Minulle myönnettiin tänään kotivakuutus Pohjolalta vaikka luottotiedot on menneet jo -07 ja edelleen kaikki velat maksamatta. Minulle auttoi se että kerroin avoimesti mistä ne on menneet ja kuinka olen asioitani hoitanut. Kaikki muut vakuutusyhtiöt hylkäsivät hakemukseni!
Kyllä saa!
3
133
Vastaukset
- Kokemus62
Kyllähän ne vakuutuksen myöntää voivat, koska kelpaahan niille raha. Älä kuitenkaan odota saavasi sieltä mitään korvauksia, jos joku vahinko sattuu. Pohjola ei todellakaan korvaa mitään, vaan on oikea vakuutusmafia.
- karvaskokemus
Käytännössä se tarkoittaa sitä, että sinulla on nimellinen kotivakuutus, joka ei tosipaikan tulleen korvaa mitään. Se on helppoa tyrkyttää sellaista vakuutusta josta vahingon sattuessa ei saa mitään. Vakuutusmaksut Pohjolalle kyllä kelpaa.
- Velallinen2007
Kölvet! Sanoivat vaan että olen koneiston kuluva osa, ja ettei niitä korvata - mitä vittua? Pyllyni kutisee ja tarvitsen pepanttirahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647