Onko läskeillä mahiksia homomarkkinoilla??

asiallisiavastauxiaplz

Eli onko läskit ihmiset missään mielessä haluttavia? En tarkoita sit mitään 150 kiloista liikalihavaa joka ei pysty edes liikkumaan omillaan, mutta läskejä kuitenkin? Tän palstan honppelit näyttäis tykkäävän nuoresta ja hoikasta btmista mut voiks läski olla btm ja vieläpä seksikäs sellainen?

123

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuoripoika

      Bearnickillä ei ole mitään mahdollisuuksia, vain timmit pastorit kelpaa.

    • kuoripoika
      • kyssäri

        Olisko Arkkipiispa sopiva??


    • IamSorrow80

      No huh! Taas aivan magee yleistys... 150 kiloa ei vielä oo mikään este liikkumiselle. Itse ainakin liikkumaan pystyn ja käyn vielä tekemässä ruumiillista työtäkin ja lenkkeilytän koirani. Tietty onhan se siitä kiinni miten on liikkunut ja tottunut liikkumaan. Mutta ei kaikki läskit nyt liikuntakyvyttömiä ole. Siellä läskien alla voi olla jonkin verran lihastakin you know... Toki en kiellä etteikö kilot voi hidastaa menoa ja ihan kaikkeen ei pysty, mutta vielä oon itseni huolehtinut...
      Mutta sitte itse kysymykseen. Minusta juuri lihavat ovat haluttavia. Ei mikään laiheliini edes kiihota minkään vertaa. Muodot on se juttu, josta itse pidän, eli miehellä pitää olla sopivan iso maha ja tissit. Toki en itsekkään pidä lihavasta, joka tosiaan makaa läskeineen vaan sohvalla eikä siitä mihinkään lähde. Liikalihavana itse pidän sellaista yli 180 kiloista... sitten alkaa jo muodotkin kärsimään.
      Mutta mieltymyksiä on monia... tosiaan vaikuttaisi siltä, ettei lihavat juuri kelpaa. Itse kyllä monelle olisin kelvannut, mutten ala aliravitun pennun perään katsomaan. Mikä taas puolestaan on ongelmallista mulle, ku miehet joista itse tykkään kuolaavat juuri noiden pentujen perään... Noh, josko sellaisen haluttavan miehen vielä löytäisi, jolle meikäkin kelpaisi. Mutta kyllä meille läskeillekkin on omat ottajansa, vaikka meitä yleensä paljon dissataankin. Yhtälailla pystytään hommiin siinä missä laihatkin joko bottomina tai toppina.

      • asiallisiavastauxiaplz

        Tuo 150 kiloa oli vain esimerkki, en siis todellakaan tiedä mikä on ylipainoisen ja liikalihavan raja.

        Mutta joo, oon kyllä nähnyt minuakin läskimpiä parisuhteissa, vieläpä hyvissä sellaisissa, mutta niinhän ne lihavat heterotkin yleensä ovat, eli se ei tarkoita sitä että se lihava on haluttava vaikka suhteessa onkin, itteä ei nimittäin kiinnosta mikään rakkaus ja suhde.

        Luulen silti, että kaikki suhteessakin olevat lihavat ovat suurin piirtein toppeja kaikki, sehän niissä laihoissa pojissa kiinnostaa et kun ne on hyviä bottomeita. Tottahan toki hommiin pystyy läskienkin kanssa mutta se seksi tuskin on niitten mielestä yhtä hyvää kuin se et olis laihan kanssa, ja se häiritsee tosi paljon!


      • IamSorrow80

        No itellä on hieman eri käsitys... Kuvittelisin, että suurin osa lihavista nimenomaan on bottomeita ja he yleensä hakee sitä laihaa poikaa panemaan. Ite oon yhdessä suhteessa ollut eikä kumpainenkaan ollut sen koommin top tai bottom (oltiin siis molemmat lihavia). Sellaiset tyypit tuntuu olevan aika vähissä, joille kyseinen tyyli passaa...
        Jos nyt ymmärsin oikein, että olet itse pullukka ja etsit itselles panopoikaa niin voisin kuvitella, että sullekkin niitä löytyis jos niitä löytyis mullekkin... ja niitä on kieltämättä ihan häiriöksi asti, vaikka kuinka ilmoitan olevani chub4chub -tyyppiä. Tuohon haluttavuus dilemmaan en osaa sanoo mitään... itse oon ollu vaan oma itseni ja tarjouksia on tullut. Kaikkiahan ei voi miellyttää, mutta aina jotakuta. Kyllä on tyyppejä, jotka oikeasti haluaa vähän isompaa takamusta...


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        No itellä on hieman eri käsitys... Kuvittelisin, että suurin osa lihavista nimenomaan on bottomeita ja he yleensä hakee sitä laihaa poikaa panemaan. Ite oon yhdessä suhteessa ollut eikä kumpainenkaan ollut sen koommin top tai bottom (oltiin siis molemmat lihavia). Sellaiset tyypit tuntuu olevan aika vähissä, joille kyseinen tyyli passaa...
        Jos nyt ymmärsin oikein, että olet itse pullukka ja etsit itselles panopoikaa niin voisin kuvitella, että sullekkin niitä löytyis jos niitä löytyis mullekkin... ja niitä on kieltämättä ihan häiriöksi asti, vaikka kuinka ilmoitan olevani chub4chub -tyyppiä. Tuohon haluttavuus dilemmaan en osaa sanoo mitään... itse oon ollu vaan oma itseni ja tarjouksia on tullut. Kaikkiahan ei voi miellyttää, mutta aina jotakuta. Kyllä on tyyppejä, jotka oikeasti haluaa vähän isompaa takamusta...

        "I like big butts and I cannot lie..."


    • Joo, kyllä on. Mutta täytyy vaan lähteä sieltä koneen äärestä.

      • bear_nick2_on_kusipää_XD

        turpa kiinni vitun kusine paskiaine.. mee lukee sitä raamattuas ja työnnä se raamattu sinne vitun paskaseen perseesee ja sinne syvälle että kuolet... oot nii vitun paska tyyppi.. -.-


      • bear_nick2_on_kusipää_XD kirjoitti:

        turpa kiinni vitun kusine paskiaine.. mee lukee sitä raamattuas ja työnnä se raamattu sinne vitun paskaseen perseesee ja sinne syvälle että kuolet... oot nii vitun paska tyyppi.. -.-

        Lähtipä äkäisesti ;D Miten ihan tuntematon ihminen (niinkuin minä) voi saada noin jyrkkiä reaktioita sinussa (jota en tunne) aikaan?

        Nyt olet erehtynyt, vaikka selkeästi olet just niitä mvlehden lukijoita, joille totuuden sanominen on täysin turhaa. Ei rek. bearnick, bearnikki, bear_nickki, bear_nickki2 ja pedobearnikki jne. ja mahdollisesti kik-käyttäjä bearnick sen sijaan todennäköisesti ovat kusipäitä, mutta todennäköisesti tiesitkin, koska yhtä todennäköisesti olet sama kuin suurin osa näistä tai joku minuna esiintyvä aapolappi tai peepingtommi on tehnyt sulle källit. Minä olen ainoastaan täällä ja Qruiserissa.

