tonoja myyvä puhelinmyyjä

onnellinenpuhelinmyyjä

Voihan herranjumala ja kyynel. itse olen puhelinmyyjä ja siis myyn tonoja lukuisten muiden kampanjoiden joukossa. Yritän tässä pointtini kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi. asiahan on näin että monikaan ei puhelinmyynti alalla tule pysymään kuin muutaman kuukautta jos ei työstään todenteolla pidä, niin kuin minä. Ja se että mehän emme tonolla ole töissä vaan erillisellä puhelinmyynti firmalla joka vain tonon toimesta soittelee. ja me tiedämme kyseisistä tuotteista vaan se mitä meille on kyseisen kampanjan koulutuksessa kerrottu ja mitä "spiikissä" lukee tai mitä tietoa netistä löydämme. ja ne jotka kyseisen tarjouksen ovat sitten väärin kertoneet asikkaalle voivat olla uusia työntekijöitä joille koko systeemi on vielä mysteeri. eli toisin sanoen puhelinmyyjät kertovat vaan sen mitä tietävät (selvännäkijöitäkään kun emme ole). Mutta kyllä! Osa puhenmyyjostäkin on kusipäitä jotka tahallaan eivät kerro kaikkia tarvittavia tietoja asiakkaalle (eli periaatteessa siis huijaavat asiakasta) saadakseen enemmän kauppoja,(joka ei siis ole myöskään tonon vika vaan sen puhelinmyyjän ja firman joka hänet on palkannu!!). ja tämä on siis todellakin halveksuttavaa, mutta karu tosiasia on se että näinkin käy. Itse en ikinä, en kertakaikkiaan koskaan asiakkaalle jätä kertomatta tälläisiä asioita, vaan kerron kaiken tarvittavan informaation jonka asiakas tarvitsee. ei kenelläkään ole varaa lähteä huijaamaan. JA VIELÄ VIIMEINEN JA TÄRKEIN tono on uudistunut. Enää ei ole tonolla asiakaspalvelussa "hoono soomi" asiakaspalvelijoita mutta tietenkin linjoilla voi olla ruuhkaa niinkuin kaikkialla muuallakin! Tono ei todellakaan ole mikään huijausfirma herranjumala. Ps aina ei asiakaskaan ole oikeassa ;) voi olla ihan omaa tyhmyyttäänkin kun ei jaksa kuunnella tarkkaan, tai ylipäätään lue tilausvahvistusta jossa kaikki tarvittavat tiedot kerrotaan sanatarkkaan. On niin monia tapoja tonojen tilauksetkin lopettaa että mikään ongelma se EI ole. aina ei ole tonossa vika vaan myös asiakkaassa ja puhelinmyyjässä. JA SE jos tuote oli mielestäsi paska, se vain kertoo siitä että itse pidät muunlaisesta. Toiselle kun tonot voivat olla se paras vaihtoehto. Ihmiset kun vaan eriasioista tykkää. ja nyt sitten vaan kaikki rauhottuu ja olen puhunut!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        94
        1991
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        417
        1542
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        91
        1293
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        14
        1086
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        73
        1042
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        10
        996
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        979
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        959
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        248
        924
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        837
      Aihe