Ei voi olla totta!

Nyt nämä häiriköt ovat täysin pilanneet koko foorumin. Eikä Suomi24:n moderaattorit ole tehneet yhtään mitään muuta kuin sallineet häiriköinnin. Koko ensimmäisellä sivulla ainoastaan kaksi kirjoitusta, jotka edes jotenkin liittyvät foorumiin ja nekin käsittelevät ulkomaita.

Jos nämä vandaalit eivät halua naturismia, niin miksi ihmeessä heidän täytyy olla inhoamallaan foorumilla?

Minusta nudismi/naturismi on kaunista ja ihanaa. Voi olla vapaasti ilman vaatteiden leimausta. Kaikki ovat täysin tasa-arvoisia. Kukaan ei ylvästele merkkivaatteilla. Kaikki ovat samanarvoisia. Kaikki ovat yhtä vapaita. Kaikki ovat yhtä sallivia ja ennen kaikkea muut huomioivia. Jokainen kunnioittaa toisen rauhaa, toisen vapaata oloa. Nautitaan yhdessä auringon lämmöstä ja tuulen vilvoituksesta.

Tuota eilen mietin polkiessani altaan vettä. Ilman vaatteita tietenkin.

13

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä tämäkään voi olla totta. Olin foorumilla Nudismi ja naturismi, mutta hups vaan, kirjoitus menikin tälle foorumille. Eikä nykyisin saa enää omia kirjoituksia poistetuksi.

      Anteeksi, tämä ei vaan kuulu tälle foorumille.

    • Samat häiriköt täälläkin. Eräskin ^^^ joka joka postauksessa työntämässä löylykauhaa sinne itteensä. Varmaan on omassaankin, poikittain, kun noin hiertää koko seksi foorumi häntä. Räsäsen äänestäjiä lie. Koitetaan olla välittämättä. Vaikka sama sakki terrorisoi minunkin tekstit niin että ketjut jouduttiin poistamaan. Toisilla vaan ei ole omaa elämää.

      • jepujeeeeee

        Minua vituttaa eniten nimim. Kutsuni---, joka julkaisee toisten spostiosoitteita typerien kommenttiensa kera!


      • Tiedänmissähänasuu

        Jep. Tämä nimimerkki Kutsuni on kaikkien aikojen Spede.


      • tietosuojaako
        jepujeeeeee kirjoitti:

        Minua vituttaa eniten nimim. Kutsuni---, joka julkaisee toisten spostiosoitteita typerien kommenttiensa kera!

        Suomi24 sitä laitonta listaa julkaisee.


      • Rauha-muistolle
        Tiedänmissähänasuu kirjoitti:

        Jep. Tämä nimimerkki Kutsuni on kaikkien aikojen Spede.

        Joo, Spede oli aikoinaan erinomainen humoristi. Sillä äly leikkas.


      • Vitunurpot

        Joo, ja vain maalainen nykypäivänä luulee että spede-nimitys tarkoittaa taiteilija Pasasen älykköpuolta hänessä. Kyllä se tarkoittaa hänen luonnettaan. Jonka muuten Loirikin syksyn haastatteluissa myönsi.


      • Ei-selkäänpuukottaja
        Vitunurpot kirjoitti:

        Joo, ja vain maalainen nykypäivänä luulee että spede-nimitys tarkoittaa taiteilija Pasasen älykköpuolta hänessä. Kyllä se tarkoittaa hänen luonnettaan. Jonka muuten Loirikin syksyn haastatteluissa myönsi.

        Niin, auttoi muita eikä puhunut pahaa selän takana.


    • Samaamieltä

      Yhdyn alkuperäiseen. Seksi keskustelu pitäisi mielestäni olla asiallista, menkööt seksin etsijät muille sivustoille, niitä löytyy.

    • Seedellinen

      En ole nudista/naturisti vaan aikuinen nainen joka haluaa puhua seksistä, fiksusti.

      • Nimenomaan. Ikävä kyllä täällä se on melko mahdotonta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe