Apua!!!!kaipaan kiireistä apua islamin tehtävissä!

sara12

Moi eli olen vasta aloittanut lukion niin minulla on islamin kurssi niin jos joku auttaisi minua niissä tehtävissä kun se on 1 kurssi tänä vuonna ja sen tehtävät pitää olla tehtynä joskus ens viikolla ja itse en ehdi niitä kaikkea tehdä tai en löytänyt vastauksia niille jos joku vastaisi näihi ala oleviin kysymyksiin niin olisin tosi paljon kiitollinen hänen ja pelastaisi minun elämäni!!

1)Mitä islamin laajenemisen kannalta keskeistä tapahtui Poitiersissä Etelä-Ranskassa?

2)Miksi valloitettujen alueiden ihmiset eivät aluksi saaneet kääntyä islamiin?

3)Valloitettujen alueiden islamisoituminen (kääntyminen islaminuskoon) ja arabisoituminen (arabialaisen kulttuurin omaksuminen) tapahtuivat vaihtelevasti.
Millaisia esimerkkejä tästä ovat:

- Irak

- Persia

- Egypti

4)Kuka oli Saladin ja miksi hänestä tuli yksi islamilaisen maailman suurista sankareista?

5)Mistä kaupungeista tuli islamin henkisen, tieteellisen ja hallinnollisen vallan keskuksia?

6)Mikä pakanakansa vuonna 1258 valloitti Bagdadin?

7)Keskiajalla islamin yksi hallitsevia voimia olivat mamelukit. Keitä he olivat?

8)1300-luvulta alkaen islamilainen maailma joutui osmannien vallan alle. Keitä olivat osmannit eli minkä nykyisen maan kansaa he olivat?

9)Miksi osmannien valtakunta alkoi heikentyä 1600-luvulta lähtien ja miten tämä näkyi erityisesti 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa?

8

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SonniOnni

Valitettavasti en voi auttaa sinua tuollaisen pedofiiliraiskaus uskonnon auttamisessa.
      Sen verran voin kyllä kertoa, että muinainen profeetta Muhammed oli pedofiili ja Islam on pedofiliaan pyhittävä uskonto. Älä koskaan opiskele tuota saastaa.
      Et ole sen arvoinen ihminen.

• mummu-

Älä hyvä lapsi opiskele tuollaista pedofiiliuskontoa. Opiskele mieluummin hellyyttä ja lähimmäisen rakkautta. Sitä me kaikki tarvitsemme. Emme mitään uskomuksia.
      Isoäitinä voin todellakin sanoa näin, että se kannattaa.

• SonniOnni

Mummulta viisaita sanoja todellakin. Älä hyvä ihminen opiskele mitään uskomuksia.
      Rakkaus riittää.

• tyhmyyttäilmassa

Hyvä jekku. Jokunen meni heti nolaamaan itsensä "neuvoillaan.

• jos joku ei voi auta niin pitäkää sitten päänne kiinni ja kunnioittakaa edes vähän toisten uskontoa !!!! pedofiili olet sinä joka näkee kaikki muut omassa kuvassa !!!!!!!! ja kuka sä olisit, joka kertoisi mulle mitä mä opiskelisin!!!!!!pyysin apua eikä sun ajatuksia muista uskonnoista tai tarinoita rakkaudesta...pidä ne itsellesi luona!!!!!!mua käy sääliksi, kun luen sun kaltaisten kommentteja... u are not worth my time !!!!!

• mhgfdsdfrtyui

Pää kiinni pentu!

• Hei125e

Islam on antikristuksen uskonto eli saatanan uskonto Raamatun mukaan, sillä se kieltää Pojan. 1 Johanneksen kirje 2:22 "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja POJAN." Kyseessä ei ole sama jumala tämän takia. Islamissa annetaan oikeus tappaa jos puolustaudutaan, mutta mikään väkivalta ei koskaan ole oikein! Jeesus sanoi Matteuksen evankeliumi 26:52 Silloin Jeesus sanoi hänelle: “Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat." Ja "rakasta vihamiestäsi". Jumala rakastaa kaikkia siksi meidän kuuluu rakastaa kaikkia, islam ei tätä tee. Oikea kristitty ei tapa ketään.

• tutustuislamiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      81
      4358
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2818
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      26
      2815
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      114
      2507
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2479
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      111
      2224
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      101
      2180
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      636
      2053
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1975
    10. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      34
      1968
    Aihe