Mihin katsoi Bates Motel telkkarista, ensin näytetään ja nyt yht äkkiä ei ole edes areenassa katsottavissa?
Lopetettiinko taas kesken kaiken sarja ilman ennakko ilmoituksia?
Bates Motel
Yle_senkin
3
125
Vastaukset
- ihanihmehommaa
jossain lehdessä oli,että jää tauolle.usein alkaa joku hyvä sarja,jota rupeat seuraamaan ja sitten se vaan yhenäkkiä katoaa kesken juonen ja paluuta ei näy,todella turhauttavaa.
- Yle_senkin
Ahaa, on mennyt ohi tuo ilmoitus itsellä.
Pitää varmaan ostaa bluray boksina nuo niin saa katsoa kaikki.
- kumipääkottarainen
Mitä vittua? Sarjasta näytettiin täydet kaudet ja kolmas kausi näytettäneen myöhemmin, se kun on liian tuore YLElle, esitetty keväällä jenkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136