Kuulin huhuja että täällä on useita paikkoja, jossa kummittelee. Kertokaapas kauhuhuttuja.
Haapaveden kummitukset
11
1546
Vastaukset
- mörkökö-2
Pönttökorvesa ainaki oli piru ja taitaa niitä vanhusten hassuttajia olla läpi läänin?
- rytkynsukulainen
Vattukylällä yksi.
- Natinaa
Wanhassa muuntajakopissa.
Kivikolla jossain jeppasjärvellä haamuja
- JJTakanen
Eikös se ollut se joku linja-autopysäkki jossa kummitteli. Saattoi olla kyllä Pulkkilan puolella. Ja vanha kunnon Lönninkartanon kummitus... he!
- onsiellä
Ruustinnanhovin kummituksen olen kuullut.
- meekahtoon
Ja se apteekin neiti keskelä kaupunkia.
- Paappala
Jostakin kuullut Härösenpirusta. Jossakin Pulkkilan tai Piippolan rajamailla.
Haapaveden paappa aikoinaan sellaisesta puhui. - Anonyymi
Onko kukaan kuullut juttuja ABC:n takana olevasta entisestä asuntolasta?
- Anonyymi
On kuulunut lasauksia ja ulvomisääniä. Kengän kopsetta vintiltä jota ei ole myös.
- Anonyymi
No kummituksiahan on aina ollut ja vielä enemmän kauhujuttuja niistä, mutta kenelläkään ei kuitenkaan liene mitään todellista näyttöä, että kummitukset olisivat kellekään mitään hyvää tai pahaa tehneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351