Missä uutisvyöry tästä söpöiinistä

Bussissa

18

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tänäänkään yhtään uutista

• ihmettelevä-

Mitä uutisia sitten kaipaat? Odotatko jotain uutta tietoa tms.?

• ihmettelevä- kirjoitti:

Mitä uutisia sitten kaipaat? Odotatko jotain uutta tietoa tms.?

Kyllä. Odotan miehen/vaimon jatkuvaa hehkutusta ja 24/7 lehteen tungettuja uutisvinkkejä

• ihmettelevä-

Alibissako vaiko 7-päivää lehdessä....

Alibissako vaiko 7-päivää lehdessä....

Ihan joka lehteen johon voi netin kautta antaa juttuvinkkejä :)

• iugifufy

...?
        Mitä uutisvyöryä nyt oikein odotat? 14 vuotias poika karannut, joten ymmärrät varmaan eron tämän ja esimerkiksi Nela Utkinan välillä?

• iugifufy kirjoitti:

...?
        Mitä uutisvyöryä nyt oikein odotat? 14 vuotias poika karannut, joten ymmärrät varmaan eron tämän ja esimerkiksi Nela Utkinan välillä?

Sellaista että joku "huolestunut omainen" on kokoajan tietokoneen ääressä ja lataa juttuvinkkiä lähes yhtenään jokaisteen lehteen

• Trollille.tiedoksi

Tuo on yli vuoden vanha uutinen, normaali teini-ikäinen karkulainen ja löytynyt ajat sitten.

• Kfjjji

Trolli ei jankuttaisi täällä päivittäin, ellei olisi niin tyhmä.

• Niin ihan yhtä normaali kuin erään söpön ämmän jonka äijä pisti kylmäksi...

Mutta missä se uutisvyöry?

• ihmettelevä-

Koska tiedät niin varmaksi mitä Nelalle tapahtui niin eikö sinun kannattaisi kertoa tietosi poliisille? Auttaisit heitä tutkinnassa. Tietosi olisi arvokasta. Koska tunnut tietävän tarkalleen, yksityiskohtaisesti kaiken tapahtuneen. Ainakin sen vaikutelman saa kirjoituksistasi......

• niinpää

Menisi itse ilmoittautumaan poliisille ettei tarvitsisi selvittää kuka tuo trolli on. Pitäisi laittaa vankilaan tai hoitoon jos on niin sairas ettei tajua mitä tekee.

Koska tiedät niin varmaksi mitä Nelalle tapahtui niin eikö sinun kannattaisi kertoa tietosi poliisille? Auttaisit heitä tutkinnassa. Tietosi olisi arvokasta. Koska tunnut tietävän tarkalleen, yksityiskohtaisesti kaiken tapahtuneen. Ainakin sen vaikutelman saa kirjoituksistasi......

Kaipa poliisikin sen totuuden tietää? Miksi muuten heillä olisi ollut kiinni otettuna epäilty murhaaja 3 päivää... Ei vaan riittänyt näyttö tai ei tunnustanut

• rusinapulla-
        Bussissa kirjoitti:

Kaipa poliisikin sen totuuden tietää? Miksi muuten heillä olisi ollut kiinni otettuna epäilty murhaaja 3 päivää... Ei vaan riittänyt näyttö tai ei tunnustanut

Kyllä se tekijä vielä kiinni napataan. Tunnusti tai ei. Kun näyttöä tulee tarpeeksi paljon niin siinä ei sitten enää odoteta tunnustuksia. Niin se vaan menee*******

• rusinapulla- kirjoitti:

Kyllä se tekijä vielä kiinni napataan. Tunnusti tai ei. Kun näyttöä tulee tarpeeksi paljon niin siinä ei sitten enää odoteta tunnustuksia. Niin se vaan menee*******

Mutta suomen laki on sellainen että ilman kunnon näyttöä ei voi ottaa kiinni kuin 3 päiväksi.... Ja juurihan sen 3 päivää epäilty oli poliisin hallussa...

Noh nyt kun ruumis on löydetty, niin ehkä saadaan uusia todisteistakin?

• rusinapulla-
        Bussissa kirjoitti:

Mutta suomen laki on sellainen että ilman kunnon näyttöä ei voi ottaa kiinni kuin 3 päiväksi.... Ja juurihan sen 3 päivää epäilty oli poliisin hallussa...

Noh nyt kun ruumis on löydetty, niin ehkä saadaan uusia todisteistakin?

Toivotaan parasta! %

• Ei taaskaan yhtään uutista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe