat mamelukit. Keitä he olivat?

8)1300-luvulta alkaen islamilainen maailma joutui osmannien vallan alle. Keitä olivat osmannit eli minkä nykyisen maan kansaa he olivat?

9)Miksi osmannien valtakunta alkoi heikentyä 1600-luvulta lähtien ja miten tämä näkyi erityisesti 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa?

8

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SonniOnni

Valitettavasti en voi auttaa sinua tuollaisen pedofiiliraiskaus uskonnon auttamisessa.
      Sen verran voin kyllä kertoa, että muinainen profeetta Muhammed oli pedofiili ja Islam on pedofiliaan pyhittävä uskonto. Älä koskaan opiskele tuota saastaa.
      Et ole sen arvoinen ihminen.

• mummu-

Älä hyvä lapsi opiskele tuollaista pedofiiliuskontoa. Opiskele mieluummin hellyyttä ja lähimmäisen rakkautta. Sitä me kaikki tarvitsemme. Emme mitään uskomuksia.
      Isoäitinä voin todellakin sanoa näin, että se kannattaa.

• SonniOnni

Mummulta viisaita sanoja todellakin. Älä hyvä ihminen opiskele mitään uskomuksia.
      Rakkaus riittää.

• tyhmyyttäilmassa

Hyvä jekku. Jokunen meni heti nolaamaan itsensä "neuvoillaan.

• jos joku ei voi auta niin pitäkää sitten päänne kiinni ja kunnioittakaa edes vähän toisten uskontoa !!!! pedofiili olet sinä joka näkee kaikki muut omassa kuvassa !!!!!!!! ja kuka sä olisit, joka kertoisi mulle mitä mä opiskelisin!!!!!!pyysin apua eikä sun ajatuksia muista uskonnoista tai tarinoita rakkaudesta...pidä ne itsellesi luona!!!!!!mua käy sääliksi, kun luen sun kaltaisten kommentteja... u are not worth my time !!!!!

• mhgfdsdfrtyui

Pää kiinni pentu!

• Hei125e

Islam on antikristuksen uskonto eli saatanan uskonto Raamatun mukaan, sillä se kieltää Pojan. 1 Johanneksen kirje 2:22 "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja POJAN." Kyseessä ei ole sama jumala tämän takia. Islamissa annetaan oikeus tappaa jos puolustaudutaan, mutta mikään väkivalta ei koskaan ole oikein! Jeesus sanoi Matteuksen evankeliumi 26:52 Silloin Jeesus sanoi hänelle: “Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat." Ja "rakasta vihamiestäsi". Jumala rakastaa kaikkia siksi meidän kuuluu rakastaa kaikkia, islam ei tätä tee. Oikea kristitty ei tapa ketään.

• tutustuislamiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe