W10:n merkkiäänet.

SeHitonBlimm

Millä saan pois äänenvoimakkuuden säätövalikosta, siis se oikean alanurkan kaiuttimen kuva, pois sen Blimmm-äänen? Kun katselen telkun kautta vaikkapa videoita joissa on musiikkia, ja haluan alentaa tai nostaa äänen voimakkuutta, ja siirrän liukuasteikolla olevaa osoitinta, niin kuuluu se hiton blimmmm. Mietippä itse! Kuuntelet hienoa ja herkkää musajutta ja haluat pianissimo-kohdassa lisätä hieman ääntä, niin ....

3

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pianissimo

Eiks se ois kivaa kun piannussumaan mennessäsikin kuuluisi plimplim......

• fdsafdsa

Äänet-asetuksista. Itse olen poistanut Windowsissa kaikki piipitykset, melodiat ja muut, koska niillä ei tee mitään. Tavalliset äänet, kuten videot, musiikki ja vastaavat toki kuuluvat. Valitse äänen esiasetukseksi "no sounds" tai etsi kyseinen plim siitä listasta ja poista.

• SeHitonBlimm

Siitähän tuo löyty. Eipä enää plimmaa. Eli siis W- kympin valikoista asetukset-ohjauspaneeli-ääni-äänet-ja Äänivalikoimasta pois Windowsin oletus ja tilalle Ei ääniä.
      Näiltä sivuilta löytyy apua aina, niin ei tartte alkaa lukea manuaaleja. Heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      384
      5749
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1722
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      991
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      904
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      132
      862
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      51
      860
    7. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    8. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      45
      850
    9. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      827
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    Aihe