eroa maussa jos olut on ollut 2kk huoneenlämmössä ja sitten kylmettää sen ja juo? Verrattuna samana päivänä kaupasta ostettuun?Eikö nuo oluet kuitenkin matkaa ja ole jossakin lämpöisessä jonkin aikaa ennen kauppaan tuloa.Kaupassakin saattaa olla joskus lämmintä.
Huomaako sitä
2
80
Vastaukset
- eisaahihistellä
Olut kuten viinikin on elävää nestettä täynnä mikrobiologista toimintaa, jolloin säilytyslämpötila vaikuttaa tuotteen makuun.
Enemmän kuitenkin oluen makuun vaikuttaa valmistusprosessi eikä niinkään sen säilytys vaikkakin oluen ja oikeastaan kaikkien elintarvikkeiden laadun takaamiseksi mahdollisimman tasainen lämpötila läpi tuotantoketjun on säilyvyyden kannalta hyväksi.
Mutta silti tuskin huomaat eroa maussa, kunhan bisse on viileää ja vaahtoavaa. - nii2222
Niin jos ajattelee että ihmiset rahtaavat laatikkokaupalla Virosta olutta niin tuskin edes 2 ihmistä juo 2kkssa normaalisti monia salkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154078Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642588Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932361- 472293
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951296- 561277
- 751243
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251166