windows 7 home premium product key tarra revennyt.

vekkuli34

Miten saan windows 7 home premium lisenssin takaisin? Tarra on revennyt koneen kyljestä. Mistä saan ladattua product key finderin turvallisesti? Vai joudunko soittamaan microsoftille?

17

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutkatsuoriksi
    • vekkuli34

      tuoltako saan siis ladattua sen "product key finder"?

      • lopullinen_ratkaisu

        Tuon lataamisen jälkeen ei tarvita enää "product key findereita".


    • esim_speccyllä

      Speccy näyttää käyttiksen product key numeron. (käyttöjärjestelmä > sarjanumero kohdassa).

      http://www.download.fi/jarjestelma/jarjestelman_tiedot/speccy.cfm#ohjelman_kuvaus

    • 890481430941

      Kannattaisi pitää omaisuudestaan parempaa huolta. Ei kannata luottaa siihen, että se tarra kestää ikuisesti, ottaa sen tuoteavaimen ylöäs johonkin parempaan talteen ajoissa,

    • Eikös se löydy Windowssin rekisteristä.. Win 8 avain taitaa olla Biossissa.

    • Et välttämättä tarvitse... sen kun päivität sen Windows 7:n Windows 10:n ja käytät Windows 10 lisenssiä.

    • Tallenna koodi .vbs päätteellä ja suorita

      Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell")
      MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId"))

      Function ConvertToKey(Key)
      Const KeyOffset = 52
      i = 28
      Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789"
      Do
      Cur = 0
      x = 14
      Do
      Cur = Cur * 256
      Cur = Key(x KeyOffset) Cur
      Key(x KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255
      Cur = Cur Mod 24
      x = x -1
      Loop While x >= 0
      i = i -1
      KeyOutput = Mid(Chars, Cur 1, 1) & KeyOutput
      If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then
      i = i -1
      KeyOutput = "-" & KeyOutput
      End If
      Loop While i >= 0
      ConvertToKey = KeyOutput
      End Function

      • opettele_ohjelmoimaan

        Onpa vaikeaa säätämistä aina tuon windowsin kanssa.


      • läöqlöäqläöqläöqläö
        opettele_ohjelmoimaan kirjoitti:

        Onpa vaikeaa säätämistä aina tuon windowsin kanssa.

        Paitsi ettei tuota tarvitse käyttää, helpompi tapa on jo kerrottu. Toki noinkin voi tehdä, jos ihan välttämättä haluaa.


      • Kyttälä
        läöqlöäqläöqläöqläö kirjoitti:

        Paitsi ettei tuota tarvitse käyttää, helpompi tapa on jo kerrottu. Toki noinkin voi tehdä, jos ihan välttämättä haluaa.

        Ainakaan tuo vbs koodi ei sisällä haitakkeita kuten useimmat key finderit


      • buzbauzbuazbuabzubau
        Kyttälä kirjoitti:

        Ainakaan tuo vbs koodi ei sisällä haitakkeita kuten useimmat key finderit

        Ei niin. Mutta Speccy ei sisällä haitakkeita ja on tavikselle helppo käyttää.


    • Helppoa_kuin_heinänteko

      Googlaa: product key finder
      Tulee useampi vaihtoehto.

      • suosituksesi_paska

        ... useampi vaihtoehto, joista osa on haittaohjelmia...


    • jelly.bean.key.finder

      Jelly bean key finder on helppokäyttöinen ja toimii Win 7 kanssa.

      • ei_puhdas

        Sisältää haittaohjelman.


      • jelly.bean.key.finder

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe