Todellinen syy Thaimaan matkailuun.

OtaHanuriinPoju

31

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bangkokmylife11

      Eikö terveen ihmisen sitten pidä olla kiinnostunut toisesta sukupuolesta ?
      Eikö kaikkien matkailuun liity sexi ja alkoholi ja musiikki ?
      Eikö Matkailuun ja kokemuksiin liity myös exotiikka ja eirinlaisten asioiden kokeminen ?
      Ei kait kukaan lähde Canarialle vain syömään ja makaamaan rannalle ?

      Kyllä minäkin voin kirjoittaa kaikkea paskaa teistä jos minä niitä asioita vain katsoisin.

      • OtaHanuriinPoju

        Kyllä täällä Buccicsessa otetaan matkailija Laasanen vastaan kiihkeän persepanon merkeissä, pikkasen tuppaa paska väliin haisee mutta se haittaa allekirjoittanut eikä Laasastakaan.


      • Mitälienee

        Ei aina; mene vuorille , poika parka!


    • enämpihetero

      Miksi sinua kiinnostaa meidän matkat?Minua ei ainakaan kiinnosta toisten turkin tai kreikan reissut ja jos minä annan joskus en siitä numeroa tee.
      ps.siitä puhe mistä puute.

      • Pikkupico

        Ei taida olla, ikävää vaan jos tarpeiden tyydyttäminen ei onnistu ilman maksullista seuraa, tai maksulliset on ainoa vaihtoehto.


    • peräkammaristatulloo

      äitin kasvattamat perikset luulee, että huorissa käynti on täysin normaali elämäntapa.

      ainoat naiskontaktit ovat huorat ja äiti.

      • teretulemahuahin

        no mitä se sua liikuttaa,hyvä jos ite saat.miten jonkun läskin hässiminen sua kiinnostaa.


    • Hinurin_seikkailut

      Hiekkaharjun Helkama-Rampo käy taas synkkää yksinpuheluaan. Milloin olet pikkupico ja milloin pirkko ja milloin mikäkin. Juttusi on kuultu. Loppuiko googlestasi jo kapasiteetti kun postasit tuon saman lahkolaisen impotentin jutun uudestaan? Laitapas nyt se mekko taas päälle ja leivo vaikka pullaa. Sitten voit kirjoittaa taas huorista jutun joka alkaa moicca sanalla.

      • OtaHanuriinPoju

        ei lopu mulla on 100Mt kuitu... ei minulla ole hametta, lainaatko omaasa, pullaa osaan kyllä leipoa.


      • muiccis

        Moicca. Tunnen itseni loucatucsi, Jos jocu luulee, että olen Hieccaharjun riicincucco. En nimittäin ole.


      • tappaahantuopitäis
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        ei lopu mulla on 100Mt kuitu... ei minulla ole hametta, lainaatko omaasa, pullaa osaan kyllä leipoa.

        Älä puhu paskaa, sosku ei sulle 100 megan yhteyksiä maksa ja hiiva on sulle tuttua ainoastaan kiljun käyttämisessä.


      • OtaHanuriinPoju

        Mistä sinä kuvittelet että minulle sossu jotain maksaa, taidat olla hieman sairas, sanoisin jopa että vainoharhainen, kannattaisiko alkaa hoitaa omia asioita kuntoon, ettei tuo sairautesi tapa sinua, vain onko ongelmasi sairaalloinen kateus, elämässä paremmin pärjänneille, en edes usko että olet koskaan käynyt missään, ruotsia pidemmällä, finninaama.

        Poju maksan kyllä kuluni ihan itse, teille mielenterveyspotilaille on onneksi tarjolla jos jonkinlaista tukitoimintaa, ja minä maksan vielä osan sinunkin kuluista, finninaama.


      • märepesin

        Hiekkaharju on arvostettua asuinaluetta vai. Hah hah hah. Se on pahempi kuin Jakomäki.


      • hameoloasunahanuristilla
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        ei lopu mulla on 100Mt kuitu... ei minulla ole hametta, lainaatko omaasa, pullaa osaan kyllä leipoa.

        Hanuristi, anusveikkojen ritari, jälleen yrittää muunnettua totuutta höpötellä. Joko pääsit pikkupoikajahdista ja sait sen mustan retonkihameen, sen joka on oikein leveä, että on helppo nostaa kaverille ylös, puettua yllesi?
        On sillä ihmeelliset jutut, täytyy myöntää. Haaveilee mielessään Hua Hini ladyboysta, tummelilla rasvatessaan anusta, illan rientoihin hame päällään.


      • otaHanuriinPoju
        märepesin kirjoitti:

        Hiekkaharju on arvostettua asuinaluetta vai. Hah hah hah. Se on pahempi kuin Jakomäki.

        vitut minä sinun asuntoarvostuksesta, asun sentään omakotitalossa sinä kaupunginvuokrakämpässä, pelle lerppatrolli...


    • Otahanuriinzaphodbbx

      Zappipappi lerppa saapunut palstoille nikillään otahanuriin poju. Katsokaa viestin lähetysaikaa.

    • kolmeViikkoalähtöön

      Paljon meitä perheelisiä kuitenkin matkustaa Pattayalle ja viihdymme siellä erinomaisesti. Olemmeko mekin siis seksimatkailijoita? Tämä aloittajan nimimerkkikin kertoo mikä hän on "miehiään". Pattaya on upea, rentouttava, ystävällinen, monipuolinen ja taatusti mainetta parempi lomakohde.
      Jokainen saa tehdä lomillaan mitä itse haluaa mutta suomalaiseen luonteeseen kuuluu toisten ihmisten utelias tarkkailu. Aloittaja ei selvästi Pattayalla ole käynyt koskaan.

      • 6_____

        sinä olet vajaa. puhe on luusereista eli peräkammarin jarmoista joilla maistuu viina, on vitun iso maha ja käyvät huorissa. Perheelliset sitten asia ihan erikseen.


      • 3viikkoalähtöön

        Iso mahaisia ei Pattayalla paljoa vastaan ole tullut. Toisten seksielämä ei myöskään ole koskaan kiinnostanut johtunee varmaan siitä että oma on kunnossa. Miten sinun seksielämäsi laita on kun muiden kiinnostaa? Puutteessako?


      • laardiperikset
        3viikkoalähtöön kirjoitti:

        Iso mahaisia ei Pattayalla paljoa vastaan ole tullut. Toisten seksielämä ei myöskään ole koskaan kiinnostanut johtunee varmaan siitä että oma on kunnossa. Miten sinun seksielämäsi laita on kun muiden kiinnostaa? Puutteessako?

        et ole Pattayaa nähnytkään jos ei ole suomalaisia laardipalloja tullut vastaan.

        käypä joskus paikanpäällä ja lässytä sitten lisää. noh, sulle kyllä riittää se Tallinnan satamakin missä olet tähän saakkakin käynyt.


      • OtaHanuriinPoju

        Jep, trolli jauhaa paskaa, 150 kiloiset yli 50 ukot taluttavat mukanaan parikymppisiä neitoja, niin rakastuneina, sinne vaan lastesi kanssa, jonon jatkoksi, vai oikein perhelomailija... Tämä kirjoittaja jolle vastasit, tosiasiassa se on lerppatrolli, joka ei ole koskaan ruotsia pidemmällä käynytkään. Kunhan jauhaa paskaa vuodesta toiseen.


      • zaphoddbx

        Otahanuriinpoju ethän ite ole Pattayalla edes käynyt. Vittu että sä oot sairas.


      • Hiekkaharjun-onni
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jep, trolli jauhaa paskaa, 150 kiloiset yli 50 ukot taluttavat mukanaan parikymppisiä neitoja, niin rakastuneina, sinne vaan lastesi kanssa, jonon jatkoksi, vai oikein perhelomailija... Tämä kirjoittaja jolle vastasit, tosiasiassa se on lerppatrolli, joka ei ole koskaan ruotsia pidemmällä käynytkään. Kunhan jauhaa paskaa vuodesta toiseen.

        Jokos tuli anus tummelilla rasvattua, kun kaverin puhelimella ehdit kirjoittaa?
        Pääsee pubissa taas retonkihame vessassa nousemaan, kaljaa vastaan.
        Se on sitä Hiekkaharjun onnea, se.


      • MeneHuaHiniinHomo
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jep, trolli jauhaa paskaa, 150 kiloiset yli 50 ukot taluttavat mukanaan parikymppisiä neitoja, niin rakastuneina, sinne vaan lastesi kanssa, jonon jatkoksi, vai oikein perhelomailija... Tämä kirjoittaja jolle vastasit, tosiasiassa se on lerppatrolli, joka ei ole koskaan ruotsia pidemmällä käynytkään. Kunhan jauhaa paskaa vuodesta toiseen.

        Ota nyt selvää mikä on trollikirjoitus. Hanuri poju


      • OtaHanuriinPoju

        Lerppatrolli se jauhaa paskaa vuodesta toiseen, onneton luuseri reppana.


      • TyttiHki
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Lerppatrolli se jauhaa paskaa vuodesta toiseen, onneton luuseri reppana.

        Jos luusereita aletaan etsimään niin zaphodbbx alias otahanuriinpoju löytää sellaisen peilistään. Aivoton työtön 24/7 päivystää Thaimaan keskustelupalstalla kun ei muuta tekemistä ole. Riitaa haastaa tyhmä kun on. Pattaya ei typerys tunne se on todettu 100x.


