Venäjä on toimittanut tähän mennessä Syyriaan yli 560 tonnia humanitaarista apua ja evakuoinut sieltä yli 1, 4 tuhatta ihmistä. Syyrian lisäksi Venäjä toimittaa humanitaarista apua myös Jordaniaan, Irakiin ja muihin alueen maihin. Lisäksi se on toimittanut telttoja ja elintarvikkeita Jemeniin, kertoi Venäjän hätätilaministeri Vladimir Puchkov tavatessaan YK:n varapääsihteerin Steven O´Brienin.
Lähde: fi.sputniknews.com
Venäjä auttaa hädänalaisia!
5
50
Vastaukset
- Historianharrastaja
Tämä on hyvin vähän. Kansainvälinen ruokaohjelma on monta vuotta pitänyt hengissä noin 7 miljoonaa syyrialaista yli koko maan, koska pommitukset ovat rikkoneet vesipumppusysteemit ja tehneet mahdottomaksi riittävän ruuan tuotannon.
- Aivanliianvähän
Venäjän apu riittää vain yhteen ateriaan noin puolelle miljoonalle syyrialaiselle.
- Abrahamm
Syyrialaisten kiitokset ei saa näkyä länsimedioissa ja eritoten Yhdysvalloissa totaalisesti.
Epädemokraattinen valtamedia, on sitä länsi politiikan pää ohjailia !
- kakanmarjat
Ja vitut! Ryssät ovat pommittaneet Syyriaa kivikasoiksi ja samalla tahtoen tai tahtomattaan auttaneet ISIS:ä etenemään. Syyrian pakolaisia pukkaa pommituksia pakoon Eurooppaan Välimeren ja Venäjän kautta. Mikseivät ryssät ota pakolaisia vastaan?!
Ehkä antaessaan polkupyöriä Norjan rajan ylittämiseen.Muuten tuo ryssän apu taitaa liittyä jollain tavalla samaan,mihinkä aina.Terijoen hallitus...?
USA:ssa on eläköityvä pressa.Hänen edeltäjänsä jätti maailman niin suureen kuseen,ettei Texas sitä vieläkään tajua.
Käyköhän nyt,kuin aikoinaan.
Pieni mies ,Napoleon,luuli olevansa maailman kovin?
Pieni mies,Putin,luulee olevansa Maailman kovin?
Tarkkaillan tätä hätäapua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329