        Oikeasti, lähde sieltä koneeltasi ja löydä elämällesi joku kehittävämpi funktio kuin bear_nick2 -viha. Vaikka rakenna ikiliikkuja tai hilavitkutin tai opettele suomea.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Lähtipä äkäisesti ;D Miten ihan tuntematon ihminen (niinkuin minä) voi saada noin jyrkkiä reaktioita sinussa (jota en tunne) aikaan?

        Nyt olet erehtynyt, vaikka selkeästi olet just niitä mvlehden lukijoita, joille totuuden sanominen on täysin turhaa. Ei rek. bearnick, bearnikki, bear_nickki, bear_nickki2 ja pedobearnikki jne. ja mahdollisesti kik-käyttäjä bearnick sen sijaan todennäköisesti ovat kusipäitä, mutta todennäköisesti tiesitkin, koska yhtä todennäköisesti olet sama kuin suurin osa näistä tai joku minuna esiintyvä aapolappi tai peepingtommi on tehnyt sulle källit. Minä olen ainoastaan täällä ja Qruiserissa.

        Oikeasti, lähde sieltä koneeltasi ja löydä elämällesi joku kehittävämpi funktio kuin bear_nick2 -viha. Vaikka rakenna ikiliikkuja tai hilavitkutin tai opettele suomea.

        eikö sinunki pitäisi lähteä kotikoneelta joka sanoo ettet omaa sellaista liikkuvaa nettiä jossa voit olla mukana :) kaikilla meillä muilla onkin se liikkuva internet :) ihan taskussa mutta bear sinun vanha höyrykone painava vanha paska onkin 1gb ram(tai 512mb huippu peli) paska kone :)


      • aapolappi kirjoitti:

        eikö sinunki pitäisi lähteä kotikoneelta joka sanoo ettet omaa sellaista liikkuvaa nettiä jossa voit olla mukana :) kaikilla meillä muilla onkin se liikkuva internet :) ihan taskussa mutta bear sinun vanha höyrykone painava vanha paska onkin 1gb ram(tai 512mb huippu peli) paska kone :)

        Ei siitä liikkuvuudesta ole mitään hyötyä, jos vaikka unohtaa *köh* tablettinsa *köh*, kuten sinulle usein näyttää käyvän :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Ei siitä liikkuvuudesta ole mitään hyötyä, jos vaikka unohtaa *köh* tablettinsa *köh*, kuten sinulle usein näyttää käyvän :D

        sorry bear ei minulla ole niitä surffilautoja ei wind eikä wave :) ihan saat ottaa ne pillerit piipparin kanssa samasta purkeista ja jakaa miten tasan haluatte :D


      • aapolappi kirjoitti:

        sorry bear ei minulla ole niitä surffilautoja ei wind eikä wave :) ihan saat ottaa ne pillerit piipparin kanssa samasta purkeista ja jakaa miten tasan haluatte :D

        On sulla, unohdat vaan ottaa tablettisi sieltä taskustasi :D perustelunasi kun ne Las Palmasin palmut huojuvat muutenkin ;D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        On sulla, unohdat vaan ottaa tablettisi sieltä taskustasi :D perustelunasi kun ne Las Palmasin palmut huojuvat muutenkin ;D

        Mutta hei, selitäs nyt tämä sun elämäsi suuri epäonnistuminen, kun sullakin rumalla läskillä vanhalla kanariahomolla olisi mahiksia Las Palmasin homomarkkinoilla ja sinulla on omien sanojesi mukaan kaverikin, niin silti itsepäisesti vaan sen sijaan että nauttisit elämästäsi, niin käytät aikasi riitelyyn suomalaisilla nettipalstoilla.

        Selitä meille, mikä tässä riitelyssä on niin makeaa? Vai oletko niitä tapauksia, jotka kirjaimellisesti pitää haukkua pystyyn, että sun ja kaverisi seksielämästä mitään tulee?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Mutta hei, selitäs nyt tämä sun elämäsi suuri epäonnistuminen, kun sullakin rumalla läskillä vanhalla kanariahomolla olisi mahiksia Las Palmasin homomarkkinoilla ja sinulla on omien sanojesi mukaan kaverikin, niin silti itsepäisesti vaan sen sijaan että nauttisit elämästäsi, niin käytät aikasi riitelyyn suomalaisilla nettipalstoilla.

        Selitä meille, mikä tässä riitelyssä on niin makeaa? Vai oletko niitä tapauksia, jotka kirjaimellisesti pitää haukkua pystyyn, että sun ja kaverisi seksielämästä mitään tulee?

        Osaatko aapo vastata?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        On sulla, unohdat vaan ottaa tablettisi sieltä taskustasi :D perustelunasi kun ne Las Palmasin palmut huojuvat muutenkin ;D

        Oletpa sinä sekaisin :) johan minä sanoin ettei ole sellaisia :D osaan vastata mut en jaksa lukea jokaista sinun jokaista viestiäsi :::::: :::::)))))))


      • aapolappi kirjoitti:

        Oletpa sinä sekaisin :) johan minä sanoin ettei ole sellaisia :D osaan vastata mut en jaksa lukea jokaista sinun jokaista viestiäsi :::::: :::::)))))))

        Niin, ethän sinä näitä lue - vasta siinä vaiheessa luet, kun on aika copypasten ja uuden vihaketjun ja sekin menee useimmiten vituralleen, kun et osaa edes sitä, kun on tabletit taas sekaisin ;D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Niin, ethän sinä näitä lue - vasta siinä vaiheessa luet, kun on aika copypasten ja uuden vihaketjun ja sekin menee useimmiten vituralleen, kun et osaa edes sitä, kun on tabletit taas sekaisin ;D

        hah, copypaste-aapo iski jälleen ;DDDDD kumma kun tuon Qruiser-kommentoinnin olit lukenut, kun sehän oli ihan keskusteluissa, eikä tuherrustaululla ;DDDD


    • Läskillä on yhtä hyvät mahdollisuudet seksiin kuin muillakin :) chubby pojilla onkin kiinteät pallit ja yleensä pieni pili :) mut se ei tarkoita et kaikilla oli samanlaiset... lihavat ovat lepposia ja eihän se seksi ole aina siinä millainen kroppa on on !! siihen tarvitaan pelivehkeet ja aivotoimintaa :) se ns sisäinenkauneus jne <3
      ei elämä ole yhtä nussimistä tai 6pax masuja kauniita poikia ...elämä on rakastamista ei se mitä silmät sanoo "kaunis" mutta on jos silmät sanoo kaunis onhan se sitä .... kauneus on katoavaista ja rumuus on lisääntyvää... sisäinen kauneus lisääntyy joskus :)

      • Whoa. Diippii.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Whoa. Diippii.

        filosofiESaarinen olisi nyt aapon visiosta ja ihmistuntemuksesta ihan orgasmin partaalla.

