Onko joku onnistunut poistamaan videokuvaamiseen tehdyn aikarajoituksen esimerkiksi ptp-protokollan avulla konffaamalla kameraa?
Videokuvaamisen aikarajoituksen poistaminen.
3
103
Vastaukset
- mistä-laitteesta
mistä laitteesta
- trainaamalla
Ei aikarajoitusta voi poistaa. Ihan kaikilla laitteilla on aikarajoitus jos kuvaa tallennetaan. Jos käytät videokameraa ja tallennat ulkoiselle kovalevylle niin kokoillan elokuva ja enemmänkin menee kerralla ilman aikarajoitusta.
Vallokuvakameroissa aikaa rajoittaa mm puskurimuisti, tallennustila, kennon suojaaminen, akun kesto yms asiat.
”konffaamalla” on hieno sana, jos haluaa kuulostaa ihan ammattilaiselta. Kräkkääminen ja traineri voisi olla hyvä ratkaisu ongelmaasi
– konffaus = asetusten määritteleminen oikeiksi. Esim digiboxit konffataan kaapeliverkkoon
– speksaus = määritellään mitä ohjelman pitää tehdä ja miten toimia
– enkoodaus = jonkun asian koodaamista toiseen muotoon. - EU-verotus
Tuo digijärkkäreiden aikarajoitus, yleensä 29 min, johtuu EU:n verotussäädöksistä. Osta tavllinen videokamera niin ei tarvitse miettiä noita rajoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637