Joo ei ole abröön laulutaidot sitten parantuneet yhtään vuosien saatossa. Sanoista ei saa mitään selvää ja se sisään hengitys mikä kuuluu mikistä. Todella surkea laulaja, ilmankos pitää kuteitä vähentää.
Missä laulamisen taito
4
178
Vastaukset
- miksimiksimiksi
en odota mielenkiinnolla hänen uutta levyään ,vaan sitä minkä eläimen kanssa hän seuraavan kerran esiintyy alastomana,vai näemmekö jo peräti vielä jotain vieläkin rohkeampaa mollamaijalta.onko kukaan muu tarvinnut suomalaisista naislaulajista vajota noin säälittävälle tasolle,esitellä nyt pulleaa lapsenvartaloa vanhoille ukoille.voisko Anna joskus itse perustella,miksi on lähtenyt tuolle linjalle,miksi ei hänen läheiset ihmisensä vois takoa järkee likan päähän.nolaa itsensä täysin.
- vaatteetonmunaatteet
odotan innolla milloin näkisin suomalaisia mieslaulajia vähentämässä vaatteita....varsinkin nuo rokkipojut ja hevihemmot on niin hottiksia vaatteet päälläkin ....,saati sitten ilman.pahus ,kun ovat vaan niin upeaäänisiä laulajia,ettei sen takia tartte alasti esiintyä.
- posesnahaan
Posse on just sulle, siellä ollaan vaatetta koko ajan. Kum äijät ei keksi mitään fiksua riisutaan vaatteet ja ollaan munasillaan. Se taitaa olla sun juttus. LOL
- ettäsilleen
ei minun,vaan Abreun juttu ,sehän tässä riisuu,kun ei osaa laulaa.minä en riisu,enkä laula,enkä kato possee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790