Voiko satunnainen käsikipu, joka ei liity rasitukseen liittyä sydämeen? Kipu ilmaantuu usein istuessa yms. Rasituksessa ei siis tunnu mitään. Kipu on pienenköä, mutta kiusallista ja on välillä olkavarressa, mutta saattaakin yhtäkkiä siirtyä ranteeseen tai ranteen ja kyynärpään välille. Tuntemukset on vasemmassa kädessä, joskus harvoin oikeassa. Vai pitäisikö syytä hakea päätetyöskentelystä ja kipeistä hartioista?
Käsikipu ja sydän
2
3802
Vastaukset
- ole varmaa
ilman tutkimuksia.
En ole lääkäri mutta sairastanut sepelvaltimotautia
yli 10 vuotta ja tehty toimenpiteitä sydämeen.
Olen myöskin itse paljon tietokoneen ääressä ja olen saanut paljonkin kipuja käsivarteen ja ympäri ylävartaloa,syynä ollut täysin työnantajan välinpitämättömyys työasentojen suhteen.
Omalla kohdallani tulivat sydänoireet täällä vakavammalla puolella esiin liikkuessa,tiuhalyöntisyydestä ja rytmihäiriöistä olen saanut tuntemusta jo 80-luvun alusta lähtien,ne eivät ole tuntuneet käsissä.
Suosittelisin sinulle lääkärillä käyntiä,sieltä sitten tulee tarvittaessa myös lähete fysikaaliseen hoitoon. - Perhonen
on samanlaisia oireita ja mietteitä. Käsi saattaa ollaa kipeenä vaikka koko päivän, eikä mitenkään liity rasitukseen, saattaa alkaa heti aamusta. Kipu kestää muutaman sekunnin tai muutaman minuutin ja vaihtaa paikkaa tai jatkaa samassa paikassa. Auttaako burana sydämestä johtuviin käsivaivoihin? Muita oireita ole, ainoastaan tämä käsi. No, hartiat on kyllä mullakin kankeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618