Naimisiin, mutta...

surullinen_mies

Olen seurustellut jo pitkään musliminaisen kanssa, naimisiin oli tarkoitus mennä ensi vuonna, mutta nyt ongelmaksi muodostui se että hän ei hyväksy suuseksiä. Ei annettuna hänelle eikä toisinpäin.
Minä olen yrittänyt selittää että seksi avioliitossa on tärkeää ja haluan antaa hänelle vaimonani nautintoa myös oraalisesti.
Naisystäväni on saanut perinteisen kasvatuksen ja on luonnollisesti neitsyt eli ei omaa kokemusta seksielämästä.
Ei kai naimisiin meno voi kaatua yhteen suuseksikysymykseen vai voiko? En tietenkään voi pakottaa häntä vastaanottamaan suuseksiä.
Erittäin turhauttavaa. Yritän jatkaa suostuttelua, mutta pahalta tuntuu.
Onko teillä antaa jotakin vinkkejä kuinka edetä asiassa vai onko minun luovuttava ajatuksesta antaa suuseksiä vaimolleni?

5

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prkele

V..tun paskapää. vai seurustellut muslimin kanssa. Typerä olet! Sut pitää hakata.

• lkjhgfdfgh

kokeile porata sitä perseeseen sen se kyllä osaa kuten kaikki muslimit,niin pojat kuin akatkin

• alkuperäinen

Kyse ei ole nyt siitä antaako kakkosta vai ei. Tiedän ettei anna eikä ko. rusinareikä itseänikään seksuaalisessa mielessä kiinnosta, muutoinhan se on tärkeä noin biologisessa mielessä.
        Netistäkin löytyy tietoa missä suuseksi on muslimeille ok, kunhan nainen ei niele siemennestettä. Mutta kun naisystäväni väittää sen olevan Islamissa kokonaan kiellettyä sekä tehtynä naiselle että miehelle.

• lkjhghj

kyseleeekö joukkoraiskaajat ruotsissa raiskaamiltaan naisilta imeekö nesteet eli ei

tunge kulli vaan suuhun ja pidä korvista kiinni ja laske mällit kitalakeeen että tärisee ja mielelääm poraa ensin sinne perseeseen sitä, pilluun
      älä koske ne ei ole tottuneet siihen

• eivoipainostaa

Jos normaali seksi sujuu, niin ei kai liittonne suuseksiin voi kompastua. Ei kaikki harrasta suuseksiä. vaikka olisivat suomalaisia. Jos liitto on noin pienestä kiinni, niin lienee olla sitten parasta jättää. Taitaa se ongelma olla sinun päässäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 97
      1691
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1474
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1397
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      57
      1316
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1288
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      745
    Aihe