Te epäuskon turruttamat, kuulkaa mitä sanoo teille Raamattu:
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani." (Ilm. 3:15-16)"
Uskoisin, että ette ymmärrä mitä tämä tarkoittaa. Uskottomat ovat monesti sillä tavalla hyvin typeriä. Onneksi Herran polkua kulkevat ymmärtävät enemmän. Lukekaa, te jumalattomat ja sielunne saastuttaneet, ja oppikaa.
Raamatun sanaa jukuripää ateisteille!
13
128
Vastaukset
Mikä saa sinut luulemaan että noilla jakeilla olisi jokin vaikutus meihin jumalattomiin? Katsos kun raamattu on luettu läpi, ja olen edelleen jumalaton.
- Jukuripäille
Jumala on sun pal(kaveri) ota siis Kaverini PALlihiki vastaan Jumalan Lahjana!Uskoisin, että ette ymmärrä mitä tämä tarkoittaa. Urhea pallihikin on Jumalan Lahja ihmiskunnalle! Aseet eivät pysy käsissä kun nuuskii pallihikeä antaamuksella Raamatun opettamana!
- Jukuripäille
Minä alias: Jukuripää Lestadiolainen, SUOSITTELEN PALLIHIEN NUUSKIMISTA KAIKILLE, KOSKA RAAMATUSSAKIN KÄSKETÄÄN NUUSKIA PALLIHIKEÄÄN TAI SITÄ EI KIELLETÄKÄÄN - ja oppikaa.
pallihiki on Jumalan Lahja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - vm41
Millä perustelet raamatunlauseiden todenmukaisuutta ??
Jospa keksisit ihan omasta päästäsi jotain uskottavaa, etkä hokisi noita ikivanhoja fraaseja muka totuutena.
Luulet olevasi hyvinkin "välkky", kun latelet suurina viisauksina noita litanioita. joiden merkitys on häipynyt, kuin pieru lauteiden narinaan.- Jukuripäille
Raamatun jokainen sana on Jumalan henkeytettyä sanaa, ei siis ihmisen, vaikka sen on ihminen kirjoittanut.
Moni Raamatunkirjoittaja on sanonut, etteivät kirjoittaneet omia ajatuksiaan, vaan niitä mitä saivat Jumalalta - Jukuripäille
Pallihien armolahjan saivat, siis.
Jukuripäille kirjoitti:
Raamatun jokainen sana on Jumalan henkeytettyä sanaa, ei siis ihmisen, vaikka sen on ihminen kirjoittanut.
Moni Raamatunkirjoittaja on sanonut, etteivät kirjoittaneet omia ajatuksiaan, vaan niitä mitä saivat Jumalalta>Moni Raamatunkirjoittaja on sanonut, etteivät kirjoittaneet omia ajatuksiaan, vaan niitä mitä saivat Jumalalta
Voihan sitä sanoa, mutta ei se mikään todiste ole. Juhani Starczewskikin saa jatkuvasti viestejä Jumalalta ja jopa keskustelee Hänen kanssaan leppoisasti. Varmaan juu...- IlkimyksenArkkivaari
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Moni Raamatunkirjoittaja on sanonut, etteivät kirjoittaneet omia ajatuksiaan, vaan niitä mitä saivat Jumalalta
Voihan sitä sanoa, mutta ei se mikään todiste ole. Juhani Starczewskikin saa jatkuvasti viestejä Jumalalta ja jopa keskustelee Hänen kanssaan leppoisasti. Varmaan juu...Ai se olikin tuollainen tapaus:
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2015/01/starczewskin-pitka-paiva.html
Minä jo ajattelin että saattaisi olla samanlainen nimenvaihtaja kuin Nikita Fouganthine.
- uytrewe45678
Usko muuttuu uskossa todeksi
- dghsdghdgh
Paska muuttuu kompostissa mullaksi ja on hyödyllisempaa kuin jeesustelusi.
- hgfdsertyui
dghsdghdgh kirjoitti:
Paska muuttuu kompostissa mullaksi ja on hyödyllisempaa kuin jeesustelusi.
Häpeä kielenkäyttöäsi
- mnbvfdrtyuio
Juuri niin, usko on otettava vapaaehtoisesti vastaan, helppoa kuin pullan syönti
- Jumala.ompi.huoramme
hgfdsertyui kirjoitti:
Häpeä kielenkäyttöäsi
Turpa kiinni hihhuli. Jeesus imee kyrpää Helvetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057