Aika nopeasti ovat oppineet sitten tavoille kun ei niin suomalaisten kanssa ole tekemisissä.
http://yle.fi/uutiset/poliisia_tarvitaan_hennalan_hatamajoituksessa_lahes_paivittain_jannitteita_on_paljon/8444825
Ja pikkasen RASISTINEN lausunto kun yleistää suomenkansaa ja on tuo Suomenviranomaiseltakin "– Useimmiten henkilöt ovat vain hermostuneet toisiinsa. Mukana on myös alkoholia, ja osa näkyy oppineen suomalaiset juomatavat, jatkaa komisario Pekka Kokkonen."
Että olisko selittämisen paikka ellei jopa viharikosyytteen paikka!!
Myöskin YLE joka julkaisee tämän.
Viharikossyyte komisario Pekka Kokkoselle?
14
77
Vastaukset
- flflgoo
Emmää nyt kyllä tuommoisesta loukkantuisi. Enempi niiden äärisuvaitsevaisten touhua joka sanaan tarttua jo oikeutta käydä veronmaksajien rahoilla.
Kyllähän poliisimies näkee kaikenlaista viinankäyttöä. - Eri_säännöt_mamuilla
Suomalaisille järstettävissä asunnottomien majapaikoissa on alkoholikielto, miksi ei näiden pakolaiskeskusten asukeilla ole samaa sääntöä ?
- ApinalleSafkaa
Pidä apina välillä banaanitauko, se kirkasta ajatuksenjuoksuasi!
- klgkjgfdd
Pää kiinni kokkareTROLLI!
- Apinalle.apetta
klgkjgfdd kirjoitti:
Pää kiinni kokkareTROLLI!
Mitä simpanssi kitisee, onko banaanit lopussa Lidl myy chigitat 0,99!
Heilauta itsesi Lidliin!
Asianajajat tutkivat mediaa tarkoin. Kun löydetään mitä tahansa mistä voi nostaa syytteen, etsitään sopiva matu, luvataan hänelle vähän rahaa ja prosessi voi alkaa ao. asianajajan advokoidessa - valtion kustannuksella tietysti.
"Teidän pitäisi nostaa syyte jotakuta vastaan ja vaatia miljoonia."
- Aku Ankka ja kultainen kypärä- sinne_vaan
https://poliisi.fi/nettivinkki
Laittakaa tekin nettivinkkiä - minä jo laitoin - mitta.täynnä
Aivan selvää vihapuhetta ja leimaamista kantaväestöä kohtaan. Ei muuta kuin ukko rikostutkintaan saatana soikoon.
- SimpanssilleEvästä
Syö apina banaani, se rauhoittaa!
- mvjgtrs
SimpanssilleEvästä kirjoitti:
Syö apina banaani, se rauhoittaa!
Åää kiinni kokkareTROLLI!
- asioillapuoli
Nythän on mamutus asiasta mitkä viranomaisetkin ottaa verenmakusuussa eikä hyväksytä huumomielellä niinkuin KKK tapauksessa oli kun koko poliisilaitoskin oli metsästämässä tätä henkilöä.
Tämä ei ole lausuttu yksityishenkilönä vaan viranomaisena ja YLE:kin on mennyt julkaisemaan ja tämä on yleistämistä, leimaamista ja mielenmuokkaustakin yhtä kansanosaa kohtaan ja jos olisi sanonut vastaavan suomenromaaneista niin sehän olisi viharikossyyte. - mvjfdsd
Matut ovat juopotelleet ja vetäneet huumeita jo kotimaissaan ja pitkin EU maita loisiessaan.
- ggfff
Mamukiimasi on sekoittanut vähäisenkin järkesi
- paskaa_puhuu
Olet oikeassa, mamun pippeli on saanut komisarion kiimaiseksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602