Olemme tutkineet tilannetta ja näyttää hyvin vahvasti siltä ettei WIndows 10 tule yleistymään, jää samanlaiseksi pökäleeksi kuin Windows 8, joten Windows 10 palsta on peruttu.
Windows 10 palsta on peruttu
11
64
Vastaukset
- Upuntu
Hahaa...heheee Linux-tuputin asialla.
- eioleperuttu
Aika hyvin on yleistynyt, vaikka kaupoissa ei pahemmin näe koneita, joissa olisi W10 valmiina sisässä. Vaikka kymppiin voi päivittää ilmaiseksi, suurin osa kympeistä tullaan hankkimaan uusien koneiden mukana.
- voi.lainausmerkeissä
Niin "voi".
- Kylläniitätulee
Windows 10 on paras. Olen käyttänyt pelkästään Windows käyttöjärjestelmää jo vuodesta 95 asti. Kymppi tulee yleistymään ja kyättäjiä tulee lisää, kun kympillä varustettuja laitteita alkaa tulla kauppojen hyllyille. Lisäksi tiedän, että osa odottelee tuota päivitystä. Pelaajathan on aika hyvin siirtyneet 10 käyttäjiksi
- duqywutdyyqadsff
"Olen käyttänyt pelkästään Windows käyttöjärjestelmää jo vuodesta 95 asti"
No sitten sinulla ei ole mitään verrokkia, etkä mitään tiedä. - Kylläniitätulee
Mihin pitäis olla? Linuxia tarkoitat vissiin...heh.hehheh...siis mitä tiedä? Oletko pelle?
- niinminäkin
Kylläniitätulee kirjoitti:
Mihin pitäis olla? Linuxia tarkoitat vissiin...heh.hehheh...siis mitä tiedä? Oletko pelle?
Niin olen minäkin käyttänyt Windowsia 1995 lähtien, itse asiassa 21. päivä tätä kuuta tulee 20 vuotta täyteen kun Windows 95:n asensin ensimmäiseen PC koneeseeni.
Nyt olen käyttänyt Linuxia päivittäin viimeiset 3 vuotta ja paluuta Windowsiin ei ole. - jälkijunassa.tulee
Jo ennen vuotta 1995 Microsoft oli Windowsillaan kilpailijastaan ainakin 10 v. kehityksessä jäljessä.
- miksi-silti-windows
Muutaman vuoden(1-3) kuluttua kaikissa koneissa on Windows10, jopa Linux kavereilla se tulee olemaan, onhan niillä nytkin joku Windows, vaikka se Linux on niin ylivoimainen ja paras.
- jälkijunassa.tulee
Suosin Linuxia nettikäytössä, kun se siinä on sujuvampi ja nopeampi.
On sitten jotain ohjelmia joita on Windowsissa tottunut käyttämään, eikä ole viitsinyt alkaa etsimään niille Linux-korvikkeita. - Mervu_vs_Ferrari
Montako tuntia päivässä vpoitat ajassa mitattuna kun läytät Linuxia noin keskimäärin, varmaan todellisuudessa on minutteissa ellei sekunneissa mutta annappa oma arviosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988