Tuo aika oli perin menestyksekäs. Dynaaaminen ja vaihtoon perustuva kansantalous löysi kumppanin entisestä vihollismaasta. Neuvostoliitosta. Bilateraaliseen kaupankäyntiin perustuva kaupankäynti loi sen pohjan Suomalaiselle osaamiselle. Jota Neuvostoliitto tarvitsi ja joka hyödytti suomalaisia. Ei ole kuitenkaa ei kuitenkaan ole pitänyt milloinkaan täysin uskoa että tuo asiaintila olisi pysyväksi turvattua. Neuvostoliitosta on tullut Venäjä ja emme täysin ole pystyneet pitämäään saavutettuja etuja voimassa muuttuneessa tilanteessa. Tässämuuttuneessatilanteessakin on taloutemme siinä kunnossa että pystymme yhä edelleenkin olemaan se dynaaminen ja hyvään naapurisopuun luottava kansa kuin 1970-luvulla ja pystymme vielä nousemaan hyvään naapurisopuun luottaen.
YYA-aika oli jotain
3
53
Vastaukset
Totta tosiaan! Eihän meidän tarvitse tehdä kuin yksi pikku juttu: perustaa Neuvostoliitto uudelleen kaikkien ryssän silloin orjuuttamien kansojen vastustuksesta huolimatta. Sitten saadaan taas myytyä sinne huopatossuja.
Tämä keskustelu sopii maanpetturuudesta tunnetun kepun palstalle kuin pistin ryssän käteen.- Oikeistodemari
Aikomukseni oli poistua täältä reippaaksi viikoksi. Ennen sitä on pakko ottaa kantaa tähän. Ryssän Kätyripuolue Maalaisliitossa haikaillaan kovasti vanhojen aikojen perään.
Kepulainen historiankirjoitus on Juhani Suomen aikuisten satukirjoineen onnistunut tehokkaasti häivyttämään sen tosiasian että Oikeistodemarit ja Kokoomus pitivät tämän maan itsenäisenä. Tämä on totuus. Nyt poistun.- viisaintapoistua
Honkaliitto tekisi Naton avulla suomesta lopun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487