        Minua lähinnä puistattaa aapon kokemuksen syvällä (tai aapon tapauksessa falsettisella) rintaäänellä hekumointi chubby-poikien kimpussa.

        Missä ovatkaan nyt aina niin valppaat ja korrektit heteropride, homppelihoi, jdiasudiow ja muut mvlehden kätyrit tämän hedonistisen aapo-pedon kimpusta?

        Täytyykö vetää asioista ja anonyymeistä taas kerran oikeaan osuvia johtopäätöksiä ?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        filosofiESaarinen olisi nyt aapon visiosta ja ihmistuntemuksesta ihan orgasmin partaalla.

        Minua lähinnä puistattaa aapon kokemuksen syvällä (tai aapon tapauksessa falsettisella) rintaäänellä hekumointi chubby-poikien kimpussa.

        Missä ovatkaan nyt aina niin valppaat ja korrektit heteropride, homppelihoi, jdiasudiow ja muut mvlehden kätyrit tämän hedonistisen aapo-pedon kimpusta?

        Täytyykö vetää asioista ja anonyymeistä taas kerran oikeaan osuvia johtopäätöksiä ?

        uuh bear tietääkin et chubby poijat huutaa falsetilla kun yrittää poikain palleille ja munille :D paljasta lisää mitä teet nuorukaisille väkisin :) oot aika pedobear :D eikö kukaan pikku poju oo antautunut sinulle kun aina otat heidät väkisin :)


      • aapolappi kirjoitti:

        uuh bear tietääkin et chubby poijat huutaa falsetilla kun yrittää poikain palleille ja munille :D paljasta lisää mitä teet nuorukaisille väkisin :) oot aika pedobear :D eikö kukaan pikku poju oo antautunut sinulle kun aina otat heidät väkisin :)

        Aapon seksuaalifantasiat ovat aika sairaita.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Aapon seksuaalifantasiat ovat aika sairaita.

        Eihän ne bear rukka ole minun fantasioita vaan sitä mitä sinä teet :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Eihän ne bear rukka ole minun fantasioita vaan sitä mitä sinä teet :D

        Sinun aloittamasi läppä (asia jonka olet itse täällä myöntänyt) ja ilmeisesti ainakin itse olet jo alkanut uskoa omiin juttuihisi ja kiihotut niistä. Voi sentään. Taidat päivät pitkät kirjoitella slash fictionia :)


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Sinun aloittamasi läppä (asia jonka olet itse täällä myöntänyt) ja ilmeisesti ainakin itse olet jo alkanut uskoa omiin juttuihisi ja kiihotut niistä. Voi sentään. Taidat päivät pitkät kirjoitella slash fictionia :)

        Se on vain toteutunut sinun ja piipparin kohdalla ja nyt vasta myönnät sen teidän molempien puolesta :)


    • Bearilla onkin aikaa kun ei ole ollut taaskaan sitä ihaaanaa perseseksiä mieten eikä poikien kanssa :D koskakohan bear saa saa ekkerran mieheltä persettä tai mies panee bearia ? ja tuskin kukaan pikku poika ilmaantuu tarjoamaan bearille pyllyään tai haluisi panna bearia :) saat taaskin bearin maanitella pikku kikkeli pyllyjä seksiin :) ainahan sinä olet yrittänyt niitä pikku poikia raiskata ja montako olet jo raiskannu ? etpä ole tainnu saannu koskaan ketään panna muuallakuin unissasi :D ja silloinkin sinulla ei edes seisonu pilis ;) mut muilla seiso ja ne mälläsi :D

      • Ihan sekaisin on aapo taas. Muista tabletti ja liikkuva netti.


    • Kyllä "läskeillä" on yhtä suuret mahdollisuudet seksiin, sillä on paljon poikia/miehiä jotka tykkäävät et on lihaa(läskiä) luiden päällä :D

      • Niin, mutta sulla aapo se läski on ikuista ja pysyy siellä korvien välissä.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Niin, mutta sulla aapo se läski on ikuista ja pysyy siellä korvien välissä.

        Minun tietääkseni läskit eivät varastoidu korvien väliin :) Sinulla se näkyykin poskissa kun et ole saanut pyllyä pojilta ja miehet eivät sinua kiinnosta kun olet sellainen pikku pyllyisten poikien metsästäjä :D No onhan niitä pikku poikia jotka sinuakin haluavat :D mutta olet edelleen neitsyt bear ja taidat olla liian bear näille nuorukaisille :D voihan joku varhaiskypsä teini sinulle opettaa miten pyllypanot tapahtuu :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Minun tietääkseni läskit eivät varastoidu korvien väliin :) Sinulla se näkyykin poskissa kun et ole saanut pyllyä pojilta ja miehet eivät sinua kiinnosta kun olet sellainen pikku pyllyisten poikien metsästäjä :D No onhan niitä pikku poikia jotka sinuakin haluavat :D mutta olet edelleen neitsyt bear ja taidat olla liian bear näille nuorukaisille :D voihan joku varhaiskypsä teini sinulle opettaa miten pyllypanot tapahtuu :D

        Aapon maaninen harhaisuus ja pedofantasiat senkun vaan pahenee... sitä ne pään sisäiset läskit teettävät... ihan huomaamattaan aapon ennestäänkin löllyävä aivokudos pehmenee... omat teot ja toisten teot ja persoonat sekoittuvat... aapon cock ja aapon tail ja kun vähän ravistaa, niin siitä tulee aapon cocktail...

        Nyt olisi filosofilla miljoonan taalan paikka neuvoa aapoa takaisin pimeältä puolelta...


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Aapon maaninen harhaisuus ja pedofantasiat senkun vaan pahenee... sitä ne pään sisäiset läskit teettävät... ihan huomaamattaan aapon ennestäänkin löllyävä aivokudos pehmenee... omat teot ja toisten teot ja persoonat sekoittuvat... aapon cock ja aapon tail ja kun vähän ravistaa, niin siitä tulee aapon cocktail...

        Nyt olisi filosofilla miljoonan taalan paikka neuvoa aapoa takaisin pimeältä puolelta...

