Nostin veneen talviteloille kuukausi sitten. Nyt tuntuu että olisi ollut sama pitää ylhäällä. Muilla samoja tuntoja?
Tuliko vene nostettu liian aikaisin?
5
<50
Vastaukset
- fg363
Siellä on kuusi asteista merivettä ja pimeää kaiken aikaa. Ei tee mieli enää.
- LiianAikaisinNousi
Kyllä, juuri sama fiilis. Hyvinhän tuo olisi viihtynyt vedessä edelleen. Ihan hyviä purjehduskelejä olisi ollut vaikka kuinka, tuultakin riittää.
Minulla on vielä pari moottorivenettä, jotka nostan jos ja kun alkaa jäätä muodostua. Kelit on olleet yhtä hyvät kuin kesäkuussa, paitsi tyynempää. Iltojen pimeys on suurin haitta. Hiljaista kyllä on, mutta yksittäisiä purjeveneitäkin näkyy.
- 36ft
Onhan tässä muutama viikonloppu ollut lähes yhtä lämmintä kuin kesäkuussa. Toisaalta lumi voi tulla maahan muutamassa päivässä jolloin nosto/pesu/peittely etc ei ole enää niin mukavaa.
Sen verran tuli kesän aikana mentyä että viimeisenä viikonloppuna melko rauhallisin mielin sai rantautua kotilaituriin ja miettiä että mukava kesä ollut ja hyviä purjehduskelejä riittävästi. Ensi kesää odotellessa ja talven rientoihin valmistautuen. - vieläseilataan
Dunkkerin Pera teki aikoinaan vuodenalun venelehteen matkakertomuksia itsenäisyyspäivän reissuista Utö;hön. Kannattaa hakea 80 - 90 luvun lehdistä, niin pääsee jyvälle, mitä pakkaspurjehdus oikein on.
Nykypäivänä tilanne on toinen, pakkasta saattaa tulla vasta tammikuussa, jos merialueella silloinkaan.
Täällä Lahdessa oli muuten viikonloppuna Vesijärven jollakisat. Olivat pukeutuneet kunnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653