PETO PALSTALLA,mitä tekee kristityt?

Hävetkää

Väittelee ja keskustelee pedon kanssa.
Mitä sanoo Raamattu asiasta, mitä profetoi?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgasdfgsdfg

Mahtuu kai tänne yksi petokin. Palstahan olisi muuten täynnä sen copypastehullun vinkujan sekoilua.

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Noita 8. petoja on kaksi, palaan asiaan.

****************************************************************************

kirjoituksista

17.9.2015 14:21

Johanneksen ilmestyksestä Luku 17:8

8. Peto, jonka näit, on ollut, mutta ei enää ole. Se on vielä nouseva syvyydestä, mutta joutuva tuhotuksi.

Ne maan päällä asuvat, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan maailman perustamisesta asti, HÄMMÄSTYVÄT nähdessään pedon, että se on ollut ja mennyt mutta on jälleen oleva täällä.

JumalanArmo40

17.9.2015 23:39

Rakas uskonveljeni !

Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää. Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole, koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa. Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin. Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!

Noita 8. petoja on kaksi, palaan asiaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Jobin kirja, Job. 40:6-14 ---> Jumalan toinen puhe

Onko sinun käsivartesi Jumalan käsivarsi?

6 Nyt Herra vastasi Jobille. Myrskyn keskeltä hän puhui:

7 -- Vyötä itsesi, puolustaudu kuin mies! Nyt minä kysyn sinulta, ja sinä vastaat.

8 Väitätkö sinä,
        että minä en tuomitse oikein?
        Syytätkö minua vääryydestä,
        jotta itse saisit olla oikeassa?

9 Onko sinun käsivartesi kuin Jumalan käsivarsi?
        Jyliseekö sinun äänesi niin kuin hänen äänensä
        jylisee?

10 Hyvä on! Varustaudu kuin kuningas,
        pue yllesi valtiaan komeus ja loisto!

11 Päästä vihasi valloilleen,
        etsi ylvästelijät, paina heidät maahan!

12 Lannista ylpeät,
        tallaa jumalattomat maahan!

13 Peitä heidät kaikki maan multaan,
        kätke heidän kasvonsa pois näkyvistä.

14 Silloin minäkin ylistän sinua, olethan saanut voiton oman kätesi voimalla!

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

• AdolfPutler

Ja kukahan meistä tuo peto siten on?

• Siitä päättää kuulemma palstakeisari ihan niin kuin kaikesta muustakin tällä palstalla näköjään.

• AdolfPutler
        Maahullu kirjoitti:

Siitä päättää kuulemma palstakeisari ihan niin kuin kaikesta muustakin tällä palstalla näköjään.

Fuck!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      366
      37748
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      6486
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5400
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      3888
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      66
      3022
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      53
      2680
    7. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2134
    8. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      61
      2131
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2061
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      492
      1979
    Aihe