Kekkonen olisi Suomesta ylpeä nyt

waler-

Kaikki mitä hän oli aikoinaan rakentamassa,on meidän 90 luvun jälkeiset farssihallituksemme alas-ajaneet ja tuhonneet silmittömän ahneuden takia.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Algot

Kekkonen sanoisi tietysti: "Saa*anan tunarit". Maikkarin uutisissa 19.00 politiikan toimittaja Haapala lainasi tätä Kekkosen lentävää lausahdusta. Taitaa olla niitä ainoita kertoja, kun uutistoimittaja lausuu "ruman sanan" uutislähetyksessä...

• waler-

Kekkonen teki tosin paljon muutakin,kuin vain sanoi.
        Presidentin valta kun vietiin,saatiin tilalle nykyisen kaltaisia pellekerhoja,jotka Sipilää mukaillen vatuloi.
        Kenties suomi tarvii diktaattorimaisen yksinvaltiaan päättämään,jotta täälä saadaan jotain edes aikaan.Voisi tehdä vitun hyvää vaihteeksi

• UKKback

Tulla sivustolla on paljon hyviä videoita:
        https://www.youtube.com/results?search_query=kekkonen saatanan tunarit
        Taitaa vatulointilaulu olla ajankohtaisin.

SDP:n ja kokoomuksen aikana on ollut useita talouskriisejä, laman ja rahan pelureita, maanpettureita, valtiopetoksia, vaalipetoksia.... Laittomuus rehottaa, kun kunnon diktaattori UKK puuttuu yhteiskunnastamme.

• 88881

Haapalan puoluekantahan on meillä kaikilla ollut jo kauan selvä.

• Hooohhhoooo
        waler- kirjoitti:

Kekkonen teki tosin paljon muutakin,kuin vain sanoi.
        Presidentin valta kun vietiin,saatiin tilalle nykyisen kaltaisia pellekerhoja,jotka Sipilää mukaillen vatuloi.
        Kenties suomi tarvii diktaattorimaisen yksinvaltiaan päättämään,jotta täälä saadaan jotain edes aikaan.Voisi tehdä vitun hyvää vaihteeksi

Sellainen on tulossa, tällä maahantunkeutumis vauhdilla vieläpä piakkoin.
        Ahmed tulee johtamaan suomalaisia hyvin.

• Erityisesti Kekkosen Punainen linja Moskovaan, KGB, on kärsinyt huomattavasti. KGB-kenraalit eivät enää määrää kuka pääsee hallitukseen ja kuka kelpaa ministeriksi eivätkä punamarsalkat käy ehdottelemassa yhteisiä sotaharjoituksia.

Presidentti ei kirjoittele haukkumakirjeitä yleisönosastokirjoitusten johdosta eikä julkaise niitä kirjoina.

• delta

Pitipähän kommentoinneillaan minä-minä pyrkyrit aisoissa.

• waler-

Suomelle ei koskaan tapahtunut taantumaa,vaan kokoomuskapitalistien valtaannousu,jotka aiheutti nykytilan.Tämmöisille paskoille on tärkeämpää materiakateus kuin ihmisyys,tai pikemminkin inhimillisyys.
        Kekkonen varoitti aikoinaan omanedun minä-minä pyrkyreistä,että nämä on yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta tuhoisia.
        ERITTÄIN viisas mies oli Kekkonen,ja kaipaan häntä,Koska silloin Suomi oli Suomi,ei Eurooppa

• jukssuomilainen
        waler- kirjoitti:

Suomelle ei koskaan tapahtunut taantumaa,vaan kokoomuskapitalistien valtaannousu,jotka aiheutti nykytilan.Tämmöisille paskoille on tärkeämpää materiakateus kuin ihmisyys,tai pikemminkin inhimillisyys.
        Kekkonen varoitti aikoinaan omanedun minä-minä pyrkyreistä,että nämä on yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta tuhoisia.
        ERITTÄIN viisas mies oli Kekkonen,ja kaipaan häntä,Koska silloin Suomi oli Suomi,ei Eurooppa

Muuta, Tiltu, Pietariin - siellä on samanlainen systeemi kuin Kekkosen Suomessa. Kajahtanut kotityranni on ikuisena presidenttinä ja pelkää kuollakseen suurta itäistä naapuria.

• TiltuTiltuTiltu
        jukssuomilainen kirjoitti:

Muuta, Tiltu, Pietariin - siellä on samanlainen systeemi kuin Kekkosen Suomessa. Kajahtanut kotityranni on ikuisena presidenttinä ja pelkää kuollakseen suurta itäistä naapuria.

Älä nyt suutu Alex, mutta tunnusta jo tosiasiat, sinun Göranin, elättäminen ei ole halpaa, eikä edes järkevää, siltikään kukaan ei sinua ahdistele.
        Jukssuomilainen taitaa olla trolliarmeijan esimies...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4726
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1743
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe