http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/risteilijan-kiinnitystolppa-irtosi-tukholmassa-mohkale-lensi-200-metria-ja-rysahti-auton-paalle/5548146
Finlandian pelastautumisharjoitukset olivat edellisellä kerralla täys katastrofi.
Kongolaiset vauhdissa Tukholmassa
8
100
Vastaukset
- pakkoruotsionpop
Kaijalta irtosi pollari ja Aftonbladetin mukaan lensi 80 metrin päähän.
Mitä tekemistä uutisella ja Finlandian pelastautumisharjoituksilla on keskenään? - Merenkävijät
Mieti idiootti sitä!
- pakkoruotsionpop
En ole idiootti, mutta minulla on Maarianhaminan pienin pippeli.
- lapsillaonhuvit
Kyllä minuakin nolottaisi noin hölmö avaus. On muuten aika noloa käyttää muiden nimimerkkiä;)
- Merenkävijät
No miten pitkä se pippeli on?
- pakkoruotsionpop
3,25 senttiä eli vähän yli tuuma. Se ei irtoa kaijasta, mutta kyllä lentää.
- lapsillaonhuvit
Minulla on komeat 4,6cm
- Pingopangokongo
Aloituksen tekijä..olette kipeitä.
Öölänterit ovat tunnetusti persiistä. Mikäs tässäkin nyt alkoi mättää.
Kun mantereen julleista fixuimmat jättivät heidän eliittinsä työt tekemättä niin alkoivat palkkailla viruloisia merenkulkuunsa.
Ne kun jaksavat vielä niiden keekotuksia sietää.
Saivat uusia nöyriä orjia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029