    • lipposenpave

      Miten joku voi olla noin kiinnostunut toisten matkailusta oli sitten seksi tai ei.
      Ihan vinkiksi mene töihin säästä vähän ja tee oma reissu johonkin.
      Sä oot lähemmäs 100 kirjoitusta pistänyt tänne,paikasta jossa et ole edes käynyt.
      Kuvittelet kaikki jutut mielessäsi ja sitten olet vihainen sinulle tuntemattomille ihmisille.
      ps.hankkisit elämän

      • Varsinainen_miesmalli

        Ja tuo oli kaiken huippu että nyt tuo slummi-Turo oli jo sitä mieltä että häntä kadehditaan, koska hän on paremman luokan kansalainen, menestynyt jne jne... *reps* Ei ihan oikeesti... Tänä viikonloppuna siltä loppuu tämän kuun soskurahat viimeistään ja sitten tulee hiljaista pariksi viikoksi.
        Tunnen erään kaverin jo lapsesta saakka, mukava mies mutta kalja maistuu aivan liikaa. Hän aina valittelee sitä, kuinka olis niin kiva joskus lähteä Pattayalle mun mukaan, mutta kun ei ole sitä rahaa. Sama mies laittaa Suomessa 9000 euroa vuodessa bisseen, ja juo töissäkin. 2 askia päivässä röökiä siihen päälle. Nyt on sitten viiskymppisenä eturauhasvaivoja, krooninen yskä, ja maksa huutaa hoosiannaa. Sellainen kohtalo on myös herra hanurilla, mutta sillä erotuksella että hanurimies on katkera sairas mulkku. Kannattaisi hieman suunnitella noita prioriteetteja.


      • pikkunenpaskamaha

        pikkukysymyy: kuka on laittanut lähemmäs 100 kirjoitusta tänne?


    • zaporski

      hanurististi hiekkaharjusta.

    • parempiaihmisiä

      Itse tykkään matkustaa Thaimaahan sesongin ulkopuolella. Toukokuussa olen viihtynyt ehkä parhaiten. Vähän turisteja, halvemmat hotellit, lämpimämpi sää, paikallisilla enempi vapaa-aikaa jne. Toukokuussa mm. lomaa kouluista. Ei pakettimatkalaisia, jotka eivät erota Thaimaata mallorcasta... syitä on lukemattomia. Tarkoitukseni ei ole vähätellä pakettimatkailua. Joillakin vain tuntuu olla tarkoitus *bongata* mahdollisimman monta kohdetta, ymmärtämättä niistä ainuttakaan. Thaimaassa vain ei ole soveliasta käyttäytyä kuten esim. Mallorcalla.

      Kyllä minut on taatusti usein nähty useankin naisen seurassa yhtäaikaa Thaimaassa. Eikä ole harvinaista sekään että, seurassani on ollut selvästi alaikäinenkin tyttö, joskus kaksikin. Eikö olekkin kauheaa?

      Itse olen tottunut jo rasismiin niin suomessa kuin Thaimaassakin. Eikä se haittaa koska itse tiedän mitä teen ja miksi. Säälittää vain niiden toisten puolesta jotka aiheetta joutuvat vuokseni rasismin kohteeksi.

      Aloittajan ja siinä viitatun kirjoituksen laatijan kaltaiset henkilöt ruokkivat rasismia. Omasta mielestään varmaan ovat hyvinkin avarakatseisia. Etsivät fantasiasivuilta kirjoituksia, joissa varmaan osa totta ja osa haaveilua. Sitä sitten pitävät koko totuutena.

      En minä kiistä etteikö monet matkusta Thaimaahan lihallisten nautintojen perässä. Se on heidän asiansa. Toisaalta en jaksa uskoa että kaikki Tallinassa käyvät suomalaiset naiset käyvät itseään panettamassa paikallisilla kodittomilla joka kerta, vaikka aiheesta dokumentti onkin tehty.

      Olen hyvin ylpeä Thaimaalaisista ystävistäni. En aijo sitä edes rasismin edessä pyydellä anteeksi. Olen myös hyvin otettu siitä että, olen tervetullut vieras heidän koteihinsa. Minusta on myös erityistä se että äidit antavat lapsensa huostaani heidän itsensä ollessa töissä tai muutenkin.

      Nyt varmaan jotkut ajattelee, minua käyettävän hyväksi. SE on niin totta. Toisaalta minullakin on ollut mukavaa, ja ennenkaikkea se on ollut hyvin opettavaista. Hyvin kasvatettujen ja rakastettujen lasten kanssa on helppo tulla toimeen. Vähään tottuneet lapset on myös helppo tehdä onnelliseksi. Jo se että heillä on länsimaalainen ystävä riittää monasti. Se kumpi on hyötynyt enemmän ei ole väliä, koska kaikki ovat tyytyväisiä. Jopa ne jotka ovat ihan omin silmin nähneet kun länsimainen mies taluttaa alaikäistä lasta. Voivat sitten paheksua ja olla parempia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe