Hei!
Onko kukaan muu saanut pahaa paniikkikohtausta ohjatussa liikunnassa? Minä sain tänään spinningissä ja oli ihan hirveää. Kuitenkin sinnittelin loppuun asti, vaikka tiukkaa teki. Nyt tuntuu siltä, etten ihan heti mene uudestaan, vaikka tykkäänkin spinnistä kovasti.
Paniikkikohtaus ohjatussa liikunnassa
4
107
Vastaukset
- Kyllsehyvinmenee
Ota pilleri taskuun spinningtunnin ajaksi. On ainakin psyykkinen turva. Myös todellinen jos tarviit ottaa. Xanor vaikka pienellä annoksella jos sinulla ei ole muuta. Älä lopeta äläkä ala karttaa spinningiä, sillä se parantaa oloa pidemmän päälle.
- Spinnipaniikki
Kiitos vastauksesta.Mullla on lääkkeenä Cipralex 10 mg,jota olen syönyt jo yli 10 vuotta.Joskus otan myös 1-2 kpl 10mg Propralia,mutta sitä en ole uskaltanut ottaa ennen spinniä tai muuta hikililiikuntaa.Xanoria en ole kokeillut.
- tsript
Eli varmaankin ohjatussa liikunnassa syke kohoaa korkeammalle, kuin olet tottunut? Siitä sitten paniikki. Tällöin voisi koettaa yksikseen tehdä intervallijuoksuja, jossa syke kohoaa väkisinkin korkeammalle. Totuttaa itseään siihen tunteeseen, että keho rasittuu, syke huitelee korkealle. Siitä pitäisi lopulta tulla hyvä rento olo.
Muistathan syödä tasapainoisesti ja riittävästi hiilihydraatteja, proteiineja ja rasvoja, jotta keholla on ravintoa ja energiaa kuntoiluunkin.
Ja ainahan voit lopettaa tunnin kesken. Satulasta pois ja pukuhuoneeseen rentoutumaan. - ammattikoulu
Olen saanut koululiikunnassa jalkapallo tunnilla paniikkikohtauksen. Johtunee kun vihaan jalkapalloa ja opettaja painosti. Kyllä sai taas pahan mielen liikkatunnilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048