Bitcoin kauppaa....Bitstamp kokemuksia?

RonNet

Onko kenelläkään Bitstamp Exchange'sta (bitstamp.net) kokemuksia? Olen avaamassa tilin sinne. Minulla oli aiemmin MTGOX'issa tili, mutta sille kävi niinkuin monet tietävät!

5

2193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on tosi huonoja kokemuksia. Menetin 9000 eur kun luotin näköjään kansainvälisiin rikollisiin, jotka käyvät kauppaa bitcoineilla. Varoitan avaamasta tilejä.

    • Anonyymi

      Bitcoin ei ole sijoitustuote. Sinua ja muita hyväuskoisia vain huijataan. Jos haluat jakaa liikoja rahojasi parempiin taskuihin, pelaa Lottoa! Sama periaate. Molemmissa luodaan höppänöille valheellinen mielikuva valtavalla markkinoinnilla.

    • Anonyymi

      Minulla on kertomus eräästä virtuaalivaluuttasijoittajasta. Hän oli köyhä, koyhä on edelleen ja jos tunnusmerkit pitää paikkansa, niin köyhänä pysyy.

      Hänelle 1000e on ISO raha ja sen hän pisti poikimaan näihin virtuaalivaluuttoihin, eräällä nimeltämainitsemattomalla alustalla. Ei mennyt kuin viikko kun hän hehkutti minulle tienanneensa kymppitonnin. Mutta sitten hän pyysi 500e lainaksi koska pitäisi sijoittaa lisää jotta kymppitonnin voisi vielä tuplata. En silloin vielä miettinyt ja lainasin hänelle tämän summan.

      Tarinan lopputuloksen kaikki arvaavat. Maksettuaan yhteensä 1500e kurssit "yllättäen" romahtivat eikä hänelle jäänyt mitään. Paitsi tietenkin lasku seuraavan kuukauden jäsenyydestä alustalla a'40e.

      Miekkonen on minulle edelleenkin velkaa tuon 500€. Jostain syystä hän välttelee minua ...

    • Anonyymi

      Luotettavia kaupankäyntipaikkoja on mm. Coinbase, binance, kucoin ja bittrex.
      En kuitenkaan suosittele säilyttämään kryptoja pörssien lompakoissa vaan osta jokin kylmälompakko.
      Itselläni on ledgerin nano x kylmälompakko käytössä ja olen ollut tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe