Joo ei ole abröön laulutaidot sitten parantuneet yhtään vuosien saatossa. Sanoista ei saa mitään selvää ja se sisään hengitys mikä kuuluu mikistä. Todella surkea laulaja, ilmankos pitää kuteitä vähentää.
Missä laulamisen taito
4
121
Vastaukset
- miksimiksimiksi
en odota mielenkiinnolla hänen uutta levyään ,vaan sitä minkä eläimen kanssa hän seuraavan kerran esiintyy alastomana,vai näemmekö jo peräti vielä jotain vieläkin rohkeampaa mollamaijalta.onko kukaan muu tarvinnut suomalaisista naislaulajista vajota noin säälittävälle tasolle,esitellä nyt pulleaa lapsenvartaloa vanhoille ukoille.voisko Anna joskus itse perustella,miksi on lähtenyt tuolle linjalle,miksi ei hänen läheiset ihmisensä vois takoa järkee likan päähän.nolaa itsensä täysin.
- vaatteetonmunaatteet
odotan innolla milloin näkisin suomalaisia mieslaulajia vähentämässä vaatteita....varsinkin nuo rokkipojut ja hevihemmot on niin hottiksia vaatteet päälläkin ....,saati sitten ilman.pahus ,kun ovat vaan niin upeaäänisiä laulajia,ettei sen takia tartte alasti esiintyä.
- posesnahaan
Posse on just sulle, siellä ollaan vaatetta koko ajan. Kum äijät ei keksi mitään fiksua riisutaan vaatteet ja ollaan munasillaan. Se taitaa olla sun juttus. LOL
- ettäsilleen
ei minun,vaan Abreun juttu ,sehän tässä riisuu,kun ei osaa laulaa.minä en riisu,enkä laula,enkä kato possee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418