        Niin jos sinä olet vainoharhainen niin miksi minunkin pitäisi olla vainoharhainen, olethan yhdistänyt minut kahdessa mediassa useisiin henkilöihin ja kaverisi raver onkin vainoharhojensa kanssa raportoinut "minut" toisina henkilöinä qx:n ylläpidollekin ja olethan sinä itsekin ollut siinä mukana, joten eihän se ole yhtään vainoharhaista teidän molempien puolelta :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Niin jos sinä olet vainoharhainen niin miksi minunkin pitäisi olla vainoharhainen, olethan yhdistänyt minut kahdessa mediassa useisiin henkilöihin ja kaverisi raver onkin vainoharhojensa kanssa raportoinut "minut" toisina henkilöinä qx:n ylläpidollekin ja olethan sinä itsekin ollut siinä mukana, joten eihän se ole yhtään vainoharhaista teidän molempien puolelta :D

        Sulla on muuten tuo paljastava kirjoitusoire, että kun olet oikein hermostunut saamiisi vastauksiin etkä ole muistanut lääkkeitäsi, niin alat jankata samaa sanaa. Siitä sinut todellakin ja erehtymättä voi yhdistää tiettyihin aliaksiisi, joilla on sama vika, joten kannattaa muistaa lääkitys ;D jos et halua ihan jatkuvasti paljastella (aliaksiasi) ;D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Sulla on muuten tuo paljastava kirjoitusoire, että kun olet oikein hermostunut saamiisi vastauksiin etkä ole muistanut lääkkeitäsi, niin alat jankata samaa sanaa. Siitä sinut todellakin ja erehtymättä voi yhdistää tiettyihin aliaksiisi, joilla on sama vika, joten kannattaa muistaa lääkitys ;D jos et halua ihan jatkuvasti paljastella (aliaksiasi) ;D

        Hmm oikein hermostuin :) eikö bear ollut yhtään hermostunut kun pukkasia monia viestejä minulle ja aliakset muistivat minua useilla viesteillä :) uuh
        https://www.youtube.com/watch?v=7nt75Ljt3Ko
        https://www.youtube.com/watch?v=amY5Owq1qzY
        https://www.youtube.com/watch?v=Eh5378ZrCVU
        ja sitte xmast https://www.youtube.com/watch?v=xMtuVP8Mj4o
        juuh ja robin :) https://www.youtube.com/watch?v=NbctxSteHvk
        have nice day :D


    • jdiasudiow

      Bear on läski ja häntä himoitsee laihat nuoret pojat. (bearin fantasioissa)

      • jdiasudiow'n fantasia on siis suomeksi sanottuna tulla beariksi ja että laihat nuoret pojat himoitsisivat. Mutta kun ei :/ kukaan ei himoitse jdiasudiow'ta. Yksin saa istuskella porealtaassa päivät pitkät :/ Surullista.


    • 100kilooelämäniloo

      Ei kerkiä täältä naisrintamalta poikain peleihin:D
      :D

      • Taisi nyt kuitenkin lipsahtaa, että jos kerkiää, niin poikia jahtaat :/ Kuinka stereotyyppistä :/


      • bearinvaimo

        Lopeta jo se pallien raapiminen ja tule syömään! Makaroonilaatikkoa on ja porkkanaraastetta.


      • bearinvaimo kirjoitti:

        Lopeta jo se pallien raapiminen ja tule syömään! Makaroonilaatikkoa on ja porkkanaraastetta.

        Jos en halua vetää mekkoasi korviisi ja panna sinua takaapäin rajusti, koska en välitä transuilustasi, niin kirjoitteletko tänne avauksia, että epäilet miehesi olevan homo tai soitat hätäpuhelun foliosohviESaariselle?


    • Bearille mällit piipparin pyllyyn ;)
      Entäpä jos koettaisit olla avoimemmin, sillä eihän kaikkien tarvitse pitää siitä ikonosstattisen krumeluurisesta ortodoksiväristysmuodista.

      Vaikuttaa ihan siltä että vaikka tuo suuri skisma siitä, kumminpäin utopia-kolmio pitäisi olla, periaatteessa päätettiin 1965, niin silti taisi käydä niin, että kun paavi paavali VI ja patriarkka athenagoras I viettivät yhteisen lemmenyön jerusalemissa 1964, niin seuraavana vuonna 1965 tapahtunut ihmepennun syntymä loi mustikkapiirakka-efektit uusille skismoille ja kerullarioksen hengen perintö nostelee kuurupiilo-karvojaan pystyyn yhä
      fi.wikipedia.org/wiki/Mikael_Kerullarios

      Ei ku meenista rauhaa teille, vaikka nyt onkin Taistojen päivä!
      09.53 2015-11-07
      OllaanMiehiksMies, 50, Kampinmalmi/Kampmalmen

    • On pulskilla pojilla hyvät mahdollisuudet jos ovat nuoria ja ottat beariin yhteyden jos bear ei ole jo ottanut yhteyttä, bear onkin ensirakastaja ja erittäin kiihkeä kun joskus saisi sen eka pojun seksiin ;) muistakaa pijjat opettaa seksistä kaiken neitsyt 50v beaarille :D
      On jo korkea aika bearinkin saada seksiä :)

      • jdiasudiow

        On kyllä olemassa vaara, että bear laukeaa reisille.


      • jdiasudiow kirjoitti:

        On kyllä olemassa vaara, että bear laukeaa reisille.

        Mutta kenen ???


      • jdiasudiow
        aapolappi kirjoitti:

        Mutta kenen ???

        Uimahallin esikoululaisten uimakoulun pienimmän pojan reisille.


      • jdiasudiow kirjoitti:

        Uimahallin esikoululaisten uimakoulun pienimmän pojan reisille.

        Ja tämähän kuuluu niihin asiallisiin vastauksiin :) ettei se poika olisikin 7v ja varustettu isommalla kalulla kuin bearilla on ?


    • IamSorrow80

      Ja taas on aloittaja saanut kylliksi "asiallisia" vastauksia kysymykseensä. Toivottavasti hän nyt tietää ollakko vai ei.

    • Aloittajalle.

      Miksei olisi? Eiköhän kaikille ole paikkansa maan päällä ja makuja on yhtä monta kuin ihmistäkin. Se, mitä media meille tyrkyttää viehättävänä, ei päde kaikkiin. Osa etsii pyöreää ja osa kukkakeppiä. Älä lannistu, on sinulla samanlaiset mahdollisuudet kuin kenellä tahansa muullakin.

      • Millaiset tykkäävät piipparista ? ei taida olla montakaan kun useaammassa some etsin panijaa :)


    • dsss

      Itse olen 26 ja vielä neitsyt samasesta syystä, eli painan vähän alle 120. En uskalla edes aloittaa mistään kun pelottaa että tulee hyljätyksi kuitenkin tai ketään ei kiinnosta.

      • Kuten tässä ketjussa kirjoittelijoista olet huomannut, monet eivät osaa suhtautua asiaan vakavasti. Ainoa neuvo, mitä voin antaa, on se, että osaat lukea täältä ne asialliset kommentit, etkä välitä turhista huutelijoista. Joillakin turhautuneilla häiriköillä (aapolappi/jdsudijne) se läski on todellakin kertynyt sinne korvien väliin eikä pois lähde vaikka kuinka huutelevat.

        Oletko tyytyväinen omaan kehoosi?

        Jos olet, se tuo sinulle tarvittavaa itsevarmuutta, oletpa sitten tukeva tai laihempi. Sitä kehoaan voi muokata, laihduttaa tai liikkua enemmän, jos koet, että lihavana et ole haluttava. Ei siis ainakaan niin, että itse uskot ettet kelpaa kenellekään ja syöt masentuneena aina vaan enemmän.

