Vuokralaiseni paljastui PEDOFIILIKSI

pervonhaluanpois

Vuokrasin tässä kaksi kuukautta asunnon 80v vanhalle miehelle, mikä vaikutti asialliselta vuokralaiselta, luottotiedot oli kunnossa ja eläke takasi varman vuokranmaksun. Mutta sitten viime viikolla sain tietää, että kyseinen vanhus on tuomittu useampaan otteeseen lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Haluiaisin häätää tuon irstaan vanhan pervon, mutta puhuttuani oikeusavustajan kanssa saisin itse syytteen perusteettomasta häädöstä, kun vuokrat on maksettu ja eikä aiheuta melua. Pedofiliasta tuomitseminen ei kuulemma ole syy häädölle. Ei edes se riitä, että naapurin perhe kertoi, että ukko on useammankin kerran yrittänyt kysellä heidän 5v poikia hoitoon ja selittänyt heidän lapsilleen "ruskea ritari-leikeistä" (kyllä tuolla sanamuodolla).

Olen aivan avuton, koska en kuulemma vanhaa pervoa voi häätääkään noilla perusteilla, joten en tiedä mitä tehdä. Auttakaa?? Olen nuori ja kokematon vuokranantaja ja tämä on ensimmäinen vuokrattu asuntoni.

14

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PariVinkkiä

      Aika iäkäs pappahan tuo on, jospa se vaikka kohta kupsahtaisi. Yksi konsti irtisanoa vuokrasoppari on oma tai oman perheen tarve. Eli jos vikka itse, tai muu perheenjäsen haluaisi muuttaa siihen, irtisanot pervopapan sopparin tuolla perusteella. Alle vuoden vuokrasuhteessa irtisanomisaika on 3kk ja yli vuoden 6kk, jos siis vuokranantaja irtisanoo.

    • 77777

      Onko sinulla tietoa tuosta asiasta? Olen itse vanha ja yksin asuva vanhus joten tiedän ennakkoluulot.

      Vanha yksinasuva mies on demoni yhteisössä. Itse en uskalla edes tervehtiä naapurin lapsia, vaikka olenkin ystävällinen ihminen. Lapset kasvavat ja oppivat karttaman vanhuksia, pitävät heitä outoina.

      Teini-ikäisinä potkitaan ja ryöstetään sitten ikäihmisiä.

      Eihän tuossa vuokralaisessa ole mitään ongelmaa, kun opettaa lapselle, että naapuriin ei sitten mennä kuten ei muuallekkaan vieraaseen paikkaan. Lapselle on paljon vaarallisempi henkilö sinun perhetuttu, jota et osaa epäillä.

      • pervonhaluanpois

        Eräs hyvä ystäväni on poliisi ja hän kysyi, että kenelle asunnon vuokrasit, niin sanoin miehen nimen niin poliisiystäväni kauhistui ja sanoi että kyseessä pedofiili, joka on 1990-luvulta asti tuomittu useaan otteeseen lapsen seksuaalisesti hyväksikäytöstä, monta kertaa myös törkeästä. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut yleistää kaikkia yksinasuvia vanhoja miehiä, eikä minulle tullutkaan mitään pedoyhteyksiä edes mieleen, ennen kuin poliisiystäväni minulle tuosta kertoi.


      • 2ja2
        pervonhaluanpois kirjoitti:

        Eräs hyvä ystäväni on poliisi ja hän kysyi, että kenelle asunnon vuokrasit, niin sanoin miehen nimen niin poliisiystäväni kauhistui ja sanoi että kyseessä pedofiili, joka on 1990-luvulta asti tuomittu useaan otteeseen lapsen seksuaalisesti hyväksikäytöstä, monta kertaa myös törkeästä. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut yleistää kaikkia yksinasuvia vanhoja miehiä, eikä minulle tullutkaan mitään pedoyhteyksiä edes mieleen, ennen kuin poliisiystäväni minulle tuosta kertoi.

        Poliisi ei voi sanoa noin sinulle, vaikka olisitte sänkykaveria. On tehnyt rikoksen levittäessään tommosta asiaa.

        Sinulla vilkas mielikuvitus. Nettipoliisi katsoo varmaasti sinun tietosi ja joutuu tekemään tutkimuspyynnön, jos aihetta.


      • vai_niin
        2ja2 kirjoitti:

        Poliisi ei voi sanoa noin sinulle, vaikka olisitte sänkykaveria. On tehnyt rikoksen levittäessään tommosta asiaa.

        Sinulla vilkas mielikuvitus. Nettipoliisi katsoo varmaasti sinun tietosi ja joutuu tekemään tutkimuspyynnön, jos aihetta.

        Oikeuden päätökset ovat julkisia, vaikkei päätöksen sisältö kaikelta osalta olisikaan. Poliisin velvollisuus on omalta osaltaan myös ehkäistä rikoksien taphtumista tulevaisuudessa. Joten kertomalla tuon poliisi ei todellakaan syyllistynyt itse mihinköän rikokseen. Kirjoituksestasi voisi vetää johtopäätöksen, että et halua naapuruston lapsia suojeltavan. Oletko itse...


      • pervonhaluanpois

        Niimpä... Taitaa "2ja2" puolustaa omiaan. Eiköhän nettipoliisi kiinnostu juuri pedofiliin puolustamisesta, eikä siitä että haluu eroon pedofiili vuokralaisesta.


    • 2ja2

      Onko sinusta tarpeen julkaista varkaista, ryöstäjistä, tappajista, huumekavereista jne. tiedot naapurustolle? Heidän uusintaprosenttinsa on melko suuri myös.

      En ole kuullut koskaan poliisien tiedottavan rikoksensa sovittaneitten asuintietoja naapurustoon.

      Tuolla Itä-suomessa yritti joku julkaista netissä noita tietoja pedofiileistä mutta poliisi puuttui tapahtumaan.

      Nimiä kehiin, jos olet oikeassa. Taidat olla henkisissä ongelmissa itse. Ota lääkkeet määräysten mukaan ja pysy keskustelupalstoilta poissa!!!!

      • Ennakolta.parempi

        Minusta on hyvä asia, jos voisi tarkastaa tulevan vuokralaisen rikosrekisterin. Vähän samaan tapaan, kuin esim. päiväkotien työntekijät nykyään voidaan.
        Voi sen nykyään itsekin tehdä, ovathan tuomioistuinten päätökset julkisia ainakin tuomittujen nimien ja tuomion syyn osalta. Näin välttyisimme aloittajan ongelmilta. Lasken lasten oikeudet tärkeämmiksi, kuin rikollisten.


      • että-myös

        Ja huumekaverit ovat myös perin vaarallisia, he pilaavat lapsen loppuelämän ansaitessaan rahaa.


    • jkrkrkrkrkrkrk

      Laita itse anonyymisti postilaatikosta tuomion valokopio ja toive muuttaa esim. tuhkauurnaan?

    • Heichou

      . . .

    • KOMMENTS

      KESKUSTELE ISÄNNÖITSIJÄN KANSSA VUOKRA-ASUNNON IRTISANOM,ISPERUSTEISTA !!! JOS PYSTYTÄÄN TODISTAMAAN LASTEN NSEKSUAALINEN AHDISTELLU

    • r4df4r

      Tyhmäkö olet. Jos maksaa vuokran eikä tuhoa asuntoasi niin mitä se sinulle kuuluu hänen harrastuksensa. Kyllä poliisi sen puolen hoitaa, jos aihetta on. Nauti sinä vaan viokran säännöölisyydestä.

      • Niin_toivot

        Se koira älähtää, johon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe