moi
Lemmikkeläinkauppias haluaa mielestäni kohtuuttoman kovan hinnan muutaman hiiren lopettamisesta hiilidioksidilla joten ajattelin hoitaa homman itse.
Ajatuksena on napsaista päät irti taloussaksilla minkä luulisi hoitavan homman 100%:sti. Ilmeisesti kannattaa ottaa fiskarsin teroitetut ja tukevat sakset niin ei tapahdu vahinkoja.
Mitä mieltä oletta?
Kesyhiiren lopettaminen
6
145
Vastaukset
- bgcgfxmb
Luepas kuule eläinsuojelulain pykälät lopettamisesta. Huomannet äkkiä, ettei hiirtä todellakaan saa lopettaa pää-poikki -tyylillä. Hiirifoorumilla on lista hiilaripöntön omaavista hiiristeistä, jotka lopettavat hiiriä hyvin pientä vaivanpalkkaa vastaan.
- eikä.maksa.paljon
Osta kaupasta kunnollinen(metallinen ja reuna sahalaidaksi teroitettu)hiirenloukku.
Syötiksi jotain sopivaa niin sillä siitä hiirulaisesta pääsee. - Sedä
Etsi lähiseudun hiirikasvattaja, vitosen ovat pyytäneet korvaukseksi...
- trolllolllllolll
Tää on trolli
- kalikkakyyti
Tukeva ote kropasta ja kalikalla päähän, ei siinä sen kummosempaa tarvita. Tuloksen voit varmistaa parilla kolmella lisäiskulla.
- mouseslayer
palkkaa joku telottaa se vaik bissepalkal? eihä nyt hullukaan jonku rotan listimisest maksa mitään :DD pistät sen pakastepussiin ja paiskaat maahan. Tai potkaset sen vaa parvekkeelt vittuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa954831Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312701- 342356
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺211937- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121148Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351113Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021029- 72969
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23955