        Anorektikoilla läskifasisteilla on muuten toiseen suuntaan ihan sama ongelma, hysteerisenä pelkäävät painonnousua ja osoittelevat isoja ihmisiä luisella sormellaan. Samalla sormella, jonka sitten vessassa työntävät kurkkuunsa ja yrjöävät ne kaksi tai kolme päivän aikana syömäänsä itua, kun selfiessä näyttävät niinku liiiiiiiiiiiiiiihavalta eikä iiiiiiiiiiiiiihanalta.


      • dsss
        bear_nick2 kirjoitti:

        Kuten tässä ketjussa kirjoittelijoista olet huomannut, monet eivät osaa suhtautua asiaan vakavasti. Ainoa neuvo, mitä voin antaa, on se, että osaat lukea täältä ne asialliset kommentit, etkä välitä turhista huutelijoista. Joillakin turhautuneilla häiriköillä (aapolappi/jdsudijne) se läski on todellakin kertynyt sinne korvien väliin eikä pois lähde vaikka kuinka huutelevat.

        Oletko tyytyväinen omaan kehoosi?

        Jos olet, se tuo sinulle tarvittavaa itsevarmuutta, oletpa sitten tukeva tai laihempi. Sitä kehoaan voi muokata, laihduttaa tai liikkua enemmän, jos koet, että lihavana et ole haluttava. Ei siis ainakaan niin, että itse uskot ettet kelpaa kenellekään ja syöt masentuneena aina vaan enemmän.

        Anorektikoilla läskifasisteilla on muuten toiseen suuntaan ihan sama ongelma, hysteerisenä pelkäävät painonnousua ja osoittelevat isoja ihmisiä luisella sormellaan. Samalla sormella, jonka sitten vessassa työntävät kurkkuunsa ja yrjöävät ne kaksi tai kolme päivän aikana syömäänsä itua, kun selfiessä näyttävät niinku liiiiiiiiiiiiiiihavalta eikä iiiiiiiiiiiiiihanalta.

        "Oletko tyytyväinen omaan kehoosi? "
        En oikeastaan edes tiedä. Koko elämä tuntuu olevan ristiriidassa. Naisia on kyllä ollut ja baarissa vanhemmat naiset tulee iskemään. Mutta toisaalta yksikään tietämäni homo ei ole osoittanut mitään kiinnostuksen elettä minua kohtaan. Minulla on vaan ollut aina sellainen käsitys että homoilla on liian korkea tasovaatimus johon en vaan sovi.


      • IamSorrow80
        dsss kirjoitti:

        "Oletko tyytyväinen omaan kehoosi? "
        En oikeastaan edes tiedä. Koko elämä tuntuu olevan ristiriidassa. Naisia on kyllä ollut ja baarissa vanhemmat naiset tulee iskemään. Mutta toisaalta yksikään tietämäni homo ei ole osoittanut mitään kiinnostuksen elettä minua kohtaan. Minulla on vaan ollut aina sellainen käsitys että homoilla on liian korkea tasovaatimus johon en vaan sovi.

        Tiedätkös sama probleema täälläkin. Se taso tuntuu olevan jopa niillä lihavilla äijillä, joista itse pidän, niin aika korkee... "no six-pack, no interest" tai sitte pitää olla se älytön molo...
        Mutta toisaalta olen jo yhdelle kelvannut... josko sitä vielä jollekkin muullekkin, vaikkei se siltä aina tunnu. Mutta toisaalta en uskonut koskaan saavani ketään, joten.. Sen verran voin yrittää lohduttaa, että itse olin 29 v. kun mieheni tapasin.
        Ja voin sanoa, että olin aika epätoivoinen. Mutta sitä hyvää...sitä kannattaa odottaa.


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Tiedätkös sama probleema täälläkin. Se taso tuntuu olevan jopa niillä lihavilla äijillä, joista itse pidän, niin aika korkee... "no six-pack, no interest" tai sitte pitää olla se älytön molo...
        Mutta toisaalta olen jo yhdelle kelvannut... josko sitä vielä jollekkin muullekkin, vaikkei se siltä aina tunnu. Mutta toisaalta en uskonut koskaan saavani ketään, joten.. Sen verran voin yrittää lohduttaa, että itse olin 29 v. kun mieheni tapasin.
        Ja voin sanoa, että olin aika epätoivoinen. Mutta sitä hyvää...sitä kannattaa odottaa.

        Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ja etenkin netissä on naurettavan helppo vaatia täydellisyyttä ja kun täällä sitä tekee, hiipii se myös oikeaan elämään mukaan. Ja sitten ei ole ihmekään, kun ei mitään löydä. Eikä kaikille edes tarvitse kelvata. Kunhan kelpaat itsellesi, niin se on tarpeeksi.


      • Voi voi kun aaponeitiä taas niin kiukuttaa pahasti. Taas kerrot vaan omia sairaita fantasioitasi täällä vailla totuuspohjaa. Niin monesta valheesta olet jo narahtanut, ettei satujasi kukaan usko. Fantasiasi ovat todella sairaita ja kuvottavia.

        Ai kuvia on minusta? Oooooo! Pitäiskö nyt pelottaa? Aaponeiti "paljastaa" minut eli tapansa mukaan linkittää taas johonkin random tapaukseen väittäen olevan minä, kuten tekee jo täälläkin. Ja taas ei sönkötyksestäsi saa selkoa, muttei sen väliä. Ei siinä mitään asiallista sinut tietäen kuitenkaan ole.

        On ollut enemmän suhteita, mutta asiahan ei sinulle kuulu :) Omasi loppuivat heti, kun toinen sinut näki, joten eipä kannata huudella :D

        Tässä näette sen tason, mihin aapo lappi pystyy keskustelussaan. On hyvin asiallista keskustelua ja tarpeellinen kommentti.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Voi voi kun aaponeitiä taas niin kiukuttaa pahasti. Taas kerrot vaan omia sairaita fantasioitasi täällä vailla totuuspohjaa. Niin monesta valheesta olet jo narahtanut, ettei satujasi kukaan usko. Fantasiasi ovat todella sairaita ja kuvottavia.

        Ai kuvia on minusta? Oooooo! Pitäiskö nyt pelottaa? Aaponeiti "paljastaa" minut eli tapansa mukaan linkittää taas johonkin random tapaukseen väittäen olevan minä, kuten tekee jo täälläkin. Ja taas ei sönkötyksestäsi saa selkoa, muttei sen väliä. Ei siinä mitään asiallista sinut tietäen kuitenkaan ole.

        On ollut enemmän suhteita, mutta asiahan ei sinulle kuulu :) Omasi loppuivat heti, kun toinen sinut näki, joten eipä kannata huudella :D

        Tässä näette sen tason, mihin aapo lappi pystyy keskustelussaan. On hyvin asiallista keskustelua ja tarpeellinen kommentti.

