Täällä olis valmiina ainakin yks auttaja jos niitä pakolaisia saatais tänne mettäkulmillekin. Viemärisysteemit ei ole vielä EU:n määräämällä tasolla mutta ei meilläkään keittiön päydän viereen pas..ota.
Kyllä meillä osattais kotouttaminenkin, ja töitä löytyis vaikka kuinka paljon liiteristä. Jos nuoren miehen tänne sais niin sen vois naittaa tolle meidän hölmömmälle tyttärelle. Ja voishan siitä olla iloa äiteellekin - aina joskus. Vaikkei muuta niin selänpesijäks saunalle.
Notta tervetulloo !
Koska pakolaisia Tammelaan ?
TammelanMiäs
3
174
Vastaukset
- nznxnxmxnxlzl
mistäs täältä niille tyhjä tila löytyy? eiku tarkemmin ajateltuna, älä kerrokaan jos löytyy..
- KäytöstapojaVaadimme
Ei kai mei tänne Tammelaan tommosia hunsvotteja si kumminkaan oteta?
Vorssastakin pistäävät pahatapasina pois. - sotkija-kännissä
aloittaja taas tukevassa kännissä tarkoittikohan lisää kouluja vai mitä sepustukset tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815