tonoja myyvä puhelinmyyjä

onnellinenpuhelinmyyjä

Voihan herranjumala ja kyynel. itse olen puhelinmyyjä ja siis myyn tonoja lukuisten muiden kampanjoiden joukossa. Yritän tässä pointtini kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi. asiahan on näin että monikaan ei puhelinmyynti alalla tule pysymään kuin muutaman kuukautta jos ei työstään todenteolla pidä, niin kuin minä. Ja se että mehän emme tonolla ole töissä vaan erillisellä puhelinmyynti firmalla joka vain tonon toimesta soittelee. ja me tiedämme kyseisistä tuotteista vaan se mitä meille on kyseisen kampanjan koulutuksessa kerrottu ja mitä "spiikissä" lukee tai mitä tietoa netistä löydämme. ja ne jotka kyseisen tarjouksen ovat sitten väärin kertoneet asikkaalle voivat olla uusia työntekijöitä joille koko systeemi on vielä mysteeri. eli toisin sanoen puhelinmyyjät kertovat vaan sen mitä tietävät (selvännäkijöitäkään kun emme ole). Mutta kyllä! Osa puhenmyyjostäkin on kusipäitä jotka tahallaan eivät kerro kaikkia tarvittavia tietoja asiakkaalle (eli periaatteessa siis huijaavat asiakasta) saadakseen enemmän kauppoja,(joka ei siis ole myöskään tonon vika vaan sen puhelinmyyjän ja firman joka hänet on palkannu!!). ja tämä on siis todellakin halveksuttavaa, mutta karu tosiasia on se että näinkin käy. Itse en ikinä, en kertakaikkiaan koskaan asiakkaalle jätä kertomatta tälläisiä asioita, vaan kerron kaiken tarvittavan informaation jonka asiakas tarvitsee. ei kenelläkään ole varaa lähteä huijaamaan. JA VIELÄ VIIMEINEN JA TÄRKEIN tono on uudistunut. Enää ei ole tonolla asiakaspalvelussa "hoono soomi" asiakaspalvelijoita mutta tietenkin linjoilla voi olla ruuhkaa niinkuin kaikkialla muuallakin! Tono ei todellakaan ole mikään huijausfirma herranjumala. Ps aina ei asiakaskaan ole oikeassa ;) voi olla ihan omaa tyhmyyttäänkin kun ei jaksa kuunnella tarkkaan, tai ylipäätään lue tilausvahvistusta jossa kaikki tarvittavat tiedot kerrotaan sanatarkkaan. On niin monia tapoja tonojen tilauksetkin lopettaa että mikään ongelma se EI ole. aina ei ole tonossa vika vaan myös asiakkaassa ja puhelinmyyjässä. JA SE jos tuote oli mielestäsi paska, se vain kertoo siitä että itse pidät muunlaisesta. Toiselle kun tonot voivat olla se paras vaihtoehto. Ihmiset kun vaan eriasioista tykkää. ja nyt sitten vaan kaikki rauhottuu ja olen puhunut!

0

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
        Ikävä
        141
        1775
      2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
        Rovaniemi
        40
        1678
      3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
        Ikävä
        63
        1430
      4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
        Ikävä
        68
        1315
      5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
        Maailman menoa
        216
        1197
      6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
        Maailman menoa
        279
        1123
      7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
        Ikävä
        70
        1093
      8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
        Suomalaiset julkkikset
        19
        979
      9. Mitä toivot

Välienne olevan?
        Ikävä
        74
        955
      10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
        Maailman menoa
        106
        898
      Aihe