Pitäkää tunkkinne!

tunkinomistaja

Miehen autosta puhkes rengas. Taloja ei ollu kun yksi lähettyvillä ja mies lähti sinne kävelemään, tunkkia lainaamaan. Päästyään lähemmäs taloa, hän huomasi että valot olivat pois ja isäntäväki varmasti nukkumassa. Mies pysähtyi ja alkoi miettimään..eihän sitä nyt passaa keskellä yötä mennä ihmisten oville koputtelemaan, pelästyvät vielä, lapset herää ja...mies kimpaantui ja heitti kiven talon ikkunasta sisälle ja huusi perään "PIDÄ TUNKKIS PERKELE!" :D :D :D

tästä vitsistä, 16.10.2011
Vastaa
toinenkin versio
Vieras
Tässä minulle tutumpi versio tuosta samasta vitsistä:

Mies ajoi metsätietä ja autosta puhkesi rengas. Mies ei voinut vaihtaa rengasta, koska hänellä ei ollut tunkkia mukana, joten hän lähti etsimään paikkaa josta saisi tunkin lainaksi. Muutaman kilometrin tietä pitkin käveltyään horisontissa alkoi näkyä valoa, mutta matka oli edelleen pitkä. Matkan aikana mies alkoi miettiä että jospa niillä ei olekaan tunkkia, tai eivät halua lainata sitä ventovieraalle. Matka jatkui ja pessimismi valtasi mieltä pikkuhiljaa. Saavuttuaan lopulta talon pihaan mies oli jo täysin vakuuttunut että talossa on tunkki, mutta asukkaat eivät lainaisi sitä hänelle. Mies nappasi maasta kiven ja heitti sen ikkunan läpi ja huusi: ”pitäkää tunkkinne, perkele!”

4

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjuj

Mikä ukon ketale muuten ajelee semmoisella römeä-äänisellä amerikkalaisautolla, tumma ja olisko crysler merkkinen 8 litranen vehje. Säikyttelee ihmisiä ajelemalla öisin lähiöisä

• Uusikettunen

Oisko Pätmänni??? Taikka sitte Niskavuoren Heta..

• ritariessa

Leeeeuhkuus se teettä "töitä" yölläkin, se on varmaan Heskavuoren Pata, tai sinneppäin.

• Köyhät

Tjaa, niin no minkäsortin lähiöitä Tapitsulla on tavallaan olemassa?? Iteppä kato jonku reisun teheny muuallaki kö Tapitsulla ja tuntuu niin itestä, jotta lähiöt on eri chiippakuunnissa kö Tapitsulla...vai mitäkä hä?? Lummia soon koko Tapitsu..Eikö??
        Hyvähän siellon köyhän elellä, ei siinä mittään. Kyyllähän se Ameriiikan auto aina sävähyttää mieltä ja katteellisten ajatusmaalimaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2168
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1351
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1279
    7. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      30
      1223
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      315
      1068
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe