tonoja myyvä puhelinmyyjä

onnellinenpuhelinmyyjä

Voihan herranjumala ja kyynel. itse olen puhelinmyyjä ja siis myyn tonoja lukuisten muiden kampanjoiden joukossa. Yritän tässä pointtini kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi. asiahan on näin että monikaan ei puhelinmyynti alalla tule pysymään kuin muutaman kuukautta jos ei työstään todenteolla pidä, niin kuin minä. Ja se että mehän emme tonolla ole töissä vaan erillisellä puhelinmyynti firmalla joka vain tonon toimesta soittelee. ja me tiedämme kyseisistä tuotteista vaan se mitä meille on kyseisen kampanjan koulutuksessa kerrottu ja mitä "spiikissä" lukee tai mitä tietoa netistä löydämme. ja ne jotka kyseisen tarjouksen ovat sitten väärin kertoneet asikkaalle voivat olla uusia työntekijöitä joille koko systeemi on vielä mysteeri. eli toisin sanoen puhelinmyyjät kertovat vaan sen mitä tietävät (selvännäkijöitäkään kun emme ole). Mutta kyllä! Osa puhenmyyjostäkin on kusipäitä jotka tahallaan eivät kerro kaikkia tarvittavia tietoja asiakkaalle (eli periaatteessa siis huijaavat asiakasta) saadakseen enemmän kauppoja,(joka ei siis ole myöskään tonon vika vaan sen puhelinmyyjän ja firman joka hänet on palkannu!!). ja tämä on siis todellakin halveksuttavaa, mutta karu tosiasia on se että näinkin käy. Itse en ikinä, en kertakaikkiaan koskaan asiakkaalle jätä kertomatta tälläisiä asioita, vaan kerron kaiken tarvittavan informaation jonka asiakas tarvitsee. ei kenelläkään ole varaa lähteä huijaamaan. JA VIELÄ VIIMEINEN JA TÄRKEIN tono on uudistunut. Enää ei ole tonolla asiakaspalvelussa "hoono soomi" asiakaspalvelijoita mutta tietenkin linjoilla voi olla ruuhkaa niinkuin kaikkialla muuallakin! Tono ei todellakaan ole mikään huijausfirma herranjumala. Ps aina ei asiakaskaan ole oikeassa ;) voi olla ihan omaa tyhmyyttäänkin kun ei jaksa kuunnella tarkkaan, tai ylipäätään lue tilausvahvistusta jossa kaikki tarvittavat tiedot kerrotaan sanatarkkaan. On niin monia tapoja tonojen tilauksetkin lopettaa että mikään ongelma se EI ole. aina ei ole tonossa vika vaan myös asiakkaassa ja puhelinmyyjässä. JA SE jos tuote oli mielestäsi paska, se vain kertoo siitä että itse pidät muunlaisesta. Toiselle kun tonot voivat olla se paras vaihtoehto. Ihmiset kun vaan eriasioista tykkää. ja nyt sitten vaan kaikki rauhottuu ja olen puhunut!

0

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
        Maailman menoa
        160
        10357
      2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
        Maailman menoa
        49
        6361
      3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
        Maailman menoa
        36
        4596
      4. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
        Maailman menoa
        64
        4547
      5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
        Maailman menoa
        74
        4470
      6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
        Maailman menoa
        75
        4062
      7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
        Maailman menoa
        97
        3823
      8. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
        Ikävä
        85
        3464
      9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
        Maailman menoa
        160
        3365
      10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
        Maailman menoa
        18
        2836
      Aihe