        Kyllä se näyttää kuulkaas teille kummallekin olevan tuo ikisinkkuus ihan paras elämänmuoto. Jos joskus joku kummankaan persoonan kanssa suhteeseen erehtyy, niin fiktiivinen katkera jälkipyykki on niin massiivista, ettei selkeästikään kannata.

        Tietty meneehän se silloin, jos suhteeseen riittää se, että aapo tai peeppari on elämästään 99,9% peffa pystyssä putkinäköisesti netti nenän edessä ja siippa käy vaan takaapäin tyrkkäämässä silloin kuin huvittaa, kantaa ruokaa nenän eteen ja pyyhkii pyllyn, kun aapo tai peeppari huutaa: "pyyhkimään" ja muuten saa näiden kanssa suhteessa olla ihan vapaasti, vaikka millainen filmitähti olisi. Eivät huomaa kuin itsensä/toisensa ;)


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Kyllä se näyttää kuulkaas teille kummallekin olevan tuo ikisinkkuus ihan paras elämänmuoto. Jos joskus joku kummankaan persoonan kanssa suhteeseen erehtyy, niin fiktiivinen katkera jälkipyykki on niin massiivista, ettei selkeästikään kannata.

        Tietty meneehän se silloin, jos suhteeseen riittää se, että aapo tai peeppari on elämästään 99,9% peffa pystyssä putkinäköisesti netti nenän edessä ja siippa käy vaan takaapäin tyrkkäämässä silloin kuin huvittaa, kantaa ruokaa nenän eteen ja pyyhkii pyllyn, kun aapo tai peeppari huutaa: "pyyhkimään" ja muuten saa näiden kanssa suhteessa olla ihan vapaasti, vaikka millainen filmitähti olisi. Eivät huomaa kuin itsensä/toisensa ;)

        Olet väärässä omalla kohdallani, aaponeidin kohdalla muuten oikeassa, muttei sitä kukaan edes halua tuupata :D

        Itse en paineita ota kumppanin löytymisestä, tulee vastaan jos tulee. Yksin on sangen mukava elää, kun sen oikein oivaltaa. Muutakin elämässä on kuin parisuhde.


      • jdiasudiow

        Yksin eläessäsi voit valita rusinat pullasta ja jättää bearille läskit lapset. Ethän sinä edes parisuhdetta saa, kun ei 5-vuotiaat semmoisesta mitään ymmärrä. :)


      • Gayornot

        Dsss ! Kyllä vain kiinnostaa ! Usko pois . Itse olen perus laiheliini kaapissa karhukiinnostus harteilla, tuntuu siltä että se on absurdia jos peruskuntoinen jäbä on kiinnostunut pyöreästä ja lihavasta. Entiiä mikä miun aivoissa meni solmuun ku synnyin mutta eikai omalle alitajunnalleen mitään voi ?


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Olet väärässä omalla kohdallani, aaponeidin kohdalla muuten oikeassa, muttei sitä kukaan edes halua tuupata :D

        Itse en paineita ota kumppanin löytymisestä, tulee vastaan jos tulee. Yksin on sangen mukava elää, kun sen oikein oivaltaa. Muutakin elämässä on kuin parisuhde.

        Ainoastaan sinulla tulee vastaan joku sinun fantasioissasi ei oikeasssa elämässä ole yhtään imistä joka huolisi sinut :D
        Eihän se ole paineiden ottamista jos jokaisessa seuranhakupalstalla on mukana etsimässä kumpania :D


      • Kylläpä jaksoitkin olla hiljaa monta päivää ja sitten näemmä iski ummetus, joka purkautui suun kautta kuten aina :D Puhu vaan omista fantasioistasi, kun et kenellekään kelpaa. Et ehdi edes sanoa mitään, kun toinen viisaanaa juoksee karkuun.

        Millähän palstalla olen kumppania etsimässä? En edes tällä hetkellä etsi mitään, kun muutakin on elämässä ja muut asiat pitää kiireisinä.


      • Gayornot kirjoitti:

        Dsss ! Kyllä vain kiinnostaa ! Usko pois . Itse olen perus laiheliini kaapissa karhukiinnostus harteilla, tuntuu siltä että se on absurdia jos peruskuntoinen jäbä on kiinnostunut pyöreästä ja lihavasta. Entiiä mikä miun aivoissa meni solmuun ku synnyin mutta eikai omalle alitajunnalleen mitään voi ?

        Sama suuntautuminen oli/on minullakin. Usein vain kiinnostuksen kohde ei vastaa samoin ajatuksin tai kiinnostuksin. Mutta mitään ei saa, jos ei itse uskalla ilmoittaa kiinnostuksestaan. Jos tulee rukkaset, niin sitten tulee. Joskus sitten tulee parisuhde. Mutta, joka tapauksessa täytyy olla aloitteellinen itse.


      • IamSorrow
        bear_nick2 kirjoitti:

        Sama suuntautuminen oli/on minullakin. Usein vain kiinnostuksen kohde ei vastaa samoin ajatuksin tai kiinnostuksin. Mutta mitään ei saa, jos ei itse uskalla ilmoittaa kiinnostuksestaan. Jos tulee rukkaset, niin sitten tulee. Joskus sitten tulee parisuhde. Mutta, joka tapauksessa täytyy olla aloitteellinen itse.

        Tai sitten voihan käydä niin, että alotteellisuus tulee toisen toimesta... koskaan ei voi tietää, kenen mieleen on. Vaan omalla kohdallani oikee on sattunut tulemaan vokotteleen mua vaan kerran. Mutta siitä saiki sitten suhteen. Pitää vaan olla avoin ja keskustella ihmisten kanssa. Ei koskaan tiedä mihin se sitten johtaa. Mutta siinä mielessä oon bearin kanssa samaa mieltä, ettei mitään saa jos ei itse tee mitään. Harvemmin se onni kotiovelle noin vaan tulee... :)


      • FilosofiESaarinen
        Gayornot kirjoitti:

        Dsss ! Kyllä vain kiinnostaa ! Usko pois . Itse olen perus laiheliini kaapissa karhukiinnostus harteilla, tuntuu siltä että se on absurdia jos peruskuntoinen jäbä on kiinnostunut pyöreästä ja lihavasta. Entiiä mikä miun aivoissa meni solmuun ku synnyin mutta eikai omalle alitajunnalleen mitään voi ?

        Vastaus on "vapaa assosiaatio" ja sen antamat tuntemukset superegon kautta menneisyydestä. On paska puhetta, ettet muka muistaisi edes lapsuudestasi jotain oleellista sen olemassa olemisesta tekijöistä.
        Mikä lienee sitten tekijä, mietitäänpä vaihtoehtoisia teorioita.

        -Lapsuudessasi on ollut pullea teddykarhu unileluna tai leveä/leveältä näyttävä koira lemmikkinä. Näistä olet mieltänyt positiivisen käsityksen lihavasta.

        -Vanhemmat olivat lihavia, tai paras ensimmäinen ystäväsi oli sitä.

