Mobile.de :ssa näyttää olevan myynnissä Cadillac ALLANTE 4.6 32V Northstar. 220 kW (299 HP). Eli "pitsi" kannella oleva moottori on ko. autossa. Kyseinen auto kiinnostaisi. Hintaa näyttää olevan 15499 euroa. Kannattaisiko ostaa? Rahasta se ei ole kiinni. Nuo Allante:t ovat keräilyharvinaisuuksia kaikkialla. Näin olen lukenut.
Cadillac Allante
5
1242
Vastaukset
- Turkulainen
Itse asiassa tänään etsittiin kaverille Chevyn vania saksasta ja huomasin saman asian. Taisi olla eri auto, mutta hintataso erittäin houkutteleva ja toihan on erikoinen malli.
Aikoinaan maailmassa ei oikeen ollut kuin MB SL-sarja ja Caddy Allante. Itse tykkään ja harmi että vaipui äkkiä unholaan!
Tota konettahan käytettiin vielä hetki takaperin ehkä kylläkin pienin muutoksin.- mese
täytyy olla loistoyksilö, kova pyynti...ollut saatavana alle 10 000e autoja.
- MrT
mese kirjoitti:
täytyy olla loistoyksilö, kova pyynti...ollut saatavana alle 10 000e autoja.
Halpa auto jos on hyva. Nama viimeiset maksaa Jenkeissa $ 15 000 - 30 000....
www.autotrader.com
- Ei NorthStar autot ovat halpoja - $ 3500-ylospain USAssa.
- Allante on upea auto! Muista etta saat kovan katon mukaan, on tosi arvokas jos joudut erikseen ostaa. - man-legally
MrT kirjoitti:
Halpa auto jos on hyva. Nama viimeiset maksaa Jenkeissa $ 15 000 - 30 000....
www.autotrader.com
- Ei NorthStar autot ovat halpoja - $ 3500-ylospain USAssa.
- Allante on upea auto! Muista etta saat kovan katon mukaan, on tosi arvokas jos joudut erikseen ostaa.omasta mielestänikin.
- teistis
man-legally kirjoitti:
omasta mielestänikin.
kuin mikä,Allante siis..Sisältä kuin citikka xm ja ulkoa kolho saabi. Mitä muuta voisi odottaakkaan ainoalta ranskalaiselta Cadillaciltä.
Rahansa voi laittaa moneen paikkaan,ei siinä tietty mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841