Miten saan windows 7 home premium lisenssin takaisin? Tarra on revennyt koneen kyljestä. Mistä saan ladattua product key finderin turvallisesti? Vai joudunko soittamaan microsoftille?
windows 7 home premium product key tarra revennyt.
17
544
Vastaukset
- mutkatsuoriksi
Windowsin kanssa säätäessä on kaikenlaista turhaa mutkaa matkassa. Ubuntun kanssa tuollaisesta ei ole harmia.
http://www.ubuntu.com/download/desktop - vekkuli34
tuoltako saan siis ladattua sen "product key finder"?
- lopullinen_ratkaisu
Tuon lataamisen jälkeen ei tarvita enää "product key findereita".
- esim_speccyllä
Speccy näyttää käyttiksen product key numeron. (käyttöjärjestelmä > sarjanumero kohdassa).
http://www.download.fi/jarjestelma/jarjestelman_tiedot/speccy.cfm#ohjelman_kuvaus - 890481430941
Kannattaisi pitää omaisuudestaan parempaa huolta. Ei kannata luottaa siihen, että se tarra kestää ikuisesti, ottaa sen tuoteavaimen ylöäs johonkin parempaan talteen ajoissa,
Eikös se löydy Windowssin rekisteristä.. Win 8 avain taitaa olla Biossissa.
Et välttämättä tarvitse... sen kun päivität sen Windows 7:n Windows 10:n ja käytät Windows 10 lisenssiä.
Tallenna koodi .vbs päätteellä ja suorita
Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell")
MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId"))
Function ConvertToKey(Key)
Const KeyOffset = 52
i = 28
Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789"
Do
Cur = 0
x = 14
Do
Cur = Cur * 256
Cur = Key(x KeyOffset) Cur
Key(x KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255
Cur = Cur Mod 24
x = x -1
Loop While x >= 0
i = i -1
KeyOutput = Mid(Chars, Cur 1, 1) & KeyOutput
If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then
i = i -1
KeyOutput = "-" & KeyOutput
End If
Loop While i >= 0
ConvertToKey = KeyOutput
End Function- opettele_ohjelmoimaan
Onpa vaikeaa säätämistä aina tuon windowsin kanssa.
- läöqlöäqläöqläöqläö
opettele_ohjelmoimaan kirjoitti:
Onpa vaikeaa säätämistä aina tuon windowsin kanssa.
Paitsi ettei tuota tarvitse käyttää, helpompi tapa on jo kerrottu. Toki noinkin voi tehdä, jos ihan välttämättä haluaa.
- Kyttälä
läöqlöäqläöqläöqläö kirjoitti:
Paitsi ettei tuota tarvitse käyttää, helpompi tapa on jo kerrottu. Toki noinkin voi tehdä, jos ihan välttämättä haluaa.
Ainakaan tuo vbs koodi ei sisällä haitakkeita kuten useimmat key finderit
- buzbauzbuazbuabzubau
Kyttälä kirjoitti:
Ainakaan tuo vbs koodi ei sisällä haitakkeita kuten useimmat key finderit
Ei niin. Mutta Speccy ei sisällä haitakkeita ja on tavikselle helppo käyttää.
- Helppoa_kuin_heinänteko
Googlaa: product key finder
Tulee useampi vaihtoehto.- suosituksesi_paska
... useampi vaihtoehto, joista osa on haittaohjelmia...
- jelly.bean.key.finder
Jelly bean key finder on helppokäyttöinen ja toimii Win 7 kanssa.
- ei_puhdas
Sisältää haittaohjelman.
- jelly.bean.key.finder
ei_puhdas kirjoitti:
Sisältää haittaohjelman.
Tietenkin ohjelma joka urkkii product keyn voidaan tulkita haittaohjelmaksi.
Jos sisältääkin niin saahan sen aina pois.
http://alternativeto.net/discussions/applications/12725/now-includes-malware/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602