http://www.theregister.co.uk/2015/10/29/hands_on_with_windows_10_mobile_build_10572/
Microsoftilla on vaikeuksia saada se ulos, bugit vaivaa ja hidastuminen.
testaajien raportitkaan ei ole herkkua.
Samalla markkinat jauhaa kymppipuhelinta, tuleeko taas palava porauslautta, kun julkaistaan pahasti keskeneräinen järjestelmä?
kymppi mobilen tuskaa
5
106
Vastaukset
- Palavaporauslautta
Microsoftia vaivaa NOKIAtauti.
Eli se, että luuriin ei haluta mitään muuta kuin omaa sontaa. Jopa niiltä osoin kun itse tiedetään että kilpailijat jyrää. - Tylsätkuutiot
Ilman nokiaa windowsphone olisi jo kuollut!
Mutta linjaus, ökykalliita vanhanaikaisia perusluureja, ei ole kauhean innostava.
Vanhanaikaasuudesta kertoo edillinen displaydorka.. Josta viimeksi oli kymmenen vuotta ainakin, kun sellainen ilmesty. Kun kilpailijat voi kytkeä lankattomasti ulkoiseen näyttöön. - shjk
Tuskaa tämäkin, Androidille iPhonelle:
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/mobiilikayttojarjestelmien-turvallisuus-yksi-ylitse-muiden-6063873- huonovitsiii
Tohon maksettuun kommenttiin ei voi kuin nauraa, kun kyseinen herra irvaili sitä itsekkin sosiaalisessa mediassa ;D
Eihän kymppimobiili ole edes valmis, joten kommentti on impesilli.
miten sen turvallisuutta voi arvioda etukäänteen?
- huutoaluvassa
Siittä tulee vielä kaamee huuto. kun keskeneräistä aletaan jakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949