Käsikipu ja sydän

Lumikki

Voiko satunnainen käsikipu, joka ei liity rasitukseen liittyä sydämeen? Kipu ilmaantuu usein istuessa yms. Rasituksessa ei siis tunnu mitään. Kipu on pienenköä, mutta kiusallista ja on välillä olkavarressa, mutta saattaakin yhtäkkiä siirtyä ranteeseen tai ranteen ja kyynärpään välille. Tuntemukset on vasemmassa kädessä, joskus harvoin oikeassa. Vai pitäisikö syytä hakea päätetyöskentelystä ja kipeistä hartioista?

2

3802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole varmaa

ilman tutkimuksia.
      En ole lääkäri mutta sairastanut sepelvaltimotautia
      yli 10 vuotta ja tehty toimenpiteitä sydämeen.

Olen myöskin itse paljon tietokoneen ääressä ja olen saanut paljonkin kipuja käsivarteen ja ympäri ylävartaloa,syynä ollut täysin työnantajan välinpitämättömyys työasentojen suhteen.

Omalla kohdallani tulivat sydänoireet täällä vakavammalla puolella esiin liikkuessa,tiuhalyöntisyydestä ja rytmihäiriöistä olen saanut tuntemusta jo 80-luvun alusta lähtien,ne eivät ole tuntuneet käsissä.

Suosittelisin sinulle lääkärillä käyntiä,sieltä sitten tulee tarvittaessa myös lähete fysikaaliseen hoitoon.

• Perhonen

on samanlaisia oireita ja mietteitä. Käsi saattaa ollaa kipeenä vaikka koko päivän, eikä mitenkään liity rasitukseen, saattaa alkaa heti aamusta. Kipu kestää muutaman sekunnin tai muutaman minuutin ja vaihtaa paikkaa tai jatkaa samassa paikassa. Auttaako burana sydämestä johtuviin käsivaivoihin? Muita oireita ole, ainoastaan tämä käsi. No, hartiat on kyllä mullakin kankeat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1760
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe