Cadillac Allante

Avto savota

Mobile.de :ssa näyttää olevan myynnissä Cadillac ALLANTE 4.6 32V Northstar. 220 kW (299 HP). Eli "pitsi" kannella oleva moottori on ko. autossa. Kyseinen auto kiinnostaisi. Hintaa näyttää olevan 15499 euroa. Kannattaisiko ostaa? Rahasta se ei ole kiinni. Nuo Allante:t ovat keräilyharvinaisuuksia kaikkialla. Näin olen lukenut.

5

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkulainen

Itse asiassa tänään etsittiin kaverille Chevyn vania saksasta ja huomasin saman asian. Taisi olla eri auto, mutta hintataso erittäin houkutteleva ja toihan on erikoinen malli.
      Aikoinaan maailmassa ei oikeen ollut kuin MB SL-sarja ja Caddy Allante. Itse tykkään ja harmi että vaipui äkkiä unholaan!
      Tota konettahan käytettiin vielä hetki takaperin ehkä kylläkin pienin muutoksin.

• mese

täytyy olla loistoyksilö, kova pyynti...ollut saatavana alle 10 000e autoja.

• MrT
        mese kirjoitti:

täytyy olla loistoyksilö, kova pyynti...ollut saatavana alle 10 000e autoja.

Halpa auto jos on hyva. Nama viimeiset maksaa Jenkeissa $ 15 000 - 30 000....
        www.autotrader.com
        - Ei NorthStar autot ovat halpoja - $ 3500-ylospain USAssa.
        - Allante on upea auto! Muista etta saat kovan katon mukaan, on tosi arvokas jos joudut erikseen ostaa.

• man-legally
        MrT kirjoitti:

Halpa auto jos on hyva. Nama viimeiset maksaa Jenkeissa $ 15 000 - 30 000....
        www.autotrader.com
        - Ei NorthStar autot ovat halpoja - $ 3500-ylospain USAssa.
        - Allante on upea auto! Muista etta saat kovan katon mukaan, on tosi arvokas jos joudut erikseen ostaa.

omasta mielestänikin.

• teistis
        man-legally kirjoitti:

omasta mielestänikin.

kuin mikä,Allante siis..Sisältä kuin citikka xm ja ulkoa kolho saabi. Mitä muuta voisi odottaakkaan ainoalta ranskalaiselta Cadillaciltä.
        Rahansa voi laittaa moneen paikkaan,ei siinä tietty mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe