Olen seurustellut jo pitkään musliminaisen kanssa, naimisiin oli tarkoitus mennä ensi vuonna, mutta nyt ongelmaksi muodostui se että hän ei hyväksy suuseksiä. Ei annettuna hänelle eikä toisinpäin.
Minä olen yrittänyt selittää että seksi avioliitossa on tärkeää ja haluan antaa hänelle vaimonani nautintoa myös oraalisesti.
Naisystäväni on saanut perinteisen kasvatuksen ja on luonnollisesti neitsyt eli ei omaa kokemusta seksielämästä.
Ei kai naimisiin meno voi kaatua yhteen suuseksikysymykseen vai voiko? En tietenkään voi pakottaa häntä vastaanottamaan suuseksiä.
Erittäin turhauttavaa. Yritän jatkaa suostuttelua, mutta pahalta tuntuu.
Onko teillä antaa jotakin vinkkejä kuinka edetä asiassa vai onko minun luovuttava ajatuksesta antaa suuseksiä vaimolleni?
Naimisiin, mutta...
5
94
Vastaukset
- prkele
V..tun paskapää. vai seurustellut muslimin kanssa. Typerä olet! Sut pitää hakata.
- lkjhgfdfgh
kokeile porata sitä perseeseen sen se kyllä osaa kuten kaikki muslimit,niin pojat kuin akatkin
- alkuperäinen
Kyse ei ole nyt siitä antaako kakkosta vai ei. Tiedän ettei anna eikä ko. rusinareikä itseänikään seksuaalisessa mielessä kiinnosta, muutoinhan se on tärkeä noin biologisessa mielessä.
Netistäkin löytyy tietoa missä suuseksi on muslimeille ok, kunhan nainen ei niele siemennestettä. Mutta kun naisystäväni väittää sen olevan Islamissa kokonaan kiellettyä sekä tehtynä naiselle että miehelle.
- lkjhghj
kyseleeekö joukkoraiskaajat ruotsissa raiskaamiltaan naisilta imeekö nesteet eli ei
tunge kulli vaan suuhun ja pidä korvista kiinni ja laske mällit kitalakeeen että tärisee ja mielelääm poraa ensin sinne perseeseen sitä, pilluun
älä koske ne ei ole tottuneet siihen - eivoipainostaa
Jos normaali seksi sujuu, niin ei kai liittonne suuseksiin voi kompastua. Ei kaikki harrasta suuseksiä. vaikka olisivat suomalaisia. Jos liitto on noin pienestä kiinni, niin lienee olla sitten parasta jättää. Taitaa se ongelma olla sinun päässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711