Subaru XV:n cvt hyökkää

Rouvallesopiva

Onko tämä cvt:n äkkinäisyys ominaisuus vai säätävirhe. Ei okein uskalla peruuttaa lasiseinän lähelle ylämäkeen, kun ei saa ajtoa ryömimään tarpeeksi hitaasti.
Siis kaupat olisi ehkä syntynyt, mutta ei vaimolle uskalla tällaista tarjota ajettavaksi.

6

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xv12

Sama juttu omassa xv:ssä. Eli varovasti kaasua peruuttaessa. En ole huomannut kysyä huollosta voiko säätää jotenkin tai ohjelmoida.

• Outback

Outbackissä cvt toimii samalla tavalla. Mutta jos maltatte odottaa vaihteen kytkemisen jälkeen pari sekuntia ettekä saman tien paina kaasua, niin homma hoituu paljon sujuvammin.

• TA1

Outback täälläkin ja jos nopeasti laittaa pakin päälle on selvä nykäisy. En käytä kaasua lainkaan liikkellelähdössa pakilla.

• Noproblem

Mulla sama Foresterissa. Ei kuitenkaan minkäänlaista ongelmaa. Ominaisuuteen tottuu nopeasti. Sen kaasun kanssa pitää vaan olla lähtiessä hereillä ja painaa varovasti jos ollenkaan.

• Automatic

Ja kun muistatte sen, että se vasen jalka ei koske mihinkään polkimeen, niin eipä nyi sen jälkeen.

• CVT_llä_Päivittäin

Kuulostaa kummalta. En ole havainnut hyökkäilyä. Loivaan ylämäkeen saattaa ryömiä nopsaankin, mutta ryöminnän kontrollointiin on jarrupoljin. Taatusti helpompi se CVT-automaatti on kuin mikään manuaali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2286
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1704
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1415
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1228
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe