Subaru XV:n cvt hyökkää

Rouvallesopiva

Onko tämä cvt:n äkkinäisyys ominaisuus vai säätävirhe. Ei okein uskalla peruuttaa lasiseinän lähelle ylämäkeen, kun ei saa ajtoa ryömimään tarpeeksi hitaasti.
Siis kaupat olisi ehkä syntynyt, mutta ei vaimolle uskalla tällaista tarjota ajettavaksi.

6

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xv12

Sama juttu omassa xv:ssä. Eli varovasti kaasua peruuttaessa. En ole huomannut kysyä huollosta voiko säätää jotenkin tai ohjelmoida.

• Outback

Outbackissä cvt toimii samalla tavalla. Mutta jos maltatte odottaa vaihteen kytkemisen jälkeen pari sekuntia ettekä saman tien paina kaasua, niin homma hoituu paljon sujuvammin.

• TA1

Outback täälläkin ja jos nopeasti laittaa pakin päälle on selvä nykäisy. En käytä kaasua lainkaan liikkellelähdössa pakilla.

• Noproblem

Mulla sama Foresterissa. Ei kuitenkaan minkäänlaista ongelmaa. Ominaisuuteen tottuu nopeasti. Sen kaasun kanssa pitää vaan olla lähtiessä hereillä ja painaa varovasti jos ollenkaan.

• Automatic

Ja kun muistatte sen, että se vasen jalka ei koske mihinkään polkimeen, niin eipä nyi sen jälkeen.

• CVT_llä_Päivittäin

Kuulostaa kummalta. En ole havainnut hyökkäilyä. Loivaan ylämäkeen saattaa ryömiä nopsaankin, mutta ryöminnän kontrollointiin on jarrupoljin. Taatusti helpompi se CVT-automaatti on kuin mikään manuaali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      317
      3092
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      64
      2374
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      128
      2080
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      351
      2057
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1419
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      214
      1408
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      71
      1329
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1288
    Aihe