        -sana "läski", jota ajattelet heti alitajuntaisesti ensimmäisenä, nähdessäsi lihavan. Se saa sinut elämyksin palaamaan jouluisen kinkun tai läskisoossin äärelle, makujen maailmaan.

        -Ehkäpä mielikuvituksellinen ja luotu käsitys lihavista on oleellinen. Esim viikon peseytymätön lihava haisee lempiruoallesi, maksapihville.

        -He voivat silmissäsi näyttäytä vaikkapa sämpylälle tai lapsuutesi kuplavolkkarille...

        Itse tiedät paremmin ja vain itse kiinnostumalla itsestäsi voit tietää totuuden, voit aloittaa tutkimukset heti ja julkaista raportti tuloksista.


      • FilosofiESaarinen kirjoitti:

        Vastaus on "vapaa assosiaatio" ja sen antamat tuntemukset superegon kautta menneisyydestä. On paska puhetta, ettet muka muistaisi edes lapsuudestasi jotain oleellista sen olemassa olemisesta tekijöistä.
        Mikä lienee sitten tekijä, mietitäänpä vaihtoehtoisia teorioita.

        -Lapsuudessasi on ollut pullea teddykarhu unileluna tai leveä/leveältä näyttävä koira lemmikkinä. Näistä olet mieltänyt positiivisen käsityksen lihavasta.

        -Vanhemmat olivat lihavia, tai paras ensimmäinen ystäväsi oli sitä.

        -sana "läski", jota ajattelet heti alitajuntaisesti ensimmäisenä, nähdessäsi lihavan. Se saa sinut elämyksin palaamaan jouluisen kinkun tai läskisoossin äärelle, makujen maailmaan.

        -Ehkäpä mielikuvituksellinen ja luotu käsitys lihavista on oleellinen. Esim viikon peseytymätön lihava haisee lempiruoallesi, maksapihville.

        -He voivat silmissäsi näyttäytä vaikkapa sämpylälle tai lapsuutesi kuplavolkkarille...

        Itse tiedät paremmin ja vain itse kiinnostumalla itsestäsi voit tietää totuuden, voit aloittaa tutkimukset heti ja julkaista raportti tuloksista.

        No siinäpä oli taas ass--- sosiaatiota kerrakseen. Miten tuntuu, että olet sama henkilö, joka koodi.netissä tuhoaa järkevän keskustelun kakkapökäleidensä kanssa?


      • FilosofiESaarinen
        bear_nick2 kirjoitti:

        No siinäpä oli taas ass--- sosiaatiota kerrakseen. Miten tuntuu, että olet sama henkilö, joka koodi.netissä tuhoaa järkevän keskustelun kakkapökäleidensä kanssa?

        Ainakin teidän, bear_nick2, oma tasonne "järkevästä keskustelusta" vastaa ylilaudan jonnejen hölinää ja olette silti väittämässä olevanne "pari kuukautta siltsuja vanhempi". Olette ilmeisesti alistettu orja tyytymään siihen käsitykseenne "järkevyyden" tasosta tai sitten valehtelette. Jos olette alistettu, niin todennäköisesti jonkun hyväksynnän "huoraamisesta", selvästi.
        Ehkä siksi maailma on nykyisensä, epäkehityksellinen paska, koska kaikki haluavat olla "järkeviä" alisuoriutujia. Suosittelen lopettamaan sen, välittömästi!

        Puhun vaikka paskasta silloin, kun sillä on rakentava/selittävä merkitys tai painosanallinen laatu. En ole niin estynyt kuin te.
        By the way: Olipas harhaan johtava nimi sivulla. Oletin, että siellä olisi ollut puhetta koodaamisesta.


      • FilosofiESaarinen kirjoitti:

        Ainakin teidän, bear_nick2, oma tasonne "järkevästä keskustelusta" vastaa ylilaudan jonnejen hölinää ja olette silti väittämässä olevanne "pari kuukautta siltsuja vanhempi". Olette ilmeisesti alistettu orja tyytymään siihen käsitykseenne "järkevyyden" tasosta tai sitten valehtelette. Jos olette alistettu, niin todennäköisesti jonkun hyväksynnän "huoraamisesta", selvästi.
        Ehkä siksi maailma on nykyisensä, epäkehityksellinen paska, koska kaikki haluavat olla "järkeviä" alisuoriutujia. Suosittelen lopettamaan sen, välittömästi!

        Puhun vaikka paskasta silloin, kun sillä on rakentava/selittävä merkitys tai painosanallinen laatu. En ole niin estynyt kuin te.
        By the way: Olipas harhaan johtava nimi sivulla. Oletin, että siellä olisi ollut puhetta koodaamisesta.

        Taisinpa nipistää teitä nyt manboobsistanne ;D

        Sanottavaa teillä mielestänne on, mutta jokainen ylilaudan jonne osaa tuoda itsensä julki selvemmin ja ymmärrettävämmin. Kiva kuitenkin kun osasitte itse tuoda toisen käyttämänne keskustelufoorumin julki, jossa Teidän Jonneutenne kertoo hölmöyksiään :D

        Koodissa käytävä järjetön paskakeskustelu kuulostaa niin kovin Teidän Jonneudeltanne, että suonette anteeksi, jos en osaa kuvitella, että maailmassa on toinenkin kaltaisenne ummetusfriikki.


      • FilosofiESaarinen
        bear_nick2 kirjoitti:

        Taisinpa nipistää teitä nyt manboobsistanne ;D

        Sanottavaa teillä mielestänne on, mutta jokainen ylilaudan jonne osaa tuoda itsensä julki selvemmin ja ymmärrettävämmin. Kiva kuitenkin kun osasitte itse tuoda toisen käyttämänne keskustelufoorumin julki, jossa Teidän Jonneutenne kertoo hölmöyksiään :D

        Koodissa käytävä järjetön paskakeskustelu kuulostaa niin kovin Teidän Jonneudeltanne, että suonette anteeksi, jos en osaa kuvitella, että maailmassa on toinenkin kaltaisenne ummetusfriikki.

        On hienoa, jos joku on ymmärtänyt psykologisesti mielen kehittymisen vaikutuksista seksuaalisen identiteettiin. Jos se olisi vaikka tuloksieni hedelmää. Pahoin pelkään, ettei se kumminkaan liity mitenkään itse jalostavaan teemaan, vaan on "tavanomaisen ja tervejärkisen" yksilön huutelua; "Kakka kaikki tuli!".

        On myös huomattavaa, että ummetus ei ole ainoa tekijä esim bottomiksi muodostumin mekaanisessa funktiossa. Yhtä hyvin esim ripuli, nähty vanhempien yhdyntä takaa päin tai hyväksikäyttö lapsena voi johtaa samaa kehitykseen. Jälkimmäiseen liittyy yleensä paljon muutakin.

        Lisäksi esim. taide, kuten taistelevat metsot, venäläisen tai muslimijohtaja miesten "tervehdys suudelmat" tai toisiaan nokkivat punatulkku urokset, ne voivat luoda käsityksen. Käsitys johtaa pitkään pohdintoon seksuaalisen identiteetti kysymyksen merkeissä.

