Hankittiin meille ensimmäinen käärme taloon joku aika sitten. Ongelmaksi on ilmennyt se, että viljis on todella arka, kun sitä yrittää käsitellä. Aluksi annoin sen olla aika rauhassa uudessa kodissaan, enkä aiokaan jatkuvasti ottaa sitä käteen, mutta käsittelyä nyt ei voi kokonaan välttääkään. Aina kun yritän ottaa viljiksen käteen, niin tämä lähtee pakoon ja pyrkii piilopaikkaansa. Jos saan sen otettua pois terraariosta pakoyrityksestä huolimatta, se on ihan paniikissa ja yrittää päästä pois käsistä. Se ei ole yrittänyt onneksi hyökkäillä käden kimppuun. Vinkkejä?
Aran viljakäärmeen käsittely
6
184
Vastaukset
- Enkeksinimee
En oo mikää ekspertti mut jos lämmität kätesi vaikka sellasen riisilämpötyynyn avulla ennen käsittelyy nii se saattaa olla vähän rauhallisempi. Ne tykkää lämpimäst ja jos kylmin käsin lähtee koskee nii se ei oo niien mielest niin kivan tuntust. En tiiä auttaako tää mut voihan sitä aina kokeilla.
- viljis
Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla, vaikuttaa ihan varteenotattavalta idealta. Mulla onkin normaalisti aika kylmät kädet. :D
- Enkeksinimee
viljis kirjoitti:
Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla, vaikuttaa ihan varteenotattavalta idealta. Mulla onkin normaalisti aika kylmät kädet. :D
Juu, ole hyvä :)
- Enkeksinimee
Auttoiko? :D
- viljis
Joo annan nykyään matoset olla pyllyaukossani joka ilta puoli tuntia. tuntuu viihtyvän.
- paskannuolija69
Varo ettei anakonda värväämään uusia kärmeitä!
Jos ihmettelet nii hae keskutelu anakonda69
Järkevää tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522