miten hirveä ajatus

palavamieli_

Että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja tietävät sen myös toisistaan. Mutta koska ovat kerran sanoneet Tahdon ihan eri ihmiselle, eivät tule koskaan kertomaan sitä toisilleen vaan jatkavat elämäänsä kaivaten, ehkä loppu elämänsä... :'( Kokematta koskaan onnea yhdessä.

26

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einoin

Ei tietenkään noin pidä mennä!
      Ei tarvitse salasuhteilla, mutta asioista pitää puhua!
      Koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa elämänsä suuntaa.

• Aivan.hiljaa

Ei tarvitse puhua.

• En usko tuohon.kyllä ihmiset pyrkii onnellisuuteen.

• musta1

Minä mursin muurin, vanhanaikainen ajatus etteikö voisi erota, minä eroan.En tule olemaan vanhana katkera miksi en eronut.

• etkatkeramuttakumminkin

Niin, voithan olla katkera sitten jostain muusta syystä.

• Yksinkertaista

Väärän kanssa ei kannata sanoa Tahdon.

• Samaamieltä

Niin just.

• ainavaikeeta

jos on niin tyhmä ja tajuaa asian vasta vuosien päästä

• 3-10

Asia on niin että ne väärät puolisot ovat kerran olleet oikeita.

Suurimmalle oikeasta tulee ennemmin tai myöhemmin väärä, myös uudesta oikeasta.

• 1elämäON

Tai joku muu syy. Ei toisten puolesta voi 100-varmasti vastata. Minulla on tuttu, jolla oli joku muu syy ja elämän mittainen ikävä.

• taihajota

Ihmiset muuttuu. Myös liitot sais muuttua mukana. Ei toimi jos pitää pysäyttää oma kehityksensä muinaismuiston vuoksi.

• ehkähiukanmasokisti

En tiedä, ei kaikkea ihanaa tarvitse saada ja omistaa ;).

• hienojakirjoituksia

juu se on totta että saisi olla sen hyvän tunteitakin herättävän ihmisen läsnä, elämässä. Eisen tartte pilata mitää ja kaikki jotka ovat sen tahdon sanoneet, ne on sanonu sen rakkaudesta joskus. Kunnioitus minusta tärkeä pointti :))

• Niiniimut
        hienojakirjoituksia kirjoitti:

juu se on totta että saisi olla sen hyvän tunteitakin herättävän ihmisen läsnä, elämässä. Eisen tartte pilata mitää ja kaikki jotka ovat sen tahdon sanoneet, ne on sanonu sen rakkaudesta joskus. Kunnioitus minusta tärkeä pointti :))

pilkkuilet sää tahallaan vai kuvittelenko mää?

• eipäuskoisi

Vaikea uskoa että pitävät kiinni entisestä, jos kerran molemmat rakastavat toisiaan. Oletan että ovat sen toisilleen tunnustaneet.

• mitähirviää

Ei kuulosta hirveeltä jos molemmat rakastatte toisianne.

• hirveesti

Hirveä hirvi paloi poroksi. Poro sano moro.

• pikkutytöt

Sitten se ämmä on sellainen, että sen tekisi koko ajan mieli sanoa sen miehen nimi julkisuudessa, mutta eh se tajuaa onneksi, että mä olen tiellä. Mun ex-mies eikä se siitä tiedä paljoakaan, mitä minä tiedän. MIKSI PIKKUTYTÖT ON TYHMIÄ!!

• fantastista

Ei kaikki ole. On viksujakin. Pidä huolta itsestäsi, älä ressaa!

• Nupukka62

Kokemusta on. Ei voi mitään kun tavattiin nyt vasta kun avioelämää jo kymmeniä vuosia takana tahoillamme. Pitää vain hyväksyä että rakastaa voi toistakin mutta loppuun asti elettävä sen kanssa jolle on niin luvannut. Ei ole halua hajottaa ja rikkoa, loukata. Monelle pahamieli kahden onnen takia. Ehkä joskus jos asiat niin menevät tai sitten ei. Hyvää matkaa ..

• eläköönrakkaus

Tsemppii. Itse päätöksesi teet. Rakkaus ei ole koskaan pahasta.

• Nupukka62

Niin ei kun sitä olis. Mitenhän tällai keski-ikänen osais viel elää ja rakastaa niinku pitäis..

• aika_auttoi

Ei se loppujen lopuksi ole niin hirveää, jos on rakkautta olemassa myös sen kanssa, jolle on sanonut tahdon. (Eri asia sitten, jos sitä ei enää ole.) Se voi pahimmassa vaiheessa tuntua siltä, mutta aikaa myöten tunteet tasoittuu ja niiden kanssa oppii elämään.

• Pesukonetabletti

Aloittaja on katsonut liikaa romanttisia elokuvia ja lukenut liian monta kertaa "Humisevan harjun".

• Minultavain

Joskus maailma vie vain mukanaan... loppu sanat ratkaisee

• Sinäkö.olisit

Olisitko elämäni...viimeinen elämäni rakkaus <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2503
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      82
      1363
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      913
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      900
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      33
      773
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      771
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe