Ollaan lähdössä lomamatkalle etelään ja kysyisin tällästä että kuinka vanhana teiän mielestä voi olla vielä pippeli paljaana hotellin uima-altaalla? Tykkään olla ilman uimahousuja ja ajattelin nytkin olla, mikä on teiän mielestä liian vanha olemaan nakuna kun tyttöjä on paikalla?
Kuinka vanhana voi olla vielä pippeli paljaana
10
1789
Vastaukset
Minkä ikäinen vain voi olla, jos hotellin säännöt tai maan laki ei kiellä. :)
Useat ilmeisesti pitävät soveliaana rajana sitä, ovatko karvat alkaneet kasvaa. Toki eri maissa on erilaisia normeja...- kikuliboy
Hyvä kyssäri, olen 12 poika ja kyllä mä oon ollut alasti uimarannalla tänä kesänä montakin kertaa, kun ei ollut uikkareita mukana. ja en ole viitsiny kastella boksereita. Mulla ei ole karvoja ja pippeli on tollanen 4cm. Mun mielestä ihan normaalia jos on pikkupojan näköinen, että, on alasti uimassa.
- pervo-reiska
Pervo- Reiska 49v.
- Pippelipoju
Kaikilla on pippeli.
- dfjlvoj
ite oon 12v poika ja karvoijaki pikkuhijaa jo joutunu siistii ni oon kyl puolvuot sit aatellu et kyl uikkarit einkä vaihda missää aukeel paikal
mut jost tyttöi lähe koittaa esittää et peittelee
mullaha on siis 4cm paksu ja 16,5cm pitkä (stondis)
normin joku 9cm pitkä 2cm paksu
mut jos susta on mukava olla alasti ni en käy sua pilkkaamaan
ite en kyl mut oo vaa sellane ku hyvältä tuntuu
varotan silti et joku voi kattoo vähä kieroo- Pervo-pena
Pervo Pena 55v.
- Ksksnsn
Kyll voi 12 vanhana viel olla ihan hyvin pippeli paljaana. Ite olin 12 vuotiaana ihan reippaasti nakupellenä uimarannoilla. Karvat ei vielä kasvanu, oli kivaa juoksennalla tyttöjen ja naisten seassa pippeli ja kivekset heiluen. Jotenkin oli mahass sellanen makee kutkuttava tunne kun huomas ett tytöt katteli mun pippeliä ja ne itte oli uimapuvut päällä
- pervis-pena
Pervo Pena 55v. taas asialla.
- Anonyymi
pervis-pena kirjoitti:
Pervo Pena 55v. taas asialla.
Mitä sitten? Kirjoittajahan kertoi olleensa alasti 12-vuotiaana, ei se väittänyt enää 12 olevansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Kirjoittajahan kertoi olleensa alasti 12-vuotiaana, ei se väittänyt enää 12 olevansa.
Muistan, kun olin 12-vuotiaana, melkein 13, sairaalassa. Kylpyammeessa olisi pitänyt käydä joka päivä, mutten ollut viitsinyt. Yhtenä päivänä nuori apuhoitaja vei minut kylpyyn. Hän pesi jokaisen kohtani huolellisesti pesusienellä ja saippualla. Hoitaja naurahteli, kun huomasi että jotain alkoi tapahtua siellä, missä karvoitus oli jo vähän kasvanut. Minulla oli kihelmöivä tunne, joka oli seos ujostelua ja näyttämisen halua. Naisen kosketus oli pehmeä ja hellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230