Että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja tietävät sen myös toisistaan. Mutta koska ovat kerran sanoneet Tahdon ihan eri ihmiselle, eivät tule koskaan kertomaan sitä toisilleen vaan jatkavat elämäänsä kaivaten, ehkä loppu elämänsä... :'( Kokematta koskaan onnea yhdessä.
miten hirveä ajatus
26
102
Vastaukset
- einoin
Ei tietenkään noin pidä mennä!
Ei tarvitse salasuhteilla, mutta asioista pitää puhua!
Koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa elämänsä suuntaa.- Aivan.hiljaa
Ei tarvitse puhua.
En usko tuohon.kyllä ihmiset pyrkii onnellisuuteen.
- musta1
Minä mursin muurin, vanhanaikainen ajatus etteikö voisi erota, minä eroan.En tule olemaan vanhana katkera miksi en eronut.
- etkatkeramuttakumminkin
Niin, voithan olla katkera sitten jostain muusta syystä.
- Yksinkertaista
Väärän kanssa ei kannata sanoa Tahdon.
- Samaamieltä
Niin just.
- ainavaikeeta
jos on niin tyhmä ja tajuaa asian vasta vuosien päästä
- 3-10
Asia on niin että ne väärät puolisot ovat kerran olleet oikeita.
Suurimmalle oikeasta tulee ennemmin tai myöhemmin väärä, myös uudesta oikeasta.- 1elämäON
Tai joku muu syy. Ei toisten puolesta voi 100-varmasti vastata. Minulla on tuttu, jolla oli joku muu syy ja elämän mittainen ikävä.
- taihajota
Ihmiset muuttuu. Myös liitot sais muuttua mukana. Ei toimi jos pitää pysäyttää oma kehityksensä muinaismuiston vuoksi.
- ehkähiukanmasokisti
En tiedä, ei kaikkea ihanaa tarvitse saada ja omistaa ;).
- hienojakirjoituksia
juu se on totta että saisi olla sen hyvän tunteitakin herättävän ihmisen läsnä, elämässä. Eisen tartte pilata mitää ja kaikki jotka ovat sen tahdon sanoneet, ne on sanonu sen rakkaudesta joskus. Kunnioitus minusta tärkeä pointti :))
- Niiniimut
hienojakirjoituksia kirjoitti:
juu se on totta että saisi olla sen hyvän tunteitakin herättävän ihmisen läsnä, elämässä. Eisen tartte pilata mitää ja kaikki jotka ovat sen tahdon sanoneet, ne on sanonu sen rakkaudesta joskus. Kunnioitus minusta tärkeä pointti :))
pilkkuilet sää tahallaan vai kuvittelenko mää?
- eipäuskoisi
Vaikea uskoa että pitävät kiinni entisestä, jos kerran molemmat rakastavat toisiaan. Oletan että ovat sen toisilleen tunnustaneet.
- mitähirviää
Ei kuulosta hirveeltä jos molemmat rakastatte toisianne.
- hirveesti
Hirveä hirvi paloi poroksi. Poro sano moro.
- pikkutytöt
Sitten se ämmä on sellainen, että sen tekisi koko ajan mieli sanoa sen miehen nimi julkisuudessa, mutta eh se tajuaa onneksi, että mä olen tiellä. Mun ex-mies eikä se siitä tiedä paljoakaan, mitä minä tiedän. MIKSI PIKKUTYTÖT ON TYHMIÄ!!
- fantastista
Ei kaikki ole. On viksujakin. Pidä huolta itsestäsi, älä ressaa!
- Nupukka62
Kokemusta on. Ei voi mitään kun tavattiin nyt vasta kun avioelämää jo kymmeniä vuosia takana tahoillamme. Pitää vain hyväksyä että rakastaa voi toistakin mutta loppuun asti elettävä sen kanssa jolle on niin luvannut. Ei ole halua hajottaa ja rikkoa, loukata. Monelle pahamieli kahden onnen takia. Ehkä joskus jos asiat niin menevät tai sitten ei. Hyvää matkaa ..
- eläköönrakkaus
Tsemppii. Itse päätöksesi teet. Rakkaus ei ole koskaan pahasta.
- Nupukka62
Niin ei kun sitä olis. Mitenhän tällai keski-ikänen osais viel elää ja rakastaa niinku pitäis..
- aika_auttoi
Ei se loppujen lopuksi ole niin hirveää, jos on rakkautta olemassa myös sen kanssa, jolle on sanonut tahdon. (Eri asia sitten, jos sitä ei enää ole.) Se voi pahimmassa vaiheessa tuntua siltä, mutta aikaa myöten tunteet tasoittuu ja niiden kanssa oppii elämään.
- Pesukonetabletti
Aloittaja on katsonut liikaa romanttisia elokuvia ja lukenut liian monta kertaa "Humisevan harjun".
- Minultavain
Joskus maailma vie vain mukanaan... loppu sanat ratkaisee
- Sinäkö.olisit
Olisitko elämäni...viimeinen elämäni rakkaus <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706