Hei,
Sairastan poskiontelontulehdusta/flunssaa vähintään 3krt vuodessa. Olo on heikko ja silloin kun en sairasta niin olen myös silloin kuoleman väsynut ettei pysy kunnolla silmät auki :( tunnen myös kovaa paineen tunnetta poskissa, varsinkin kun menen nukkumaan.
Tämä alkoi noin 2 vuotta sitten.. nyt maanantaina lääkärissä käytyäni he ottivat röntgen kuvat päästä ja sielt löytyi oik.puolelta tämä kookas laakea kysta ja vas. puolelta pieni kysta. luin että tämä aiheuttaa poskiontelontulehduksia ja mm.väsymystä?? minulle annettiin vain nenäsumute (dymista).
Voiko niitä jotenkin poistaa? haluisin olla terve, enkä 33v sairastaa joka kk ja joka kerya kun käyn lääkärissä saan antibiootit, enkä usko edes niiden tehoon enää :( :(.
Onko muilla ollut vastaavaa? onko leikattu? mulle annettiin tosiaan nenäsumute ja 4pv saikkua!
Taas lääkäriin menossa maanantaina jos ei helpota :(
limakalvokysta
AinaVaanKipee
0
591
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195