        Korostan vielä, että 100% hetero, homo ja lesbo identiteetit ovat verrannollisia ääripää aineistoon mm. politiikassa. Näin tuli faktaa muustakin, kuin vain anaalista. Esim. suuseksistä.


      • FilosofiESaarinen kirjoitti:

        On hienoa, jos joku on ymmärtänyt psykologisesti mielen kehittymisen vaikutuksista seksuaalisen identiteettiin. Jos se olisi vaikka tuloksieni hedelmää. Pahoin pelkään, ettei se kumminkaan liity mitenkään itse jalostavaan teemaan, vaan on "tavanomaisen ja tervejärkisen" yksilön huutelua; "Kakka kaikki tuli!".

        On myös huomattavaa, että ummetus ei ole ainoa tekijä esim bottomiksi muodostumin mekaanisessa funktiossa. Yhtä hyvin esim ripuli, nähty vanhempien yhdyntä takaa päin tai hyväksikäyttö lapsena voi johtaa samaa kehitykseen. Jälkimmäiseen liittyy yleensä paljon muutakin.

        Lisäksi esim. taide, kuten taistelevat metsot, venäläisen tai muslimijohtaja miesten "tervehdys suudelmat" tai toisiaan nokkivat punatulkku urokset, ne voivat luoda käsityksen. Käsitys johtaa pitkään pohdintoon seksuaalisen identiteetti kysymyksen merkeissä.

        Korostan vielä, että 100% hetero, homo ja lesbo identiteetit ovat verrannollisia ääripää aineistoon mm. politiikassa. Näin tuli faktaa muustakin, kuin vain anaalista. Esim. suuseksistä.

        foliosohvi kertoo niin paljon itsestään jokaisessa vastauksessaan, että ei oo ihme, että on traumoja, jos elämä on tuollaista.


    • Joku voisi aloittaa vastakeskustelun onko 14-15 v. kik-hakevilla laiheliineilla mitään mahdollisuuksia homomarkkinoilla, kun nämä menevät näköjään sykleittäin, jos "dynaaminen duo" ei riitele täällä, niin niinä päivinä kik-ilmoitukset räjähtävät, joten veikkaisin, että jompi kumpi näistä tekee suuren osan kik-hauista ja jos ei saa teinejä houkuteltua, niin kiukuissaan aloittaa riitelyn? Varsinkin kun toinen näistä on innostunut pedofiileistä.

      Enkä halua tässä aloittaa riitaa, olen vaan havainnoinut, miten tämä toimii.

      • Tarkoitat sitä raveria qx:stä :D Olen pähkäillyt ihan samaa :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Tarkoitat sitä raveria qx:stä :D Olen pähkäillyt ihan samaa :D

        Jatka pähkäilyä. Se on selkeästi sun juttu. Ei homot eikä seksi. Mutta pähkäily.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Jatka pähkäilyä. Se on selkeästi sun juttu. Ei homot eikä seksi. Mutta pähkäily.

        On se kiva että sinäkin huomaat sen, mutta sinun juttusi ovatkin kaikki homot joita ihan homona kuolaat saamatta mitään, sellainen onkin sinun seksisi jokaisen nuorukaisen kohdalla :D
        Onko keskustelua missä et olisi sekoilemassa homona ja trollina ?


      • aapolappi kirjoitti:

        On se kiva että sinäkin huomaat sen, mutta sinun juttusi ovatkin kaikki homot joita ihan homona kuolaat saamatta mitään, sellainen onkin sinun seksisi jokaisen nuorukaisen kohdalla :D
        Onko keskustelua missä et olisi sekoilemassa homona ja trollina ?

        Vastasit juuri tähän kysymykseesi itse. Paljonkin on keskusteluja, täällä s24:ssäkin varmaan satojatuhansia, joissa en ole mukana, mutta kummasti SINUN on ihan pakko tulla mukaan kaikkiin niihin keskusteluihin joissa minä olen, sen sijaan, että löytäisit niitä keskusteluja, joissa SINUN ei tarvitsisi päteä MINULLE homona eikä trollina, koska et tee kumpanakaan kovin kummoista vaikutusta.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Vastasit juuri tähän kysymykseesi itse. Paljonkin on keskusteluja, täällä s24:ssäkin varmaan satojatuhansia, joissa en ole mukana, mutta kummasti SINUN on ihan pakko tulla mukaan kaikkiin niihin keskusteluihin joissa minä olen, sen sijaan, että löytäisit niitä keskusteluja, joissa SINUN ei tarvitsisi päteä MINULLE homona eikä trollina, koska et tee kumpanakaan kovin kummoista vaikutusta.

        --- ja iloksesi vastasin taas muutamaan keskusteluun :DDDD

        Koeta nyt sitä kuuluisaa mielenmalttiasi ja yritä olla vastaamatta jokaiseen kommenttiini :DDDD


    • lonelessbearlooker

      hei mistä teitä karhuja löytää?? siis onko netissä jotain semmosta tiettyy sivua vaikka missä voisi käydä keskustelemassa tai jotn. vähän jotain parempaa paikkaa kuin suomi 24.... itse olen nuori laiha jäbä joka tykkää vähän pyöreemmästä... ja siis petihommathan kiinnostaisi tietty mutta aluksi hakisin vain juttuseuraa kyseessäolevalta alalajilta

      • Tämä keskustelu taitaa olla melkeinpä pisimpiä aiheen pohdiskeluja. Onhan näitä sivustoja, mutta järkevä keskustelu on näemmä netissä mahdotonta. Aapo ja peeppari kun löytävät jokaiseen keskusteluun ja aloittavat rakkaussuhteensa.


      • Korjaan sinua. Homma menee vatuiksi siinä vaiheessa, kun aapo aloittaa iänikuisen riehumisensa ja haukkumisensa. En ole kertaakaan sitä taistelua aloittanut yhdessäkään ketjussa.


      • Ja kyllä ne omat kommenttisi myös ovat välillä todella kaukana rakentavasta, asiallisesta keskustelusta, joten turha vain muita haukkua.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja kyllä ne omat kommenttisi myös ovat välillä todella kaukana rakentavasta, asiallisesta keskustelusta, joten turha vain muita haukkua.

        Minähän olen asiallinen ja rakentava. Mutta ei sekään vaan kelpaa joillekin.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Minähän olen asiallinen ja rakentava. Mutta ei sekään vaan kelpaa joillekin.

        Katsoo kirjoituksiasi täällä ja Qruiserissa niin osa on pelkkää vittuilua aloittajille. Siinä ei ole mitään asiallista.


    • Anonyymi

      ehottomasti käytä tinder sovellusta ja saat paljon munaa ja olet hivaisevan seksikäs pörröpää

    • Anonyymi

      Olipa keskustelu.

    • Anonyymi

      Parivaljakon Majakan ja Perävaunun tunnettua joulumieleltä ajoissa ennen joulua

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe