Utin kiihdytysajot?

Keijo

Onko kellään täällä mitään tietoa milloinka Utin lentokentällä vuosittain pidettävät kaikille vapaat 1000m:n tai varttimailin kiihdytysajot ovat? Muistaakseni jossain tuninglehdessä tai V8:ssa oli joskus juttua kys. tapahtumasta, paikallisten motoristien väsäämä taisi olla.

6

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T16

      Ne on jossain vaiheessa kesää.juhannuksen jälkeen.Tarkemmin en tiedä vielä kun ei asiasta ole ollut mitään juttua missään.

    • Ice

      Onko nuo Utin kiihdytys "kisat" samantapaiset kuin on Kiikalassa aina loppukesästä?
      Siis jokamiehen kiihdytystapahtuma, kuka tahansa voi mennä koittamaan vekotintaan viivalle. Loppuu turhat puheet, sekä paskanjauhannat ja teot puhuu puolestaan(, jos puhuvat). :)

      • MM

        Eli on auton oltava periaatteessa katsastettu. Mutta tietyt vapautukset sallitaan. Tyyliin renkaat...
        olikohan joku avoin luokka rakennelluillekin, taisi olla.


      • bemu
        MM kirjoitti:

        Eli on auton oltava periaatteessa katsastettu. Mutta tietyt vapautukset sallitaan. Tyyliin renkaat...
        olikohan joku avoin luokka rakennelluillekin, taisi olla.

        ovat olleet parina viimevuotena ainankin loppukesästä muistini mukaan. Kuka vaan sa mennä koettamaan. katsastettu pitää olla , tarkemmin en tiiä.


      • Ice
        bemu kirjoitti:

        ovat olleet parina viimevuotena ainankin loppukesästä muistini mukaan. Kuka vaan sa mennä koettamaan. katsastettu pitää olla , tarkemmin en tiiä.

        tiedoista. Onkin poikaa tänne etelään toinenkin tuommoinen tapahtuma Kiikalan seuraksi. En tiennyt tuosta tapahtumasta mitään vaikka on näemmä ollut jo muinakin vuosina.


      • ...

        Viime vuonna matka oli n. 1300m ja siinä ei
        mitattu aikaa vaan nopeutta poliisin tutkalle.
        Luokat olivat autoille. Nopein pyörä oli ZX12R
        kawa (272km/h(?)) ja autot oli 1. Chevy Nova
        (kiihdytyspeli, 242km/h(?)) 2. Escort Mk1 (turbo
        voimaa, 239km/h(?)) 3. BMW M5 E39 (218km/h(?)) 4.
        BMW M3 E36 (215km/h). Nopeudet ei välttämättä ole
        tarkkoja mutta pitäisi olla melko lähellä, oli
        muuten pelottavan vakion näköinen eskortti.... :*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe