moi
Lemmikkeläinkauppias haluaa mielestäni kohtuuttoman kovan hinnan muutaman hiiren lopettamisesta hiilidioksidilla joten ajattelin hoitaa homman itse.
Ajatuksena on napsaista päät irti taloussaksilla minkä luulisi hoitavan homman 100%:sti. Ilmeisesti kannattaa ottaa fiskarsin teroitetut ja tukevat sakset niin ei tapahdu vahinkoja.
Mitä mieltä oletta?
Kesyhiiren lopettaminen
6
166
Vastaukset
- bgcgfxmb
Luepas kuule eläinsuojelulain pykälät lopettamisesta. Huomannet äkkiä, ettei hiirtä todellakaan saa lopettaa pää-poikki -tyylillä. Hiirifoorumilla on lista hiilaripöntön omaavista hiiristeistä, jotka lopettavat hiiriä hyvin pientä vaivanpalkkaa vastaan.
- eikä.maksa.paljon
Osta kaupasta kunnollinen(metallinen ja reuna sahalaidaksi teroitettu)hiirenloukku.
Syötiksi jotain sopivaa niin sillä siitä hiirulaisesta pääsee. - Sedä
Etsi lähiseudun hiirikasvattaja, vitosen ovat pyytäneet korvaukseksi...
- trolllolllllolll
Tää on trolli
- kalikkakyyti
Tukeva ote kropasta ja kalikalla päähän, ei siinä sen kummosempaa tarvita. Tuloksen voit varmistaa parilla kolmella lisäiskulla.
- mouseslayer
palkkaa joku telottaa se vaik bissepalkal? eihä nyt hullukaan jonku rotan listimisest maksa mitään :DD pistät sen pakastepussiin ja paiskaat maahan. Tai potkaset sen vaa parvekkeelt vittuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350