Kekkonen olisi Suomesta ylpeä nyt

waler-

Kaikki mitä hän oli aikoinaan rakentamassa,on meidän 90 luvun jälkeiset farssihallituksemme alas-ajaneet ja tuhonneet silmittömän ahneuden takia.

10

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Algot

      Kekkonen sanoisi tietysti: "Saa*anan tunarit". Maikkarin uutisissa 19.00 politiikan toimittaja Haapala lainasi tätä Kekkosen lentävää lausahdusta. Taitaa olla niitä ainoita kertoja, kun uutistoimittaja lausuu "ruman sanan" uutislähetyksessä...

      • waler-

        Kekkonen teki tosin paljon muutakin,kuin vain sanoi.
        Presidentin valta kun vietiin,saatiin tilalle nykyisen kaltaisia pellekerhoja,jotka Sipilää mukaillen vatuloi.
        Kenties suomi tarvii diktaattorimaisen yksinvaltiaan päättämään,jotta täälä saadaan jotain edes aikaan.Voisi tehdä vitun hyvää vaihteeksi


      • UKKback

        Tulla sivustolla on paljon hyviä videoita:
        https://www.youtube.com/results?search_query=kekkonen saatanan tunarit
        Taitaa vatulointilaulu olla ajankohtaisin.

        SDP:n ja kokoomuksen aikana on ollut useita talouskriisejä, laman ja rahan pelureita, maanpettureita, valtiopetoksia, vaalipetoksia.... Laittomuus rehottaa, kun kunnon diktaattori UKK puuttuu yhteiskunnastamme.


      • 88881

        Haapalan puoluekantahan on meillä kaikilla ollut jo kauan selvä.


      • Hooohhhoooo
        waler- kirjoitti:

        Kekkonen teki tosin paljon muutakin,kuin vain sanoi.
        Presidentin valta kun vietiin,saatiin tilalle nykyisen kaltaisia pellekerhoja,jotka Sipilää mukaillen vatuloi.
        Kenties suomi tarvii diktaattorimaisen yksinvaltiaan päättämään,jotta täälä saadaan jotain edes aikaan.Voisi tehdä vitun hyvää vaihteeksi

        Sellainen on tulossa, tällä maahantunkeutumis vauhdilla vieläpä piakkoin.
        Ahmed tulee johtamaan suomalaisia hyvin.


    • Erityisesti Kekkosen Punainen linja Moskovaan, KGB, on kärsinyt huomattavasti. KGB-kenraalit eivät enää määrää kuka pääsee hallitukseen ja kuka kelpaa ministeriksi eivätkä punamarsalkat käy ehdottelemassa yhteisiä sotaharjoituksia.

      Presidentti ei kirjoittele haukkumakirjeitä yleisönosastokirjoitusten johdosta eikä julkaise niitä kirjoina.

    • delta

      Pitipähän kommentoinneillaan minä-minä pyrkyrit aisoissa.

      • waler-

        Suomelle ei koskaan tapahtunut taantumaa,vaan kokoomuskapitalistien valtaannousu,jotka aiheutti nykytilan.Tämmöisille paskoille on tärkeämpää materiakateus kuin ihmisyys,tai pikemminkin inhimillisyys.
        Kekkonen varoitti aikoinaan omanedun minä-minä pyrkyreistä,että nämä on yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta tuhoisia.
        ERITTÄIN viisas mies oli Kekkonen,ja kaipaan häntä,Koska silloin Suomi oli Suomi,ei Eurooppa


      • jukssuomilainen
        waler- kirjoitti:

        Suomelle ei koskaan tapahtunut taantumaa,vaan kokoomuskapitalistien valtaannousu,jotka aiheutti nykytilan.Tämmöisille paskoille on tärkeämpää materiakateus kuin ihmisyys,tai pikemminkin inhimillisyys.
        Kekkonen varoitti aikoinaan omanedun minä-minä pyrkyreistä,että nämä on yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta tuhoisia.
        ERITTÄIN viisas mies oli Kekkonen,ja kaipaan häntä,Koska silloin Suomi oli Suomi,ei Eurooppa

        Muuta, Tiltu, Pietariin - siellä on samanlainen systeemi kuin Kekkosen Suomessa. Kajahtanut kotityranni on ikuisena presidenttinä ja pelkää kuollakseen suurta itäistä naapuria.


      • TiltuTiltuTiltu
        jukssuomilainen kirjoitti:

        Muuta, Tiltu, Pietariin - siellä on samanlainen systeemi kuin Kekkosen Suomessa. Kajahtanut kotityranni on ikuisena presidenttinä ja pelkää kuollakseen suurta itäistä naapuria.

        Älä nyt suutu Alex, mutta tunnusta jo tosiasiat, sinun Göranin, elättäminen ei ole halpaa, eikä edes järkevää, siltikään kukaan ei sinua ahdistele.
        Jukssuomilainen taitaa olla trolliarmeijan esimies...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe