Löytyykö neulojia? Matut tarvitsee sukkia talveksi

HighEndSuvakismia

22

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkapuikot..heilumaan

      No niin kaikki karjakkoliinapää- akat ja lapsukaiset sukkia kutomaan partaihanuuksille.
      Veittehän aikaisemmin ihanuuksille leluja ja lastenvaatetta.
      Hymyä naamaan ja sukkapuikot heilumaan.
      Saattaa tulla viherpiiperotoimittaja videoimaan niin pääsette taas ylen uutisiin.

      • Sukkapuikot..heilumaan

        Pojilla palelee varpaat!


    • Vituttaa_jo

      Pojat neuloisivat muuten itse, mutta kun heillä on hieman kiire. Täytyy vähän hengata ostarilla ja netissäkin pitää kiirettä. Plus vielä se kumartelu viisi kertaa päivässä. Täytyyhän noin kiireisiä ihmisiä auttaa.

      • herääSuomi

    • revisiitä

      Sama avustus kuin minkä minä sain , kun jouduin orvoksi. Kirkko pani asuntomme ulosottoon tai kuten karjalaisille kävi Vennamon johdolla , lapio käteen ja kaivamaaan peltoa.

    • Tumpelot

      Ei perkele, eikö tosiaankaan löydy enää neulontataitoisia naisia eteläisestä karjalaista, niin että etelä-savolaisten täytyy alkaa niitä sukkia neuloa? Mihin sieltä on käsityötaidot hävinneet, vai ovatko kaikki siellä sellaisia perusuusavuttomia barbieita jotka eivät osaa tehdä mitään. Koettakaa nyt edes vähän terästäytyä.

    • fobiini

      Munanlämmittimiä ne tarvii... voisi virkata niitä, ettei vehkeet palellu, kun naarastytsyjä metsästää pakkasilla.

      • Outojaovat

        On ne outoa porukkaa kun ne vain niitä naarastytsyjä metsästävät, ei meidän omat peruskantasuomalaiset peräkammaripojat kelpuuta saaliikseen kuin urostytsyjä.


    • tornionkokemus

      Paljon kerättiin talvivaatteita.
      -Tienvarrelta ne löytyi myöhemmin.
      Toiseksi heille kelpaa vain kallein
      viimeisin muoti.
      -Valitettavasti hyvätkään villasukat
      eivät ole sitä.

    • RAMIN.AZIMI.google

      Minä neulon Ramin Azimille pipon.

    • ihana.mummeliini

      Minä neulon leluramille ja emman faijalle virkatun pipon vankilaan.

    • röökyna

      Niinkuin suomessa jokaisella suomalaisella olisi lämmintä
      olinpaikkaa, tai niitä villasukkiakaan. Miksei heitä kukaan muista
      ja järjestä heille talkoilla lämmintä ylle? Monet tarvitsevat myöskin
      sen lämpimän pilttuun ainakin pakkaskeleillä. Niin syntistä tuskin
      on suomalaisistakaan kukaan ette ansaitsisi samaa kuin vieraatkin.

    • ravunsyötiksi

      Mie lahjoitan sata paria betonibuutseja ja järjestän kuljetuksen järvelle.

    • Moniosaajat voivat itse neuloa sukkansa. Suvakit voi neuvoa miten onnistuu jos ei osaa.

    • MatuMuoti

      Muodikas matu ei käytä tennareissaan sukkia ,oppinut suvakeilta.

    • hönhöydenvaperot

      Mammat ja mummukat ovat niin hyväuskoisia, että jopa rikollisille pitää
      vääntää koko kylän voimin villasukkaa ja pipoa. Eihän sitä ilman niitä
      voi kolttosiakaan tehdä. Luulevat kai, että kaikki ne on hätää kärsimässä.

    • apu.ei.kelpaa
    • HeiMeNeulotaan

      Kannattaa neuloa myös pipoja ettei päähän tule pipi.
      Sellaiset kypärämalliset, joita pikkulapset käyttää, on hyviä. Kaikkein parhaita tietenkin on sellaiset kovan pakkaskelin mallit, joiden käyttäjiltä näkyy ainoastaan silmät.

    • RobertKinty

      Tää on niin pellee touhuu taas, että ei voi tosissaan ottaa. Vaan tottahan tuo hälmöjen hölmölässä.

    • Vitunvirkkaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe