Oon tässä alkanu miettii et tartteisin poikaystävän, koska oon hirveen yksinäinen, vaikka kavereitakin on. Joku tyyppi, jonka kaa söpöillä yms
En oo mitenkää urheilullinen mut oon nyt alottanu tekee kuntoilujuttuja (ihan paskaa), keskittymää siihe et mitä syön ja paljonko ja säästän uusiin kehyksiin.
Mitä muuta voin tehä, et olisin paremman näkönen?
Minkä näkönen on kaunis
18
141
Vastaukset
- Väsyttää
Itsevarma ja iloinen
- Sidalfkuuhyvinkääkylmis
12v?
- GoodForU
Oon 15 jos sitä meinasit
Mä en vihaa mitää nii paljon ku liikuntaa mut pakko kai sitä ku ei kukaa muute huoli.
Muuten, pitäiskö mun alkaa "tyhmäksi", koska jotenki se menee sillee ettei kukaa haluu fiksu tyttöö mut tyhmillä vientiä riittää?
Väsyttää: ei ainakaa nyt kyllä paljoo naurata. Naurattaa vasta kun oon täydellinen, eli ei ihan vähään aikaan. - Väsyttää
GoodForU kirjoitti:
Oon 15 jos sitä meinasit
Mä en vihaa mitää nii paljon ku liikuntaa mut pakko kai sitä ku ei kukaa muute huoli.
Muuten, pitäiskö mun alkaa "tyhmäksi", koska jotenki se menee sillee ettei kukaa haluu fiksu tyttöö mut tyhmillä vientiä riittää?
Väsyttää: ei ainakaa nyt kyllä paljoo naurata. Naurattaa vasta kun oon täydellinen, eli ei ihan vähään aikaan.Ei oo olemassa mitään täydellistä, eli siihen sä et kyl tuu koskaan pääseen... Vai mitä neuvoja sä sit haluisit? Blondaa hiukset, käytä massavaatteita, meikkaa ittes samannäköseksi ko kaikki muutki, treena vähintään kymmenen kertaa viikossa, varsinki persettä, esitä idioottia... Toiko on sitte täydellistä vai? Ehkä jonku mielestä, mut ei kaikkien. Älä esitä mitään urheiluhullua bimboa jos sä et oo sellane. Jokanen voi olla omalla tavallaan täydellinen olemalla itsevarma :)
Sehän on ihan makuasia.
- moiiiiiii
Iltaa mun mielestä sun kannattais olla ystävällinen, liikunnallinen ja oma ittes sillein mä sain tyttö ystävän (ja oon 12 vuotias)
- GoodForU
Jos oon oma itteni nii kaikki vaa pakenee pois. Ei ketää kiinnosta henkilö, jonka mielestä Saksa on kivaa ja jonka intohimoihin kuuluu mm elämäkerrat, Espanja, merivuokolle ja evoluutio. Eli kaikki, mitä normaalit ihmiset karttaa ku ruttoo
- Anglaigus
Öö olen fiksu tyttö, eivät pojat sitä pelästy, vaan juuri ne fiksuimmat kiinnostuvat. Ulkonäölläni toki varmasti merkitystä, vaikken edes urheile! Riittää kun voitin geenilotossa :-))
Ole vain oma itsesi, olisi surullista, jos joutuisit loppuelämäsi esittämään jotain muuta
ps saksa on aivan paras kieli, ja ihan vittuillakseni huomautan, että suomessa kielet kirjoitetaan pienellä :-) - Pidänypääskii
No vittu 12v kakaran vastauksilla ny pyyhkii persettä. Eihän niil oo ees viel kivekset laskeutunu niin mitä vitun neuvoja ne voi antaa tässä asiassa. 12v kakaroitten leikki seurustelut ei ketään kiinnosta
- UnGoodForU
Anglaigus kirjoitti:
Öö olen fiksu tyttö, eivät pojat sitä pelästy, vaan juuri ne fiksuimmat kiinnostuvat. Ulkonäölläni toki varmasti merkitystä, vaikken edes urheile! Riittää kun voitin geenilotossa :-))
Ole vain oma itsesi, olisi surullista, jos joutuisit loppuelämäsi esittämään jotain muuta
ps saksa on aivan paras kieli, ja ihan vittuillakseni huomautan, että suomessa kielet kirjoitetaan pienellä :-)Puhelimeni luulee saksalla tarkoittavan maata.
Onnee, taisit voittaa munkin geenit, mulla on maatienväriset hiukset, jotka ylettyy vasta napaan asti (yritän kasvattaa puoleen reiteen), harmaat silmät, pituutta vaan 168cm, (painan 54kg ei pitäis syödä nii paljoo) ja sit mulla on levee naama, ettei kukaa tietäis kui sitä sais kavennettua?
Tykkään käyttää mekkoja, korkoja ja koruja. Useat pojat ovat sanoneet minua vanhanaikaiseksi, tylsäksi ja persoonattomaksi. Usein heillä on myös tapana kuittailla puhetyyliäni. Lisäksi heitä yllättää, että osaan olla kiltti. Eli toisen esittäminen ois paljon helpompaa. - Anglaigus
Itselläni on kultaiset hiukset jotka ylettyvät rinnan alapuolelle, vihreät silmät, pituutta 164 cm (painan 48kg) ja hyvänmuotoinen kallo korkeilla poskipäillä. Mutta ei silti poikaystävää, koska en itse aio aloitetta tehdä.
Esitä vain jotain toista, loppujen lopuksi oma valintasi. Kannattaahan se tehdä jos on valmis siihen ja sen seurauksiin.
Kysymykseesi vielä, niin kasvoja varjostamalla saa kapeammat kasvot.
- 21341234
Eeeh itse en ainakaan laita kriteerejä kauneudelle. Joku vain on kaunis, joku ei. Vaikeaselkoinen asia.
Joko olet ruma tai kaunis. Deal with it. - jerrykuh
Tuu kikkaamaan mulle oon 15v poika oon aika yksinäinen ja mäki kuntoilen jokapäivä ja haluun vaa jutella jollekki ku oon aika turhautunu ku kroppa ei vaa muutu
Mun kik: JerKuhmo- Pidänypääskii
No voisko vittu johtuu siitä että pyörit täällä. Jos oikeesti haluut muuttaa kroppaas niin sun pitää tehä vitusti duunii sen eteen. Ja eikä ne tulokset tuu ihan nopeesti. On aina vitun rasittava kuunnella jotain "ei tuu tuloksii" valituksii. Sit kun kysyt että "paljon treenaat. Millanen on ruokavalio, kuinka kauan oot treenannut?" Niin sitten kun se tyyppi vastaa niin kaikki mitä se kertoo on päin persettä. Liian iso tai pieni syöminen. Liian vähän treenii tai on liian kauan salilla tai vähän ja pitää liian pitkiä taukoja sarjojen välissä. Sit ollaan viel käyty se 2kk salilla ja luullaan et pitäs olla jo kunnos. Ei se vittu vaan mee niin. Ja varsinkin 15vee kakrun kandeis hankkii vähän tietoo et osais treenata eikä tulla tänne vinkuu seuraa yksinäisyyteen. Tää suomi24 rakkaus palsta taitaa olla syrjäityneitten, 12vee kakrujen, läskien, rumien, outojen, nörttien, trollien keskustelupalsta. Että vittu koittakaa ny kestää teidän paskaa elämää.
- Pidänypääskii
Pidänypääskii kirjoitti:
No voisko vittu johtuu siitä että pyörit täällä. Jos oikeesti haluut muuttaa kroppaas niin sun pitää tehä vitusti duunii sen eteen. Ja eikä ne tulokset tuu ihan nopeesti. On aina vitun rasittava kuunnella jotain "ei tuu tuloksii" valituksii. Sit kun kysyt että "paljon treenaat. Millanen on ruokavalio, kuinka kauan oot treenannut?" Niin sitten kun se tyyppi vastaa niin kaikki mitä se kertoo on päin persettä. Liian iso tai pieni syöminen. Liian vähän treenii tai on liian kauan salilla tai vähän ja pitää liian pitkiä taukoja sarjojen välissä. Sit ollaan viel käyty se 2kk salilla ja luullaan et pitäs olla jo kunnos. Ei se vittu vaan mee niin. Ja varsinkin 15vee kakrun kandeis hankkii vähän tietoo et osais treenata eikä tulla tänne vinkuu seuraa yksinäisyyteen. Tää suomi24 rakkaus palsta taitaa olla syrjäityneitten, 12vee kakrujen, läskien, rumien, outojen, nörttien, trollien keskustelupalsta. Että vittu koittakaa ny kestää teidän paskaa elämää.
Ja päättelin tän ihmisten kirjotusten ja keskustelun avausten perusteella.
- Rumaharakanperse
Kysymys minkä näkönen on kaunis...
Ei ainakaan mun näkönen xD monelta oon kuullu et luonnollinen, mut meän luokan pojat nyt lähinnä kiinnostuneita kaikkein hoikimmista ja kauneimmista tytöistä, mä ja mun paras kaveri koskaan mitään katseita saatu, vaikka kaveri ihan hyvännäköinen onki. Ehkä se on mun vika ku oon niin ruma harakanperse, pienoinen akne, vaaleat ripset ja en käytä meikkiä. Lähes kaikki poikiakin pidempi ja yksiselitteisesti vain ruma. - Rumaharakanperse
Niin mut mun mielestä kaunis on ... No, ainakin jotku tietyt kasvonpiirteet, kuten posket ja hymy... Tykkään ite tosi paljon bruneista, mutta blondit on kans tosi nätit. Itellä on kullanruskeat hiukset.
- Advicor15yo
Sun ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Sä oot täydelline omana itsenäsi jne... Oot vaan itsevarma ja positiiviben niin siitä se lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230